DEM: Var jo i retten i går.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

DortheSimonsen

Leneur skriver:

Hvor dejligt at høre det går så godt og at de 2 mænd i dit liv er så glade for hinanden også. Det betyder nemlig rigtig meget.

Ja synes da at vi snart skal finde en dag at ses på. April måned har været travl og er stadig travl for mig. Kan godt forstå du har noget at se til, når i står for snart at skulle flytte men det bliver da skønt for jer at få noget større. Juni er desværre også meget travl 3 fødselsdage og et bryllup og når du jo arbejder, så er det ikke nemt at finde en hverdag.... ;-)

Silje har endnu ikke vist den store interesse for skuffer og skabe endnu da men det vil jeg nu da hellere have fremfor ledninger, som er det store hit her. Jeg gemmer dem væk men alligevel kan hun nå dem på en eller anden mystisk facon og så er hun også helt vild med reklamer men sådan er det jo. Hun er nu en helt igennem glad og tilfreds pige men tænderne driller hende noget desværre, så håber snart de er igennem.

Ja, det er bare så skønt! Kunne ikke blive lykkeligere

Du har da også nok at se til så Vi skal til konfirmation på søndag ved Jacobs kusine - så har været ude og købe hvid skjorte, sort vest, sorte bukser, butterfly og sort jakke til Victor Han bliver så utrolig lækker!!

Ellers, så har jeg sommerferie i uge 28+ 29 og 31. I uge 31 skal vi på ferie med mine forældre. Men mon ikke vi kan finde en dag i en af de andre uger?

Victor er helt vild med at lege med plastikposer, efter han har fundet ud af, at han kan hive skuffen ud hvor der er plastikposer. Så de er jo kommet et andet sted hen nu.

Bøvler hun meget med tænderne? Victor har fire tænder og to mere på vej. Det bøvlede han rigtig meget med. Faktisk to måneder før tænderne kom, fik han meget rød numse og havde ofte feber og ondt i gummerne. Men så snart de er brudt igennem, er der som regel ro, heldigvis  Kan du se, at hendes tænder er på vej igennem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Pige2009

LouiseVous skriver:

Hvad tænker du på?

Ja, regningen fra kommunen Han har ikke modtaget nogen endnu Mystisk.

Anmeld

19. april 2010

N&J

Hej Leneur, håber virkelig for dig at du snart få det brev dumpende ind af døren, det er en utrolig befriende oplevelse, og giver en mulighed for at få lidt afslutning på det..  så krydser finger på at dit forår begynder med brevet, som min sommer begyndte med.. 

Anmeld

22. april 2010

Leneur

N&J skriver:

Hej Leneur, håber virkelig for dig at du snart få det brev dumpende ind af døren, det er en utrolig befriende oplevelse, og giver en mulighed for at få lidt afslutning på det..  så krydser finger på at dit forår begynder med brevet, som min sommer begyndte med.. 

Tak skal du have men som skrevet tidligere har det vist lange udsigter. Jeg tager det nu stille og roligt. Jeg ved han er faren, han ved han er faren og alle andre ved også han er faren, så sådan er det jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.