DEM: Var jo i retten i går.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.158 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Leneur

Og havde jeg vidst at min x ikke dukkede op og ikke behøvede at dukke op, fordi han er flyttet til Sjælland. Ja så havde jeg kunnet spare mig alle bekymringerne.

Nå men jeg afgav min forklaring og nu bliver den så sendt til Glostrup, da det er den retskreds han hører ind under, så bliver han indkaldt og skal afgive forklaring og hvis han stadig nægter at vedgå sig faderskabet bliver han dømt til at afgive blodprøver, så det er sådan som det står til lige nu.

Sikke da et værre cirkus, som bare fortsætter og fortsætter. Jeg har været large og ikke bedt om nogle børnepenge men det er slut nu, så på mandag ringer jeg til statsforvaltningen, så jeg kan få et bilag og gå på kommunen med og så får han sig en pæn lille regning, når det her gedemarked er overstået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Pige2009

Sådan kan man hurtigt blive klogere, men så fik du jo vished, hvilket var rigtig godt Kom du nu bare i gang med at udfylde skemaer til bidrag. Har selv lige fået 6t med tilbagevirkende kraft

Knus Linda

Anmeld

16. april 2010

DortheSimonsen

Leneur skriver:

Og havde jeg vidst at min x ikke dukkede op og ikke behøvede at dukke op, fordi han er flyttet til Sjælland. Ja så havde jeg kunnet spare mig alle bekymringerne.

Nå men jeg afgav min forklaring og nu bliver den så sendt til Glostrup, da det er den retskreds han hører ind under, så bliver han indkaldt og skal afgive forklaring og hvis han stadig nægter at vedgå sig faderskabet bliver han dømt til at afgive blodprøver, så det er sådan som det står til lige nu.

Sikke da et værre cirkus, som bare fortsætter og fortsætter. Jeg har været large og ikke bedt om nogle børnepenge men det er slut nu, så på mandag ringer jeg til statsforvaltningen, så jeg kan få et bilag og gå på kommunen med og så får han sig en pæn lille regning, når det her gedemarked er overstået.

Øv, en omgang Lene.

Men er stolt af dig! Du klarer det hele så flot.

Og godt du søger de børnebidrag nu. En skam du ikke kan nå at søge dåbsbidrag - men det skulle være søgt senest tre måneder efter dåb.

Håber du har det rigtig godt

Anmeld

16. april 2010

Leneur

Baagøe skriver:

Sådan kan man hurtigt blive klogere, men så fik du jo vished, hvilket var rigtig godt Kom du nu bare i gang med at udfylde skemaer til bidrag. Har selv lige fået 6t med tilbagevirkende kraft

Knus Linda

Ja det er jo det man bliver.

Vi har for så vidt ikke haft brug for dem men det kommer jo når hun skal starte i institution og jeg er faktisk så fræk at bruge dem på vores sommerferie... ;-)

Anmeld

16. april 2010

Pige2009

Leneur skriver:

Ja det er jo det man bliver.

Vi har for så vidt ikke haft brug for dem men det kommer jo når hun skal starte i institution og jeg er faktisk så fræk at bruge dem på vores sommerferie... ;-)

Det er heller ikke fordi, jeg lider nogen nød, og har også kun søgt om alm. bidrag.

Men lad for guds skyld da manden betale, når han er sådan en idiot

Anmeld

16. april 2010

Leneur

DortheSimonsen skriver:

Øv, en omgang Lene.

Men er stolt af dig! Du klarer det hele så flot.

Og godt du søger de børnebidrag nu. En skam du ikke kan nå at søge dåbsbidrag - men det skulle være søgt senest tre måneder efter dåb.

Håber du har det rigtig godt

Hej Dorthe.

Tak for dine søde ord, det er altid dejligt at blive bekræftet i man dog trods alt gør noget rigtigt.... :-)

Vi har det godt, Silje er kommet op på alle 4 og rokker lidt frem og tilbage, får overbalance og tumler omkuld, da hun ikke ved hvad hun skal stille op med armene og så bliver hun hidsig og jeg har svært ved at holde masken, fordi det ser så sjovt ud men mon ikke om en uge eller to hun futter omkring. Synes ellers der allerede er meget fart på hende bare i det at hun triller.

Håber også du og Victor har det godt?? Har jo kunnet læse lidt på FB at der er sket noget godt for jer... ? :-D

Knus

Anmeld

16. april 2010

Leneur

Baagøe skriver:

Det er heller ikke fordi, jeg lider nogen nød, og har også kun søgt om alm. bidrag.

Men lad for guds skyld da manden betale, når han er sådan en idiot

Ja det er også den tanke jeg har... :-)

Anmeld

16. april 2010

Pige2009

Leneur skriver:

Ja det er også den tanke jeg har... :-)

Good for you. Havde egentlig også først selv tænkt, at jeg ikke ville søge noget, men så tænkte jeg, at hvorfor i alverden skulle han ikke have lov til at betale, når det nu næsten, er det eneste han magter

Anmeld

16. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Leneur skriver:

Desværre bliver vi kvinder totalt snydt af de mænd, når vores sag ender i retten.

Men hvad bedre er;-) Mændene får den aller mest irreterende overraskelse når ALT er overstået- griner højt- regningen med tilbage betaling til kommunen;-)
Den tanke kan jeg godt li

Har lige været det hele igennem, og har lige fået den gode nyhed med at faren er far! Så nu venter jeg på om han selv skriver under, eller det ender med han bliver dømt..

Men stort knus til dig:-)

Anmeld

16. april 2010

Leneur

Baagøe skriver:

Good for you. Havde egentlig også først selv tænkt, at jeg ikke ville søge noget, men så tænkte jeg, at hvorfor i alverden skulle han ikke have lov til at betale, når det nu næsten, er det eneste han magter

Okay havde ellers fået forstået det sådan at han var kommet på banen hvad det angik??

Ja jeg ønsker jo ikke han har kontakt til Silje og nu er hun jo 7 1/2 måned uden at han har vist interesse, så håber det fortsætter men må jo vente og se hvad enden af det bliver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.