DortheSimonsen skriver:
Hvor er det skønt at høre, Lene.
Hun bliver en stor pige, hva'? 
Victor er også oppe på alle fire, har kravlet et par gange - men mere bliver det ikke til lige nu. Men dog er han begyndt at trække skuffer ud og åbne skabe. Puh, et rod det kan lave - glæd dig 
Ja, der er sket noget meget godt. Har endelig mødt en ordentlig M-A-N-D
Han er bare fantastisk. Og helt pjattet med Victor og omvendt. Det er så skønt!
Skulle vi finde en dag her i sommeren? Jeg flytter til en anden lejlighed her til maj, så der bliver nok at se til ..
Hvor dejligt at høre det går så godt og at de 2 mænd i dit liv er så glade for hinanden også. Det betyder nemlig rigtig meget.
Ja synes da at vi snart skal finde en dag at ses på. April måned har været travl og er stadig travl for mig. Kan godt forstå du har noget at se til, når i står for snart at skulle flytte men det bliver da skønt for jer at få noget større. Juni er desværre også meget travl 3 fødselsdage og et bryllup og når du jo arbejder, så er det ikke nemt at finde en hverdag.... ;-)
Silje har endnu ikke vist den store interesse for skuffer og skabe endnu da men det vil jeg nu da hellere have fremfor ledninger, som er det store hit her. Jeg gemmer dem væk men alligevel kan hun nå dem på en eller anden mystisk facon og så er hun også helt vild med reklamer men sådan er det jo. Hun er nu en helt igennem glad og tilfreds pige men tænderne driller hende noget desværre, så håber snart de er igennem.
Anmeld