DEM: Var jo i retten i går.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

Pige2009

Det er han skam også og ser hende så tit han vil, hvilket er ca. 2 gange ugentligt som det er nu Men det er jo lidt kompliceret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Leneur

LouiseVous skriver:

Desværre bliver vi kvinder totalt snydt af de mænd, når vores sag ender i retten.

Men hvad bedre er;-) Mændene får den aller mest irreterende overraskelse når ALT er overstået- griner højt- regningen med tilbage betaling til kommunen;-)
Den tanke kan jeg godt li

Har lige været det hele igennem, og har lige fået den gode nyhed med at faren er far! Så nu venter jeg på om han selv skriver under, eller det ender med han bliver dømt..

Men stort knus til dig:-)

Tak skal du have. Ja det er en drøj omgang men hun er det hele værd min lille guldklump.

Jeg føler mig ikke snydt, for valgte jo selv i tidernes morgen at forlade ham men han har jo ikke kunnet kapere at jeg gik,for han tror jo selv han er guds gave til kvinder, straffer han mig nu ved at gøre som han gør, så ingen overraskelse i det.

Ja kunne godt læse at der nu var styr på Astrid's far... :-) men har simpelthen bare haft mit at se til. Synes det er dejligt for jer at det er overstået.

Knus.

Anmeld

16. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Leneur skriver:

Tak skal du have. Ja det er en drøj omgang men hun er det hele værd min lille guldklump.

Jeg føler mig ikke snydt, for valgte jo selv i tidernes morgen at forlade ham men han har jo ikke kunnet kapere at jeg gik,for han tror jo selv han er guds gave til kvinder, straffer han mig nu ved at gøre som han gør, så ingen overraskelse i det.

Ja kunne godt læse at der nu var styr på Astrid's far... :-) men har simpelthen bare haft mit at se til. Synes det er dejligt for jer at det er overstået.

Knus.

Vil helt klart give dig ret. Børnene er det mest fantastiske og rigtige valg vi har taget.
Og kan kun give dig ret- fædrene tror de kan straffe os sådan, men de straffer desværre kun sig selv.
Vil så lige sige, sådan her tog jeg det så ikke imens det hele stod på. Der var alt helvede og jeg tog det bogstaveligt til mig det med han straffede mig. Så tror virkelig godt jeg evd hvordan du har det lige nu?!
Så jeg sender dig lige et ekstra knus

Anmeld

16. april 2010

Leneur

Baagøe skriver:

Det er han skam også og ser hende så tit han vil, hvilket er ca. 2 gange ugentligt som det er nu Men det er jo lidt kompliceret.

det er jo det det er men dejligt for Laura at han trods alt gerne vil være der alligevel.

Anmeld

16. april 2010

Leneur

LouiseVous skriver:

Vil helt klart give dig ret. Børnene er det mest fantastiske og rigtige valg vi har taget.
Og kan kun give dig ret- fædrene tror de kan straffe os sådan, men de straffer desværre kun sig selv.
Vil så lige sige, sådan her tog jeg det så ikke imens det hele stod på. Der var alt helvede og jeg tog det bogstaveligt til mig det med han straffede mig. Så tror virkelig godt jeg evd hvordan du har det lige nu?!
Så jeg sender dig lige et ekstra knus

Tak Louise.

Ja selvom man ikke vil være ved det, bliver man sgu' påvirket alligevel og jeg er lidt bombet i dag men nu går der da lidt tid inden næste kapitel.

Jeg vil finde min seng. Sov godt når du kommer dertil.

Knus.

Anmeld

16. april 2010

Pige2009

Leneur skriver:

det er jo det det er men dejligt for Laura at han trods alt gerne vil være der alligevel.

Præcis, og det er nu engang det vigtigste

Anmeld

16. april 2010

Pige2009

Desværre bliver vi kvinder totalt snydt af de mænd, når vores sag ender i retten.

Men hvad bedre er;-) Mændene får den aller mest irreterende overraskelse når ALT er overstået- griner højt- regningen med tilbage betaling til kommunen;-)
Den tanke kan jeg godt li

Har lige været det hele igennem, og har lige fået den gode nyhed med at faren er far! Så nu venter jeg på om han selv skriver under, eller det ender med han bliver dømt..

Men stort knus til dig:-)

Gad vide, hvornår den kommer? Lauras far har endnu ikke hørt noget...

Anmeld

17. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Gad vide, hvornår den kommer? Lauras far har endnu ikke hørt noget...

Hvad tænker du på?

Anmeld

19. april 2010

DortheSimonsen

Leneur skriver:

Hej Dorthe.

Tak for dine søde ord, det er altid dejligt at blive bekræftet i man dog trods alt gør noget rigtigt.... :-)

Vi har det godt, Silje er kommet op på alle 4 og rokker lidt frem og tilbage, får overbalance og tumler omkuld, da hun ikke ved hvad hun skal stille op med armene og så bliver hun hidsig og jeg har svært ved at holde masken, fordi det ser så sjovt ud men mon ikke om en uge eller to hun futter omkring. Synes ellers der allerede er meget fart på hende bare i det at hun triller.

Håber også du og Victor har det godt?? Har jo kunnet læse lidt på FB at der er sket noget godt for jer... ? :-D

Knus

Hvor er det skønt at høre, Lene.
Hun bliver en stor pige, hva'?

Victor er også oppe på alle fire, har kravlet et par gange - men mere bliver det ikke til lige nu. Men dog er han begyndt at trække skuffer ud og åbne skabe. Puh, et rod det kan lave - glæd dig

Ja, der er sket noget meget godt. Har endelig mødt en ordentlig M-A-N-D Han er bare fantastisk. Og helt pjattet med Victor og omvendt. Det er så skønt!

Skulle vi finde en dag her i sommeren? Jeg flytter til en anden lejlighed her til maj, så der bliver nok at se til .. 

Anmeld

19. april 2010

Leneur

DortheSimonsen skriver:

Hvor er det skønt at høre, Lene.
Hun bliver en stor pige, hva'?

Victor er også oppe på alle fire, har kravlet et par gange - men mere bliver det ikke til lige nu. Men dog er han begyndt at trække skuffer ud og åbne skabe. Puh, et rod det kan lave - glæd dig

Ja, der er sket noget meget godt. Har endelig mødt en ordentlig M-A-N-D Han er bare fantastisk. Og helt pjattet med Victor og omvendt. Det er så skønt!

Skulle vi finde en dag her i sommeren? Jeg flytter til en anden lejlighed her til maj, så der bliver nok at se til .. 

Hvor dejligt at høre det går så godt og at de 2 mænd i dit liv er så glade for hinanden også. Det betyder nemlig rigtig meget.

Ja synes da at vi snart skal finde en dag at ses på. April måned har været travl og er stadig travl for mig. Kan godt forstå du har noget at se til, når i står for snart at skulle flytte men det bliver da skønt for jer at få noget større. Juni er desværre også meget travl 3 fødselsdage og et bryllup og når du jo arbejder, så er det ikke nemt at finde en hverdag.... ;-)

Silje har endnu ikke vist den store interesse for skuffer og skabe endnu da men det vil jeg nu da hellere have fremfor ledninger, som er det store hit her. Jeg gemmer dem væk men alligevel kan hun nå dem på en eller anden mystisk facon og så er hun også helt vild med reklamer men sådan er det jo. Hun er nu en helt igennem glad og tilfreds pige men tænderne driller hende noget desværre, så håber snart de er igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.