Vi er så meget tæt på klar nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

LinLin

Mathildesmor skriver:

Den er den nemlig

Herhjemme tror jeg heller ikke der kommer flere - vi "nøjes" med 2, men det afholder mig bestemt ikke fra, at vælge en lækker vogn. Om ikke andet, så kan den jo sælges senere til en fornuftig pris

Jamen det er da rigtigt

Ved du egentligt om den der stang der er på kalechen er "vigtig" ? - synes bare der er mange, bl.a. Odders, Emmaljungas og Teutunias barnevogne der IKKE har den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mor til David skriver:

Jamen det er da rigtigt

Ved du egentligt om den der stang der er på kalechen er "vigtig" ? - synes bare der er mange, bl.a. Odders, Emmaljungas og Teutunias barnevogne der IKKE har den...

Jeg er ikke helt med på, hvad det er for en "stang" du mener?

Men hvis Odder og Emmaljungas vogne ikke har den, så kan jeg næsten ikke tro at den er livsnødvendig, da netop vogne som disse ligger øverst i "hierakiet", og der er ikke sparet på detaljerne som på de billigere vogne

Anmeld

18. april 2010

LinLin

Mathildesmor skriver:

Jeg er ikke helt med på, hvad det er for en "stang" du mener?

Men hvis Odder og Emmaljungas vogne ikke har den, så kan jeg næsten ikke tro at den er livsnødvendig, da netop vogne som disse ligger øverst i "hierakiet", og der er ikke sparet på detaljerne som på de billigere vogne

Den er på din odder-model; den der stang på hver side af kalenchen. Den der skal trækkes op, for at kalechen kan slås ned

Anmeld

18. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Nååårh, så er jeg med!

Nej, den er ikke vigtig efter min mening, men jeg synes det er en fordel at den er der i forhold til Emmaljunga som ikke har den - jeg har haft en Emmaljunga cerox klapvogn som IKKE havde den, og kalechen røg ligeså stille ned med tiden, og kunne ikke "stå oprejst" til sidst - det var virkelig en belastning for os til sidst.

Den model fra Odder som heller ikke har stangen, har til gengæld 2 trykknapper på indersiden som man skal trykke ind, for at kalechen lægges ned/rejses op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.