Vi er så meget tæt på klar nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

NoName

Hold da op, det kan være det kun er mig der mangler at starte sådn helt for alvor med at gøre klar... Som jeg tidligere har oprettet en tråd om så er vi så småt igang, dvs at vi har tømt hendes værelse for rod, så nu er det tomt og venter på at vi kommer i gang... Vi skulle have været ude at købe gulvtæppe idag, men kæresten kom galt afsted (ikke noget alvorligt) så det må vente til næste uge/weekend. I stedet for har jeg været på barnevognsshopping med svigermor idag - hun ville betale , så nu er den klar til afhentning når lillepigen melder sin ankomst.

Majken 25+3 - der vist hellere må komme i gang for tiden går dælme hurtigt nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mor til David skriver:

Hvilken barnevogn har I købt ? Jeg ved ikke hvilken vi skal have! 

Her mangler: barnevogn, seng (skal bare lige hentes i IKEA til den tid ) og vugge (en familie-een min bedstemor lige vil sy nyt "indlæg" til. Både min mor, jeg og David har ligget i den, så det skal Adam selvfølgelig også!)

Mht værelse skal han sove inde hos os først og så skal de to drenge dele værelse på et tidspunkt, hvis ikke vi finder noget andet at bo i!

Har en del tøj  fra David (men har også købt noget nyt allerede ), puslepuden er her endnu. Og klapvogn, når vi kommer dertil. Har købt en brugt Römer-autostol og ammepuden er også i hus...

Jeg er jo også kun lige gået ind i 20. uge - så gud ved hvad jeg skal lave når jeg går på barsel 

Vi har valgt en Odder Victory i sort m. beige med fast kaleche på x-dream stel (så kan vi nemlig have den i vores lille Peugeot 206)

Det lyder da rigtig fint at de skal dele værelse - det kan de jo også sagtens når de ligger så tæt på hinanden Om ikke andet, så vil den lille mand jo heller ikke komme til at bruge værelset som sådan det første laaaaaaange stykke tid!

Anmeld

17. april 2010

noname skriver:

Hold da op, det kan være det kun er mig der mangler at starte sådn helt for alvor med at gøre klar... Som jeg tidligere har oprettet en tråd om så er vi så småt igang, dvs at vi har tømt hendes værelse for rod, så nu er det tomt og venter på at vi kommer i gang... Vi skulle have været ude at købe gulvtæppe idag, men kæresten kom galt afsted (ikke noget alvorligt) så det må vente til næste uge/weekend. I stedet for har jeg været på barnevognsshopping med svigermor idag - hun ville betale , så nu er den klar til afhentning når lillepigen melder sin ankomst.

Majken 25+3 - der vist hellere må komme i gang for tiden går dælme hurtigt nu.

Hold kæft hvor gad jeg godt have så gavmild en svigermor! Min svigermor kan man knap nok få til at hive pungen op af lommen

Anmeld

18. april 2010

NoName

Mathildesmor skriver:

Hold kæft hvor gad jeg godt have så gavmild en svigermor! Min svigermor kan man knap nok få til at hive pungen op af lommen

Anmeld

18. april 2010

Risen skriver:

Ih hvor jeg kender det.. Kan heller ikke lade være med at gå og dagdrømme om lille Clara liggende på sit aktivitetstæppe og lege  

Okay det må jeg ud og have.. Hvilket mærke har du købt det i? Sys det er lidt af et univers med alle de forskellige mærker og hvor neutrale de er.. 

jamen har købt den her combi vogn fra emmajunga.. vi mangler også bare at hente den.. men det bliver dog først efter fødslen , da kæresten er overtroisk.. hehe hvad med jer?

Amen den er jo også bare rigtig fin

Jeg har dog en kæmper svaghed for Odder's vogne - synes bare de er så enkle og stilrene i deres design.

Vores hjerter meltede totalt for denne lækre vogn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Jeg har dog en kæmper svaghed for Odder's vogne - synes bare de er så enkle og stilrene i deres design.

Den er også bare fed .. Vi stod også med valget mellem emmajunga eller odder.. sys det er det flotteste design.. 

Hvad måttei slippe for den så ?

Anmeld

18. april 2010

Risen skriver:

Den er også bare fed .. Vi stod også med valget mellem emmajunga eller odder.. sys det er det flotteste design.. 

Hvad måttei slippe for den så ?

Den kostede 8499.-

også kommer liften og pusletasken ved siden af.

Vi har heldigvis en Odder lift i forvejen - også i sort, så der slap vi lige for at betale yderligere 1000.- pusletasken har vi også - det er også en Odder... (det er ikke vores der hænger på barnevognen).

Jeg synes også at Odder og Emmaljunga er de flotteste barnevogne på markedet

Forresten; mht at få barnevognen hjem før tid, så holder den jo ikke søde - det må du lige sige til manden.... er der noget galt med barnet - som der selvfølgelig ikke er -  så er jeg af den overbevisning at det ihvert fald ikke er barnevognenes skyld

Vi hentede også Mathildes barnevogn hjem før tid sidste gang, og vi agter at gøre det samme denne gang! og selvom vi vælger at gøre dette, får vi naturligvis endnu en velskabt og rask lille pige!

Anmeld

18. april 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Den kostede 8499.-

også kommer liften og pusletasken ved siden af.

Vi har heldigvis en Odder lift i forvejen - også i sort, så der slap vi lige for at betale yderligere 1000.- pusletasken har vi også - det er også en Odder... (det er ikke vores der hænger på barnevognen).

Jeg synes også at Odder og Emmaljunga er de flotteste barnevogne på markedet

Forresten; mht at få barnevognen hjem før tid, så holder den jo ikke søde - det må du lige sige til manden.... er der noget galt med barnet - som der selvfølgelig ikke er -  så er jeg af den overbevisning at det ihvert fald ikke er barnevognenes skyld

Vi hentede også Mathildes barnevogn hjem før tid sidste gang, og vi agter at gøre det samme denne gang! og selvom vi vælger at gøre dette, får vi naturligvis endnu en velskabt og rask lille pige!

Fine er de ja , og det er prisen også .. hehe . Vores lå vist på 6000 tror jeg.. 

Arh får ham ikke overtalt, han synes det er hårdt nok at vi har sat tingene ind på værelset allerede.. Hans morfar mener desuden at grunden til at jeg var ved at føde for tidligt er på grund af værelset .. Helt ærligt come on tænker jeg bare.. men sådan er det jo. Det bliver bare ikke mig som tager ud og henter den barnevogn efter en fødsel, det er kærestens job når han absolut skal være besværlig.. haha  

Anmeld

18. april 2010

LinLin

Mathildesmor skriver:

Den er fiiin Men det er også mange penge, når man ikke skal have flere efter ham her 

Anmeld

18. april 2010

Mor til David skriver:

Den er fiiin Men det er også mange penge, når man ikke skal have flere efter ham her 

Den er den nemlig

Herhjemme tror jeg heller ikke der kommer flere - vi "nøjes" med 2, men det afholder mig bestemt ikke fra, at vælge en lækker vogn. Om ikke andet, så kan den jo sælges senere til en fornuftig pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.