Jeg vil gerne undskylde til alle jer gravide og måske gravide herinde. Jeg overreagerede vist lidt. Jeg føler bare for tiden at alting går den forkerte vej. Det eneste jeg har styr på er at Filuca har første dag i DP på mandag. Måske er det også lidt det der generer mig. For nu "mister" jeg min lille bebs og får et barn igen. og imens er i så gravide og får små nye bebser som i kan nusse og pusse hele dagen.
Jeg er ked af hvis i blev sure på mig, og det kan jeg jo nok ikke ændre på. Vi har pt ikke plads og råd. men pengene er nu ikke det værste. Vi sover for tiden i stuen ( rigtig fedt når man har gæster :@ ) og Filuca i værelset, for hun er bare så lydhør. Man skal dårlig åbne døren eller forsøge at lægge sig ned før hun vågner, men vi kan godt se film i stuen (det er et meget lille hus), og snakke højlydt osv uden at det rør hende.
Jeg kæmper for tiden med vægten, rigtig meget endda, tabet af Cirkeline går mig på, og så er mig og mandens forhold ikke det bedste for tiden heller. Jeg har ingen penge og masser af regninger og inkasso varsler. Jeg kan ikke rigtig se snoren og få hevet mig selv op. Alt det med min mor hænger også og dingler over hovedet på mig, og truer med at falde ned hvert øjeblik. Min gode veninde er gravid, og jeg nyder at være sammen med hende, men samtidig så når jeg kommer hjem, bliver jeg ked af det, fordi jeg også gerne vil ha en til.
Alle i vores omgangskreds og familie siger hele tiden ting som: hvornår skal i ha den næste, og så må nr. 2 da også snart være på vej.
Det føles bare som om de gnider mere salt i såret, men de aner jo ikke selv noget om det. Jeg kan jo ikke stå og forklare alle mennesker at jeg godt vil ha en til, men at vi har en masse ting imod os.
Så 1000 mange gange undskyld, jeg må bare lære at hoppe indlæggende over, men det er jo heller altid nemt at se hvilke indlæg der handler om graviditet og hvilke der handler om alt muligt andet.
Jeg har tilsyneladende fået en anonym til at føle sig uvelkommen og det er jeg også rigtig ked af. Jeg havde jo nok bare lidt håbet at folk ville forstå mig, men ikke tage det personligt.
Anmeld