Undskyld mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2008

Mikkelmusen

Jeg vil gerne undskylde til alle jer gravide og måske gravide herinde. Jeg overreagerede vist lidt. Jeg føler bare for tiden at alting går den forkerte vej. Det eneste jeg har styr på er at Filuca har første dag i DP på mandag. Måske er det også lidt det der generer mig. For nu "mister" jeg min lille bebs og får et barn igen. og imens er i så gravide og får små nye bebser som i kan nusse og pusse hele dagen.

Jeg er ked af hvis i blev sure på mig, og det kan jeg jo nok ikke ændre på. Vi har pt ikke plads og råd. men pengene er nu ikke det værste. Vi sover for tiden i stuen ( rigtig fedt når man har gæster :@ ) og Filuca i værelset, for hun er bare så lydhør. Man skal dårlig åbne døren eller forsøge at lægge sig ned før hun vågner, men vi kan godt se film i stuen (det er et meget lille hus), og snakke højlydt osv uden at det rør hende.

Jeg kæmper for tiden med vægten, rigtig meget endda, tabet af Cirkeline går mig på, og så er mig og mandens forhold ikke det bedste for tiden heller. Jeg har ingen penge og masser af regninger og inkasso varsler. Jeg kan ikke rigtig se snoren og få hevet mig selv op. Alt det med min mor hænger også og dingler over hovedet på mig, og truer med at falde ned hvert øjeblik. Min gode veninde er gravid, og jeg nyder at være sammen med hende, men samtidig så når jeg kommer hjem, bliver jeg ked af det, fordi jeg også gerne vil ha en til.

Alle i vores omgangskreds og familie siger hele tiden ting som: hvornår skal i ha den næste, og så må nr. 2 da også snart være på vej.

Det føles bare som om de gnider mere salt i såret, men de aner jo ikke selv noget om det. Jeg kan jo ikke stå og forklare alle mennesker at jeg godt vil ha en til, men at vi har en masse ting imod os.

Så 1000 mange gange undskyld, jeg må bare lære at hoppe indlæggende over, men det er jo heller altid nemt at se hvilke indlæg der handler om graviditet og hvilke der handler om alt muligt andet.

Jeg har tilsyneladende fået en anonym til at føle sig uvelkommen og det er jeg også rigtig ked af. Jeg havde jo nok bare lidt håbet at folk ville forstå mig, men ikke tage det personligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Loggidut

hæ hæ hunni...du har forståelse...herfra ihvertfald...men det vidste du vel godt ?

det er sgu stress du døjer med...det kan jeg da høre, altså ikke forstået forkert, men det er da en vildt stressende periode kan jeg høre.

well, jeg vil ikke gnide salt i dit sår, bare huske dig på at du kan fange mig på msn...hvis du får brug for det.

ps/skide flot at knalde ud på den måde...og så sige pænt undskyld når man er faldet ned igen...det er der da heldigvis også plads til!

(H)

Anmeld

3. juni 2008

ivfmarie

Årh søde Hunni... jeg var da godt klar over at det ikke var de gravide der var problemet, men alt andet... Jeg vidste bare ikke lige hvad jeg skulle finde på at skrive - og der var ikke tid til en hel masse tanker. Jeg er sikker på at alle der har læst dit indlæg har gennemskuet dig - og at der ikke er nogen "hard feelings" der.

Det er vel nok godt at der ikke er lang tid til den 21. hvor du kommer til at opdage hvor rig du i virkeligheden er: Alle disse kærlige og skønne mennesker der alle ved hvordan du går og har det, og hvilke tanker du gør dig, og alligevel elsker dig for lige præcis den du er! Vi er her allesammen for dig - også selvom du til tider føler at du er helt alene i verden, så er der altid nogen der ved liiige hvordan du har det! Jeg lover dig, at du kommer hjem fra Falster som et nyt menneske.

Knus og varme tanker fra Marie - der glæder sig meget til at møde dig irl!

Anmeld

3. juni 2008

Plysbjørnen

Hejsa Mikkelmus.
Det er bare helt okay, jeg kan godt forstå at du føler dig frustreret... Vil ikke sige at jeg er sur, men man bliver da lidt ked af at du reagerede som du gjorde, men er da glad for at du siger undskyld...
Kan følge dig i at føle at man mister sin lille bebs når de starte i DP, det skal Laura også på mandag, godt nok får jeg om nogle måneder en lille ny bebs, men det er nu noget andet når det den første...
Nej det er ikke særlig fedt at sove i stuen, i sær ikke hvis man får gæster, men det er nok bedst at Filuca har værelset når hun er så lydhør... Er nok lidt nysgerrig er det det eneste værelse der er, eller er i ved at lave om???
Økonomisk kan jeg følge dig 100 %, hvis den ikke hænger sammen kan det på pænt dansk ødelægge et hvert forhold uanset hvor godt det så end er... Her hos os står kæresten i Ribers, fordi ham og hans ex havde den holdning at gæld kan man sagtens tage, men hvorfor dog betale tilbage... Og ja så vil skæbnen, at da jeg lægger budget for at finde ud af om vi havde råd til at flytte (til der hvor vi bor nu), ja så glemmer jeg alt om at man skal betale for at få sit barn i DP... Så det var en stor streg i regningen...
Med hensyn til familien, så er det bare om at bede dem blande sig uden om og siger det som det at nummer 2 kommer når i mener at det passer bedst ind i jeres kram...
Men op med humøret det skal nok gå alt sammen... Det tør jeg godt love dig, tag en dag af gangen og et skridt af gangen så vil du se det går frem af...

Betina1978

Anmeld

3. juni 2008

Muffinmus

Hmm.. ked af du har det sådan men der er jo plads til alle.
Du må undgå de indlæg der handler om graviditet og tests så. Andet kan du nok ikke gøre. Jeg er abre glad for jeg har tøserne herinde til at læsse af på og glædes over ting. Så når jeg bliver gravid igen bliver det sikkert slået op herinde før nogen andre steder.
Men, ja, det kan være hårdt at læse om når man selv gerne vil og jeg synes da også det er hårdt at vide at de er flere gravide herinde nu der IKKE har aborteret.
Men jeg håber da du kan finde ro nok i dig selv til at være herinde og så bare undgå at læse det du ikke har lyst til:)

Anmeld

3. juni 2008

Rasmine

Hunni, er nok lidt enig med dig.
Der har været MANGE af de ano-gravide indlæg.
Og det er absolut ikke noget personligt mod de gravide, ej heller misundelse fra min side, men det blev lige lidt for meget.

No hard feelings herfra; fedt du siger din mening, men også fedt at du lidt senere siger undskyld at/hvis du har stødt nogen.

Men ja, vi må undgå de indlæg som ikke interesserer os, eller som vi ikke gider svare på.

Anmeld

3. juni 2008

Tynen

Fuldstændig enig med Bacon.

Var selv ved at blive træt af alle de ano, men nok mere fordi at der kom så mange lige oveni hinanden :)
Godt nok er jeg skruk, men det er slet ikke fordi jeg er misundelig ;)

Jeg er holdt med at gætte mere og har slet ikke styr på hvor mange der er.
Folk må jo "bekende kulør" når de er klar til det :)

Føler virkelig med dig - Det er bare ikke fedt når INTET bare kører for en!

Synes igen at det er fedt at du siger undskyld bagefter - Er selv så træls og dum til at sige det :$

Trine - 4 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.