Undskyld mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Mikkelmusen

Ja jeg ved godt det måske vil støde nogen, men hold da kæft hvor er jeg træt af gravide og måske gravide og hvad ved jeg. Jeg er træt af at gætte, selvom jeg ikke kan lade være.

Jeg er træt af at høre om test og alt det.

JA det er sgu nok fordi jeg selv SÅÅÅ gerne vil ha en til, men vi har bare hverken råd eller plads ligenu.

Ja nu bliver i nok mega sure, men jeg føler at jeg altid har kunnet være ærlig, så det bliver jeg sgu også nødt til nu.

Måske jeg bare skal holde en pause fra baby, for det skulle jo helst ikke gå ud over nogen af jer. :(

Hvad der skulle ha været en god dag er nu lavet om til en dårlig. Jeg håber dælme jeg får humøret tilbage inden sydhavsparty, eller så blir det sgu en lorte fest hvis jeg sidder og mugger i et hjørne...

SORRY... bær over med mig... Synes bare alt er uretfærdigt...!!!!!

-Christina som nok bliver haglet ned snart... bare ærgeligt... :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Sille

Hold da op.. Det var en voldsom omgang.. Er da ked af at du har det på den måde.. Man skulle jo helst få det godt af at være herinde på baby.dk og ikke skidt. Er det kun det med de gravide????? For dem er der trods alt ikke flertal af herinde selvom der popper mange op rundt omkring.. Eller er der flere ting herinde?

Men dengang jeg ikke kunne blive gravid pga min PCO så jeg også gravide ALLEVEGNE og blev ked af det over at jeg ikke kunne... Så kender da godt følelsen..
Er grunden til at i ikke skal have en lille nu fordi i ikke har råd og plads eller er der andre ting end det??? Hvis det "bare" er det kunne i da nok få en på et senere tidspunkt...

Hvis det påvirker dig så meget at læse med om dem der er gravide så spring de indlæg over..

Ja ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, kan nok hverken gøre fra eller til, syntes bare lige jeg ville skrive til dig..
Håber du snart får det bedre...

(H) - sille

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

ja hold nu op og ta en kiks. jeg hopper egentlig også over de der ano beskeder, for gider ikke rigtig når man alligevel ikke ved noget. måske var det en fejl at få den der ano knap på siden!

men op med humøret søde, og selvfølgelig kommer du ikke til at sidde og mugge til sydhavsparty. vi skal jo paaaarty uartig, og danse på bordene og synge og pjatte og være ånsvage. der blir fantastisk søde8D8D8D8D8D8D8D8D(L)

Anmeld

3. juni 2008

Mie A

Er altså også ret træt af den ano knap!! - Er helt holdt op med at gætte.

Anmeld

3. juni 2008

Marco2

Op med humøret hunni!! Vi kan sgu alle ha' en røvpikkedar-dag. AG

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

jeps hunni...ind i kampen igen...

og ved du hvad, når dig og Morten er parate til at få en lille mere, så får i sgu nok det!

af og til har man sgu lov at blive vred, og føle andre får og får...(ja bacon-her kommer nok en spydig bemærkning ind fra dig af) men det bliver også dig der når dertil engang, det er jeg ret sikker på.

og nej jeg syntes det er fint med en ano-knap, lige nu bugner det bare med folk som har haft lagengymnastik...det stopper igen!(H)

Anmeld

3. juni 2008

birgittemarie

Hæhæhæ Mikkelmus, og UNDSKYLD, jeg fniser, men det var altså et lidt skægt indlæg (L)

Ingen pause til dig, din gamle galning. Du skal da bare rase lidt ud og hoppe over de stakkels gravide indlæg, så det ikke går ud over sagesløse (L)

Knus fra Birgitte, som også er sikker på, at du nok skal få en baby mere, når alt falder på plads med økonomi osv (H)

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

ja jeg vil da lige tilføje at vi da ikke har råd til arthur! eller plads for den sags skyld. men det går nu meget godt alligevel.
vi har kæmpe overtræk og sover på madrasser på gulvet:D

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

Jeg vil ikke sige jeg er irriteret, men dæleme også godt have en til snart. Men har samme problem som Mikkelmusen, vi har heller ikke råd eller plads. Så ved at vi bare må vente, selvom vi gerne vil have en til snart.

Jeg synes ano-knappen er fin, bare den ikke bliver misbrugt.

-Nadia

Anmeld

3. juni 2008

Plysbjørnen

ka li ja skriver:

ja jeg vil da lige tilføje at vi da ikke har råd til arthur! eller plads for den sags skyld. men det går nu meget godt alligevel.
vi har kæmpe overtræk og sover på madrasser på gulvet:D

Vil give dig ret i at det går som man vil have det til at gå... Her har vi 2000 kr at leve (til mad, bleer, vaskepulver m.m.) for på 14 dage, og ja der af går der "kun" 800 kr til benzin... Så nej vi har heller ikke råd til Laura hvis ret skal være ret... og heller ikke til den næste, men det kommer til at gå som det bedst kan gå... Så nemt er det...

Betina1978 - Laura 010807

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.