Nu springer jeg ud med verdens dårligste nyhed :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2008

ivfmarie

birgittemarie skriver:

JA! Det vil jeg også rigtig gerne! Kom og besøg mig!! Anytime!! Alle sammen, hvis I vil 8D Både med babyer og uden! Vi stiller telt op til barnedåben og så kunne der evt. blive en efter-Sydhavsfest gathering i Ebeltoft?? For dem, der ikke er på ferie og dem, der har lyst. Kunne det have interesse, tøse?

Knus fra Birgitte og sov godt AG

Det lyder som en god plan - hvornår er det nu lige at I holder jeres ceremoni for Nova Maria?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

ka li ja

ja klart. hvornår blir det?????

Anmeld

4. juni 2008

birgittemarie

[citat] åhhh, Birgitte, hvor er det ærgeligt, MEN jeg forstår dig - det lyder da for fedt med den festival Ja, vi ska´da til Ebeltoft næste gang Knus Birgitte [/citat] Ja, det er simpelthen så kæmpe røv ærgerligt :'( [citat]Det lyder som en god plan - hvornår er det nu lige at I holder jeres ceremoni for Nova Maria? [/citat] Det gør vi d. 14. juni og jeg har lige bestilt to af de her kageprint, som Bettemouse linkede til i går 8D Jeg troede lige, det var en lille abe, du stod med på profilen, men årh, hvor er den sød (L) [citat] ja klart. hvornår blir det?????[/citat] Fedt, fedt, fedt!!! 8D Hvornår kan I? Det skal vel selvfølgelig heller ikke være alt for tæt på Sydhavsfesten? Jeg er klar hele juli og august, skulle jeg mene. Så lad høre, hvornår det kunne passe i jeres planer alle sammen!!! Kunne være, man skulle forsøge at smide en afstemning, hvis man kan finde ud af det (?) Knus fra Birgitte

Anmeld

4. juni 2008

Ny mor

Men husk nu, BM, hvis der på nogen måde sker ændringer i sidste sekund, så springer du bare med, ik ?????
knus Birgitte (der stadig håber på at alle pludselig kan og kommer alligevel ;-)

Anmeld

4. juni 2008

birgittemarie

Men husk nu, BM, hvis der på nogen måde sker ændringer i sidste sekund, så springer du bare med, ik ?????
knus Birgitte (der stadig håber på at alle pludselig kan og kommer alligevel ;-)

Det kan du i hvert fald tro, jeg gør!!! Og jeg skal også nok snart finde ud af, hvad det egentligt er for en, den festival, for jeg har stadig ikke fundet noget på den på nettet og Michael har ikke gemt udklippet, han svarede på (?)

Og jeg tager bare madpakke med selv så, for jeg er alligevel vegetar ;) Ikke desto mindre, skal jeg nok skyde en hund i projektet for svie og smerte til alle jer venlige, arbejdsomme tøse, der har arrangeret kalasen (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.