Nu springer jeg ud med verdens dårligste nyhed :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

birgittemarie

Og jeg, der ellers er på piller og ved vældigt godt humør :( Det er en blandet nyhed, men stadig dårlig i dette forum, for den betyder, at jeg ikke kan komme d. 21. :'(:'(:'(:'( Michael fik en mail forleden om, at vi var blevet udtaget med fire andre bands til at spille til en festival i Grenå, der hedder a night with the locals. Og så ser jeg, at det sgu er d. 21. juni :'( Jeg har ikke turdet sige det til jer og har gået og håbet, at jeg kunne finde en løsning, så som ikke at spille, men det virker jo også en smule dumt, eftersom det sådan set er ret fedt, at de ville have os. Tror jeg nok. Marvel Hill skal også spille der. Jeg har dog endnu ikke kunnet finde noget på nettet om arrangementet - Michael fandt annoncen i avisen - så jeg vil stadig lige vente og se, præcis hvor vigtig en begivenhed, det er, før jeg melder helt fra til jer. ØØØØØØØØØØØØØV!!!!!!!!!! Jeg VIL med :'( Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

ivfmarie

Øv osse søde ven! Men er det ikke fedt at I skal ud og spille? Det syns jeg da... Men kommer til at savne dig :'( Marie - der havde set frem til et sing-along-så-højt-du-kan-road-tripp sammen med dig 8(

Anmeld

3. juni 2008

birgittemarie

Ja det havde jeg fileme også set frem til :'( Men nu finder jeg altså lige ud af, hvad det er for et arrangement, for hvis det ikke er noget særligt, så vil jeg altså hellere afsted med jer!! Så må husbond og trommeslager lave et instrumentalt sæt ;) Knus fra Birgitte

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

aaaiiiiiiiii skam dig!!!!!!

nej det mener jeg ikke. jeg kan sgu da godt forstå du gerne vil ud og spille hvis det er fedt. men jeg vil nu stadig sidde med krydsede tær og håbe på at du kan komme alligevel og så lade band være band;)
myyyyyyyyyyyz

Anmeld

3. juni 2008

birgittemarie

Det vil jeg i hvert fald også, så jeg kan komme ud og give dig et live-myzz lige i dit ansigt (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

3. juni 2008

Marco2

Øv!! havde sgu lige glædet mig til at hygge med dig. MEn så må du altså snart få inviteret ud på "næsen"!!

AG - must sleepp

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Og jeg, der ellers er på piller og ved vældigt godt humør :( Det er en blandet nyhed, men stadig dårlig i dette forum, for den betyder, at jeg ikke kan komme d. 21. :'(:'(:'(:'( Michael fik en mail forleden om, at vi var blevet udtaget med fire andre bands til at spille til en festival i Grenå, der hedder a night with the locals. Og så ser jeg, at det sgu er d. 21. juni :'( Jeg har ikke turdet sige det til jer og har gået og håbet, at jeg kunne finde en løsning, så som ikke at spille, men det virker jo også en smule dumt, eftersom det sådan set er ret fedt, at de ville have os. Tror jeg nok. Marvel Hill skal også spille der. Jeg har dog endnu ikke kunnet finde noget på nettet om arrangementet - Michael fandt annoncen i avisen - så jeg vil stadig lige vente og se, præcis hvor vigtig en begivenhed, det er, før jeg melder helt fra til jer. ØØØØØØØØØØØØØV!!!!!!!!!! Jeg VIL med :'( Knus fra Birgitte[/citat] ha ha vi rykker sgu alle tøserne og sydhavsfesten hen til hvor du spiller.... aj jeg kan godt forstå dig. og kan du ikke komme...så kan du ikke, men du er velkommen i bilen endnu, om det så er i sidste øjeblik du melder dig til knus fra sloggi, som håber du alligevel kommer

Anmeld

3. juni 2008

birgittemarie

JA! Det vil jeg også rigtig gerne! Kom og besøg mig!! Anytime!! Alle sammen, hvis I vil 8D Både med babyer og uden! Vi stiller telt op til barnedåben og så kunne der evt. blive en efter-Sydhavsfest gathering i Ebeltoft?? For dem, der ikke er på ferie og dem, der har lyst. Kunne det have interesse, tøse?

Knus fra Birgitte og sov godt AG

Anmeld

3. juni 2008

birgittemarie

ha ha vi rykker sgu alle tøserne og sydhavsfesten hen til hvor du spiller....

aj jeg kan godt forstå dig. og kan du ikke komme...så kan du ikke, men du er velkommen i bilen endnu, om det så er i sidste øjeblik du melder dig til

knus fra sloggi, som håber du alligevel kommer

Årh, det kunne ellers være dejligt (L)

Og det lyder f..... godt, at der stadig er plads i bilen til mig, hvis nu, jeg er så heldig, at det alligevel ikke er et vigtigt arrangement, det der :)

Knus fra Birgitte

Anmeld

4. juni 2008

Ny mor

:'( :'( :'( åhhh, Birgitte, hvor er det ærgeligt, MEN jeg forstår dig - det lyder da for fedt med den festival (C) Ja, vi ska´da til Ebeltoft næste gang :)) :)) :)) Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.