Kalahahahaha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2008

Tut

Eeeeeej Kalaha, har du kunstigt hår? Sådan noget langt noget????

Det ville jeg vildt gerne have, men det koster jo spidsen af en jetjager!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

ka li ja

ja lur det inde på facebook. jeg har normalt helt kort hår. det er også stadig kort på toppen, men går laaangt ned på ryggen.
ja det koster en arm. men man er vel frisør!!!
jeg gad også rigtig gerne ha lagt stort bølget hår. men ikke i den her varme, så det må vente. indtil jeg blir voksen hihi

Anmeld

3. juni 2008

ivfmarie

jeg savner dig sgu lidt Kalaha... Du falder altså lige i min smag (L)
Godt vi snart ses igen

Anmeld

3. juni 2008

Tut

Sejt....

Jeg ville også så gerne have langt hår....

Hvor meget koster sådan noget, det må du jo vide :D (jeg var ik klar over at du var frisør:S)

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

jeg savner dig sgu lidt Kalaha... Du falder altså lige i min smag (L)
Godt vi snart ses igen

ååhhh jeg savner også dig min lille trold. gjædr mig til der ikke er længe til endnu(L)

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

Tut skriver:

Sejt....

Jeg ville også så gerne have langt hår....

Hvor meget koster sådan noget, det må du jo vide :D (jeg var ik klar over at du var frisør:S)

altså her ovre på fastlandet tager vi ca 4000kr for full extentions. det er så du får helt lang paryk. så det koster nok en tusse mere hos jer!!
ps du har sgu da langt hår!!
har du ikke set min sidste nye frits?? jeg gad godt ha den for evigt(aj nok ikke) men den vr fed da den var nyklippet!!

Anmeld

3. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Sejt.... Jeg ville også så gerne have langt hår.... Hvor meget koster sådan noget, det må du jo vide :D (jeg var ik klar over at du var frisør:S)[/citat] altså her ovre på fastlandet tager vi ca 4000kr for full extentions. det er så du får helt lang paryk. så det koster nok en tusse mere hos jer!! ps du har sgu da langt hår!! har du ikke set min sidste nye frits?? jeg gad godt ha den for evigt(aj nok ikke) men den vr fed da den var nyklippet!! http://profile.ak.facebook.com/v228/746/39/n578052127_4662.jpg[/citat] Hvad koster det så med baby.dk-vennerabat? Vil have langt hår, har fortrudt MAX at jeg blev klippet. :'(

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

det samme! for jeg gider ikke ned på salonen!
derfor måtte morten lige klarer håret.! så nu er jeg korthåret igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.