Kalahahahaha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Rasmine

Hvad laver I i disse dage, når inst. er stängt?
Udover at se voldelige film altså?
:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

ka li ja

jamen vi leger utroligt meget, og diskutere også en del!!!
vi laver faktisk ikke så meget.... syntes ikke jeg laver meget andet end at gøre rent og lave mad. det er sgu lidt kedeligt!!!!
nu må de skide pædagogger snart få fingeren ud og komme i sving. jeg er efterhånden pisse ligeglad med deres løn!!!!!

hva med jer?? du har vel også mille hjemme har du ikke?

og ja så byder enhver lejl jo på en voldelig film. så han har da set avp hver dag siden!!!

Anmeld

3. juni 2008

Rasmine

Nej, de strejker ikke her i Viborg.
Jeg ville blive sindssyg, hvis jeg sku gå hjemme med dem hele dagen.
Har du ikke nogen veninder med børn, du kan hænge ud med, så tiden går?

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

de er sgu i børnehave de andre unger.
nej i min mødregruppe, er der andre unger der er hjemme, så vi mødes heldigvis med dem en gang om ugen. enten i mg eller til præst.
det er altid noget.
sidst vi var i mg endte det med at xander og caspar egede så godt at vi var der til kl 17... så sad mig og caspars mor og drak bajer ude i solen:D
så er det til at holde til;)

Anmeld

3. juni 2008

Rasmine

NICE!
Hvad med bedsterne, kan de ikke tage ungerne lidt?

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

de arb. aj mortens forældre gør ikke.men de kan ikke holde til så meget. så de havde lige xander til en overnatning for et stykke tid siden, men det er det....
men skid hul i det, det er næsten mere anstregende at spørge dem, end selv at ha ham.....
men de har da lovet at ta arthur d 21. så må vi bare se om det når t blive lavet om inden!!!
er du hjemme???

Anmeld

3. juni 2008

Rasmine

Ja, jeg har endelig fået købt nyt printerbånd, og printer tekster ud på livet løs. Skal læses til fredag, hvor jeg skal have vejledning i næste eksamensopgave.
ÆV!!!
Laver ikke andet end at læse, skrive og gå til eksamen.
men i aften har jeg en golf date UDEN BØRN, med Karoline herfra siden, bliver DAMN NICE at komme lidt væk hjemmefra!

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

ja det blir da fedt!! hvem er karoline??
klarer lars så ungerne? kommer han så tidligt hjem i dag?

jeg skal ha lokket morten til at tage mit hår af mig. det er sgu for varmt at rend rundt med det her

Anmeld

3. juni 2008

Rasmine

HVAD? Skal Morten klippe dig?
(Har selv haft 5 mm. da jeg dykkede på Kreta, damn det var kort, men dejligt egentligt)
nej, Lars kommer vel hjem som sædvanligt ml. 18.19. >(
Men kl. 19 står den på tøsegolf!!! :)
Karoline smider artikler ind på Baby.dk
(Kender hende fra det der jordemoder noget familieforberedelse/fødselsforberedelse.)

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

nej han skal bare tage det kunstige af!! er du åndsvag jeg tude ikke lade ham klippe mig. jeg tør ikke lade hvem som helst klippe mig!! der må jeg altså i salonen. selvom det næsten kan være ligemeget!
aahh karoline. jeg er med. er du blevet go til at golfe??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.