Hjemmegående med børn - er der nogen derude????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Mi

Hej.

Jeg har tænkt mig at blive hjemmegående fra august og 1½ år frem. Vi har to piger på 6 år og en på 1½ år.

Jeg syntes at det er en stor beslutning, for det har jo store økonomiske konsekvenser, og så er det ret kontroversielt. Jeg er uddannet pædagog og mener at have en faglig baggrund til at vurdere, om det skulle være skadeligt for små børn at gå hjemme. Små børn tager efter min mening ikke skade af at være i vuggestue eller dagpleje. Omvendt tager de heller ikke stade af at gå hjemme ved deres forælder.

Jeg tror jeg bliver rigtig glad for at gå hjemme

Godt at høre at andre også træffer bevidste valg om hvordan de vil leve deres liv.

Mvh Marianne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

MoarTil4

MarianneSonne skriver:

Hej.

Jeg har tænkt mig at blive hjemmegående fra august og 1½ år frem. Vi har to piger på 6 år og en på 1½ år.

Jeg syntes at det er en stor beslutning, for det har jo store økonomiske konsekvenser, og så er det ret kontroversielt. Jeg er uddannet pædagog og mener at have en faglig baggrund til at vurdere, om det skulle være skadeligt for små børn at gå hjemme. Små børn tager efter min mening ikke skade af at være i vuggestue eller dagpleje. Omvendt tager de heller ikke stade af at gå hjemme ved deres forælder.

Jeg tror jeg bliver rigtig glad for at gå hjemme

Godt at høre at andre også træffer bevidste valg om hvordan de vil leve deres liv.

Mvh Marianne

Hej Marianne

Tak for din respons :-) Hvor er det dejligt at du får muligheden for at være hjemme i så lang tid med dine piger.