Jeg synes det ville vaere saa synd for min mor hvis hendes datter boede i Spanien og hendes soen boede i Kina, saa egoistisk set paa hendes vegne er jeg glad for at de bor i Danmark. Tror nu ogsaa Danmark er et bedre land med sine 5 mio indbyggere end Kina hvor der jo er over en millard. Altsaa, generelt bedre levestandard. Susan, som hun hedder i daglig tale, boede 11 timer i tog fra sine foraeldre og saa dem ikke specielt meget. Ikke nogen undskyldning, men hold op hvor er Kina bare kaempe.
Hvor dejligt med en lille pige!! Aah, hvor jeg bare elsker at faa babyer. Hvis det ikke var fordi man noedvendigvis skulle vaere gravid 9 mdr foer, hvilket jeg ikke bryder mig specielt om, saa kunne jeg foede hver anden uge. Synes det er saadan en stor, stor oplevelse. Men jeg har nok proevet det for sidste gang. Tror jeg stopper nu med de 3 jeg har.
Frigg er rigtig soedt. Har en veninde hvis datter hedder Frigg og hun er bare superskoen.
Ser lige at Idun er 6 aar. Ved ikke hvorfor men jeg troede hun var 3. Hmm sjovt. Hvad siger hun til at skulle vaere storesoester? Det er dejligt at have en lille hjaelper som lige kan give sut og den slags naar man faar nummer to.
Knus
Trine
Anmeld