Så I det der program med de bortførte børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

3rollinger

Jeg synes det ville vaere saa synd for min mor hvis hendes datter boede i Spanien og hendes soen boede i Kina, saa egoistisk set paa hendes vegne er jeg glad for at de bor i Danmark. Tror nu ogsaa Danmark er et bedre land med sine 5 mio indbyggere end Kina hvor der jo er over en millard. Altsaa, generelt bedre levestandard. Susan, som hun hedder i daglig tale, boede 11 timer i tog fra sine foraeldre og saa dem ikke specielt meget. Ikke nogen undskyldning, men hold op hvor er Kina bare kaempe.

Hvor dejligt med en lille pige!! Aah, hvor jeg bare elsker at faa babyer. Hvis det ikke var fordi man noedvendigvis skulle vaere gravid 9 mdr foer, hvilket jeg ikke bryder mig specielt om, saa kunne jeg foede hver anden uge. Synes det er saadan en stor, stor oplevelse. Men jeg har nok proevet det for sidste gang. Tror jeg stopper nu med de 3 jeg har.

Frigg er rigtig soedt. Har en veninde hvis datter hedder Frigg og hun er bare superskoen.

Ser lige at Idun er 6 aar. Ved ikke hvorfor men jeg troede hun var 3. Hmm sjovt. Hvad siger hun til at skulle vaere storesoester? Det er dejligt at have en lille hjaelper som lige kan give sut og den slags naar man faar nummer to.

Knus

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
3rollinger skriver:

Jeg synes det ville vaere saa synd for min mor hvis hendes datter boede i Spanien og hendes soen boede i Kina, saa egoistisk set paa hendes vegne er jeg glad for at de bor i Danmark. Tror nu ogsaa Danmark er et bedre land med sine 5 mio indbyggere end Kina hvor der jo er over en millard. Altsaa, generelt bedre levestandard. Susan, som hun hedder i daglig tale, boede 11 timer i tog fra sine foraeldre og saa dem ikke specielt meget. Ikke nogen undskyldning, men hold op hvor er Kina bare kaempe.

Hvor dejligt med en lille pige!! Aah, hvor jeg bare elsker at faa babyer. Hvis det ikke var fordi man noedvendigvis skulle vaere gravid 9 mdr foer, hvilket jeg ikke bryder mig specielt om, saa kunne jeg foede hver anden uge. Synes det er saadan en stor, stor oplevelse. Men jeg har nok proevet det for sidste gang. Tror jeg stopper nu med de 3 jeg har.

Frigg er rigtig soedt. Har en veninde hvis datter hedder Frigg og hun er bare superskoen.

Ser lige at Idun er 6 aar. Ved ikke hvorfor men jeg troede hun var 3. Hmm sjovt. Hvad siger hun til at skulle vaere storesoester? Det er dejligt at have en lille hjaelper som lige kan give sut og den slags naar man faar nummer to.

Knus

Trine

Ja, - Kina er jo UREALISTISK stor,f or den dansker... Det er jo fuldstændig ligesom at du bor i spanien og din mor bor i danmark, bare indenfor samme land. Så ville jeg sku nok også vælge danmark.

Idun er OVERLYKKELIG for at skulle være storesøster. - Det har jo også være længe undervejs. VI lavede jo Idun perfekt i første forsøg. Da hun blev 4 tænkte jeg så at det ville være super at lave en mere. - Den var så meget syg og jeg fødte den i uge 15. Bagefter tog det lige lidt tid at komme mentalt ovenpå og vi lavede først det næste forsøg et halvt års tid efter. Den endte så i en SA... Så 3. forsøg er lykkens gang for os nu. Og jeg skal IKKE have flere. Det har været alt for hårdt. men vi er UBER lykkelig for Frigg alle sammen. Idun danser rundt og kysser ´min mave. Det er ikke så skidta t hun er blevet så stor. Hun blir en SKØN SKØN storesøster.

Anmeld

20. april 2010

Moderator

- skriver:

Så programmet...

Ja, de udlændinge følte sig truet af den dansk bosatte forælder og tog deres børn med til udlandet...

Det simpelthen sygt... 

Moderen til hende  i Jordan havde sagt ja til at faderen måtte tage datteren med på besøg ved hans familie og ringede hjem til kommunen og sagde de ikke kom igen. Hun fik af vide af en sagsbehandler at datteren ikke kom tilbage. SYG tankegang, hvem fanden stjæler børn fra en forælder? Og det gælder alle og alle dem bosat i DK, TÆNK for fanden på børnene.

Hende Der havde taget sine 4 børn med til Trinidad har jeg engang mødt og hun virker ikke helt på toppen, gjorde hun heller ikke i programmet.  Børnene går ikke i skole, den 4 årig mener jeg det var kunne stadig næsten ikke snakke, de var inde 24 timer i døgnet pga det var for farligt at være ude... Hvem lader sine børn vokse op på den måde? Er det virkelig bedre end at lade dem bo ved faderen og så have sammenkvem med dem. Og så giver hun oven i købet faderen skylden for hun tog dem. Hvad med at tage ansvar for egne handlinger... 

Syntes det sygt... 

Min kæreste er polak, men han stjæler sq nok næppe hans børn med til udlandet. Danmark er et godt land at vokse op i.

Vi er her enige om vi bliver i samme by og gerne inde for rimelig afstand til hinanden... HVIS vi nogensinde skulle gå fra hinanden.

Go aftale

I øvrigt, ville jeg helt sikkert også vælge danmark frem for Polen. Jeg holder rigtig meget af polen Men ikke at bo der

Anmeld

20. april 2010

Moderator

- skriver:

Polen er nu ikke slem...

Kan dog godt lide der er et netværk der griber dig i DK:

det er mest det jeg tænker på.

Naturen og menneskerne kan jeg super godt lide. Men det er lige lidt for meget 'klar dig selv-agtigt'... men tilgengæld er folk også mere omsorgsfulde overfor deres familier, er min fornemmelse Så det er hele tiden en balance.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.