Det har lige været genudsendt her til morgen. Jeg så desværre ikke det hele, men så nok til at jeg kunne danne mig en mening.
Jeg sad faktisk og tænkte rigtig meget. Man så hende moren i Jordan. Der var nede og besøge hendes datter... Datteren var bortført og boede med sin far og hendes stedmor og yngre søskende. Det virkede faktisk som om at hun var meget integreret i Jordan og havde det rigtig godt. - Moren blev ved med at sige til hende: min elskede mor savner dig, du skal med tilbage til Danmark osv. Men det var sku svært, for det virkede som om at pigen rigtig havde det godt og selvfølgelig savnede sin mor.
Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det er at være moren, der skal leve uden sin datter... MEN - jeg vil altså sige, at jeg syntes det ville være synd at blive ved med at presse datteren, det vil skade hende mere, end at lade hende falde til. Hun får lov til at snakke med hende hverdag i telefonen. - Jeg vil sige, at hun skulle prøve at slappe af også besøge dem så tit hun kan, men slappe af, så faren ikke er på vagt hele tiden. Så hun får mere ud af besøgende der nede... mmm. - Men men men... Det er jo mega svært at stå i det og man vil aldrig kende hele historien.
Den anden var jo en far, hvems døtre var bortført til Trinidad. Han havde ingen mulighed for at få dem tilbage... Til sidst måtte han end ikke snakke med dem. Moren virkede oprigtig som en møgko og løgnagtig og jeg kunne godt forstå, hvorfor han havde det rigtig skidt med at de var der. - Men IGEN, havde jeg bare det det med at børnene bare blvier fanget i et ondt skilsmisse-spil, som kan foregå mellem forældre. Skyld-trip osv... Ævævæv... MEN - de 2 børn de trivedes i hvertfald ikke på trididad... Det var rigtig synd.
Hvad tænkte I om programmet???
Anmeld