Min prinsesse nu i 3D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Risen

mayapigen skriver:

Det er en super oplevelse, vores hænger på hans værelse, så vi kigger stadig en del på dem... Glæder mig til at se, om man kan sammenligne med ham når han er født.

Ja det har vi også gjort.. Bliver rigtigt sjovt at se.. Dog sagde hende scanningsdamen at man slet ikke kan regne med næsten da den ser meget større ud på 3d end normalt..  Men en stor trutmund det har hun da.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

AWO

Risen skriver:

Ja det er da helt vildt.. Lige om lidt.. Kan godt forstå du har det sådan det er ikke altid lige sjovt at være gravid....

Føler du dig helt klar til fødsel eller hvordan har du det? .. 

Ja det går heldigvis udemærker med afslapningen. Min kæreste er flittig til at hjælpe, og har fundet en meget god balance.. Så det er dejligt.. Glæder mig bare til uge 34 så kan jeg så småt rykke lidt ud fra sengen.. hehe 

Overhovedet slet ikke!! Men nu har jeg heller aldrig været en, der skulle ha 100 % styr på tingene (Jeg er altid den, der ikke aner, hvor vi skal være, når jeg kommer til undervisning ), så jeg skubber det vist bare lidt hen foran mig og tænker, at det nok skal gå..

Det lyder godt! Dejligt, at du har sådan en sød kæreste - det gør altså rigtig meget! 

HVor lang tid er der til uge 34?

Anmeld

17. april 2010

Risen

Anke skriver:

Overhovedet slet ikke!! Men nu har jeg heller aldrig været en, der skulle ha 100 % styr på tingene (Jeg er altid den, der ikke aner, hvor vi skal være, når jeg kommer til undervisning ), så jeg skubber det vist bare lidt hen foran mig og tænker, at det nok skal gå..

Det lyder godt! Dejligt, at du har sådan en sød kæreste - det gør altså rigtig meget! 

HVor lang tid er der til uge 34?

Hehe, der er vi meget forskellige så .. Jeg vil helst bare have styr på alt og alle..   .. Men det må være rart du bare  har følelsen "tager det som det kommer" agtigt.. Det er sikkert også det bedste..  

Uh jamen hvad er der?,  er 29+6 i dag så en måned + 1 dag endnu ... Lidt vildt..

Anmeld

17. april 2010

CamillaT89

Hun ser sød ud  

Hvor bliver resten af billederne af, kære Risen?

Anmeld

17. april 2010

Risen

ct skriver:

Hun ser sød ud  

Hvor bliver resten af billederne af, kære Risen?

Tak søde,

Jamen der er jo så forfærdeligt mange.. så har bare valgt dem som er tydeligst.. desuden er de lidt besværlige at ligge ind fordi man skal konventere formatet..

Anmeld

17. april 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Tak søde,

Jamen der er jo så forfærdeligt mange.. så har bare valgt dem som er tydeligst.. desuden er de lidt besværlige at ligge ind fordi man skal konventere formatet..

Fik du ikke sådan en video med?

Jeg er bare så nysgerrig, men kan selvfølgelig godt forstå dig, hvis det er besværligt!

Anmeld

17. april 2010

Risen

ct skriver:

Jeg er bare så nysgerrig, men kan selvfølgelig godt forstå dig, hvis det er besværligt!

jo det er da rigtigt.. kan prøve senere om jeg kan uploade den.. hvornår skal du til 3d scanning?

Anmeld

17. april 2010

Risen

ct skriver:

jo det er da rigtigt.. kan prøve senere om jeg kan uploade den.. hvornår skal du til 3d scanning?

Anmeld

19. april 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Det kunne være super

Jeg skal først til scanning her d. 7. maj, så der er laaang tid til

Anmeld

19. april 2010

Risen

ct skriver:

Det kunne være super

Jeg skal først til scanning her d. 7. maj, så der er laaang tid til

Nå okay.. så må du altså love at spamme med masser af billeder ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.