Min prinsesse nu i 3D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Phoenix

Dejlige billeder

Fik også lavet en 3d/4d skanning tidligere på ugen. Det er helt rørende at se sin lille bebs derinde ikk

Utroligt der ligger sådan en lille fin størrelse inde i ens mave og putter sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Kruse90

hvor er det nogle lækre billeder.
Rigtig smuk lille baby

Anmeld

15. april 2010

AWO

Risen skriver:

Gud undskyld.. :/ kom lige til at tage fejl af dig og lillespurv ..  Pinligt.. sorry .. 

Ups!

Skidt, sådan noget kunne jeg også godt finde på..

Anmeld

15. april 2010

CamillaSoefelt

Hey søde..

Hvor er hun dog bare en smuk lille pige..;0)

Anmeld

16. april 2010

Risen

Kruse90 skriver:

hvor er det nogle lækre billeder.
Rigtig smuk lille baby

Tusinde tak ..

Anmeld

16. april 2010

Risen

Anke skriver:

Ups!

Skidt, sådan noget kunne jeg også godt finde på..

Men du er da tæt på hva  ... hehe ej, hvor langt er du egentlig henne nu ?  sys du var et godt stykke før mig.. 

Anmeld

16. april 2010

AWO

Ja, jeg synes da også selv, det rykker nærmere og nærmere!

Jeg er i slutningen af uge 34 - er sat til d. 30. maj, så der er allerhøjst to måneder til. Faktisk ret vildt, når man tænker over det! Jeg synes også efterhånden, jeg kan begynde at mærke, at det ikke er så sjovt længere - maven er tung, og jeg er begyndt at få en del væske i kroppen. Øv!

Hvordan går det hos dig - kan du godt finde ud af at slappe af, som du skal, eller er det svært?

Anmeld

16. april 2010

Risen

Anke skriver:

Ja, jeg synes da også selv, det rykker nærmere og nærmere!

Jeg er i slutningen af uge 34 - er sat til d. 30. maj, så der er allerhøjst to måneder til. Faktisk ret vildt, når man tænker over det! Jeg synes også efterhånden, jeg kan begynde at mærke, at det ikke er så sjovt længere - maven er tung, og jeg er begyndt at få en del væske i kroppen. Øv!

Hvordan går det hos dig - kan du godt finde ud af at slappe af, som du skal, eller er det svært?

Ja det er da helt vildt.. Lige om lidt.. Kan godt forstå du har det sådan det er ikke altid lige sjovt at være gravid....

Føler du dig helt klar til fødsel eller hvordan har du det? .. 

Ja det går heldigvis udemærker med afslapningen. Min kæreste er flittig til at hjælpe, og har fundet en meget god balance.. Så det er dejligt.. Glæder mig bare til uge 34 så kan jeg så småt rykke lidt ud fra sengen.. hehe 

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

Det er en super oplevelse, vores hænger på hans værelse, så vi kigger stadig en del på dem... Glæder mig til at se, om man kan sammenligne med ham når han er født.

Anmeld

17. april 2010

CS

Hvor ser hun lille og fiiin ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.