Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor gammel er hun der?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Risen skriver: Som lovet smider jeg nu nogle få billeder ind af min lille Clara! Hold kæft en fed oplevelse at se hende ligge der og sutte tommelfinger..
Som lovet smider jeg nu nogle få billeder ind af min lille Clara! Hold kæft en fed oplevelse at se hende ligge der og sutte tommelfinger..
Hun ser meget nuttet ud Jeg er ellers ikke så stor fan af de der 3D, men det kan jo være jeg bliver det... hihi
Nåurh! Hvor er hun fin - dejlige billeder
Nej, hvor er hun kær! Hun bliver da bare den dejligste, lille baby, når hun engang kommer ud..
Dejligt, at i fik sådan en god oplevelse. Jeg har heller ikke fortrudt, vi gjorde det!
Anne85 skriver: Åååhhhh hvor er hun fin Nu glæder jeg mig helt vildt til vi skal afsted imorgen Håber det gik godt med mødet mellem de kommende bedsteforældre?
Åååhhhh hvor er hun fin Nu glæder jeg mig helt vildt til vi skal afsted imorgen Håber det gik godt med mødet mellem de kommende bedsteforældre?
Hej
Det kan jeg godt forstå, det er en også en vildt oplevelse jo ..
Ja det gik over alt forventning, også derfor jeg først har lagt billederne ind så "sent" om aftenen.. Så jeg er i den 7 himmel lige nu ..
gabriellasmor skriver: hvor gammel er hun der?
29+2 Hvorfor da ?
Risen skriver: 29+2 Hvorfor da ?
vil gerne selv prøve en 3 d og skal lige se hvor langt du var henne for de er rigtig gode
gabriellasmor skriver: vil gerne selv prøve en 3 d og skal lige se hvor langt du var henne for de er rigtig gode
Nå okay .. Ja synes også det har været en god uge at gøre det i.. Meget baby agtige billeder
Anke skriver: Nej, hvor er hun kær! Hun bliver da bare den dejligste, lille baby, når hun engang kommer ud.. Dejligt, at i fik sådan en god oplevelse. Jeg har heller ikke fortrudt, vi gjorde det!
Orh hvor er du bare sød ! Det var så sødt sagt !
Tillykke med din lille fine pige også
Risen skriver: Orh hvor er du bare sød ! Det var så sødt sagt ! Tillykke med din lille fine pige også
Gud undskyld.. :/ kom lige til at tage fejl af dig og lillespurv .. Pinligt.. sorry ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128