Risen skriver:
Nej hvor vildt.. Vidste godt at man ikke kan være sikker på kar og den bedste stue, men ligefrem at blive rykket til et andet hospital? Det troede jeg ikke kunne lade sig gøre..
.. Hvor endte du så henne af?
Jeg var faktisk ret heldig. Havde haft veer fra mandag nat, og ringede derud to dage i træk ca. 4 gange. Til sidst ville de godt se mig, det var så onsdag aften - men der var ikke sket så meget (1 cm), vi spurgte om vi ikke kunne overnatte derude idet vi bor i Virum og ville være trætte af at skulle køre turen senere på natten evt. Vi fik heldigvis lov til at blive på akutstuerne, så der sov vi. Jeg fik så af vide torsdag morgen da jeg kom ind på fødegangen, hvor de prøvede at sætte mig i gang og alverdens ting og sager, at var jeg kommet der torsdag morgen - så var jeg blevet henvist til et andet hospital, da der simpelthen var kommet så mange fødende ind i løbet af natten at de var overbookede. Så jeg var "heldig" hvis man kan sige det sådag, at jeg havde foden indenfor.
Jeg ved så ikke hvor de andre blev henvist til - garanteret dertil hvor der var mindst travlt.
Problemet var bare senere, da jeg havde fået akut kejsersnit, så var der ikke plads på barselsgangen til os - så vi overnattede på en lille undersøgelsesstue i to dage, hvor der knap nok var plads til mand eller mig - så jeg kunne ikke komme hurtigt nok hjem.
Så alt i alt var det ikke en super oplevelse i forhold til hvad jeg havde håbet på
. Men har ikke hørt om andre der har været så uheldige måske er det bare mig - så det kan man jo håbe på eller at de andre fødende klemmer benene sammen 
Jeg håber du får en god oplevelse derude. Denne gang føder jeg på gentofte, det er lidt tættere på virum.
Tanja
Anmeld