Risen skriver:
Hej piger,
nu nærmer fødslen sig jo med hurtige skridt ,
og i den forbindelse tænkte jeg på hvem i har valgt at tage med til fødslen ?
Her skal kæreste selvfølgelig med og så min elskede moar , MEN hun skal kun med for at tage billeder og være en støtte for Rasmus (min kæreste) hvis fødslen trækker ud..
Hvad har i gjort jer af overvejelser ?
Knus
Puha... på nogle punkter går tiden altså bare stærkt når man er 2. gangs fødende... det er som om jeg ikke tænker så meget på fødsel, graviditet osv som første gang... fokus er egentlig mere på tiden efter og hvordan det skal gå med to børn

Men jeg glææææder mig til at føde denne gang... håber det bliver ligesom sidst, men at jeg bare har endnu mer ekontrol over det hele!
Sidste gang var min mor og min mand med.... min mor af 2 grunde - 1: Det ville være en kæmpe kæmpe oplevelse for hende at opleve hendes først fødte barnebarn komme til verden 2: Når hun var med var der ikke den samme forventning til min mand om at han skulle være totalt overskuds agtig... hun havde det kølige overblik og min mand fik lov til også at tænke lidt på sig selv (for tro mig... det er dælme også noget af en voldsom oplevelse for en mand at stå ved siden af og se sin kone have så ondt)... det var kanon!
Denne gang tror jeg egentlig bare det er min mand og jeg.... har spurgt min søster om hun kunne tænke sig at være med (bare for hendes egen skyld)... men det tør hun ikke

Anmeld