Din fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

LinLin

Som udgangspunkt min kæreste, men har tænkt mig at spørge min mor om hun vil være back-up, da Ricki arbejder overalt i landet og det er jo ikke er til at vide om han arbejder på Sjælland den dag jeg skal føde! Det er ikke til at vide hvor hurtigt det går. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Low

Jeg vil kun have faren med og ikke andre. Jeg synes det er en ting mellem Brian(faren) og jeg.

Og smerte lindring.. der vil jeg bare have så lidt som mulig men det siger jeg jo nu .. det kan jo være at jeg ændre mening til fødslen hehe

Anmeld

20. april 2010

Tina2

Jeg skal føde hjemme og min mand er den eneste der skal være her udover JM.

Første gang var det også kun min mand der var med, sidste gang var min mand og min veninde med. Hun var med da jeg havde en hård fødsel 1. gang og hun er uddannet doula, så følte os begge trygge ved at ha' hende med:-)

Denne gang er jeg dog ikke nervøs, og har egentlig bare behov for at ha' min mand hos mig :-)

Anmeld

20. april 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Første gang var det også kun min mand der var med, sidste gang var min mand og min veninde med. Hun var med da jeg havde en hård fødsel 1. gang og hun er uddannet doula, så følte os begge trygge ved at ha' hende med:-)

Denne gang er jeg dog ikke nervøs, og har egentlig bare behov for at ha' min mand hos mig :-)

Nåååhh

Anmeld

20. april 2010

Risen

Tina2 skriver:

Orh det lyder da bare så fint.. Har du født hjemme før ? Eller hvordan kom du på ideen , havde også overvejet det meget i starten, meeen sys at den første fødsel skal være  på hospitalet for aner jo ikke rigtig hvordan en fødsel er.. 

Anmeld

20. april 2010

Tina2

Risen skriver:

Orh det lyder da bare så fint.. Har du født hjemme før ? Eller hvordan kom du på ideen , havde også overvejet det meget i starten, meeen sys at den første fødsel skal være  på hospitalet for aner jo ikke rigtig hvordan en fødsel er.. 

Nej, har ikke født hjemme før.....

Min 1. fødsel var ret hård, da min datter var stjernekigger....

Min 2. fødsel var fantastisk, var også på sygehuset, men i vand og det gik bare kanon! En kæmpe dreng på knap 5 kg på 4 presseveer:-)

Så jeg har det sådan at jeg IKKE skal føde på en seng, jeg VIL føde i vand, og da de i Aalborg kun har en stue med fødekar, ja så tør jeg simpelthen ikke løbe risikoen at komme ind og den er optaget

Og jeg er ikke nervøs eller noget denne gang, da det jo gik så godt sidst, så jeg har fravalgt JM i Aalb da de sender tilfældige JM ud til hjemmefødsler og man kan risikere en der hverken går ind for vand- eller hjemmefødsel, så er skiftet til andet sted, hvor der er to JM og det er de to jeg skal gå hos og en af de to der kommer hjem til mig, når jeg skal føde:-)

Så jeg glæder mig til at føde hjemme... Sidst tog vi hjem 4 timer efter fødslen og det var SÅ dejligt at komme hjem så tidligt, men kunne kun forestille mig det var ENDNU bedre at være hjemme:-)

Anmeld

21. april 2010

Risen

Tina2 skriver:

Nej, har ikke født hjemme før.....

Min 1. fødsel var ret hård, da min datter var stjernekigger....

Min 2. fødsel var fantastisk, var også på sygehuset, men i vand og det gik bare kanon! En kæmpe dreng på knap 5 kg på 4 presseveer:-)

Så jeg har det sådan at jeg IKKE skal føde på en seng, jeg VIL føde i vand, og da de i Aalborg kun har en stue med fødekar, ja så tør jeg simpelthen ikke løbe risikoen at komme ind og den er optaget

Og jeg er ikke nervøs eller noget denne gang, da det jo gik så godt sidst, så jeg har fravalgt JM i Aalb da de sender tilfældige JM ud til hjemmefødsler og man kan risikere en der hverken går ind for vand- eller hjemmefødsel, så er skiftet til andet sted, hvor der er to JM og det er de to jeg skal gå hos og en af de to der kommer hjem til mig, når jeg skal føde:-)

Så jeg glæder mig til at føde hjemme... Sidst tog vi hjem 4 timer efter fødslen og det var SÅ dejligt at komme hjem så tidligt, men kunne kun forestille mig det var ENDNU bedre at være hjemme:-)

Det er da ret vildt de kun har 1 stue med kar? .. Skal føde på hvidovre og her er der masser af kar, men det er vist også en af danmarks største fødeafdelninger så vidt jeg husker.. Men kan godt forstå du ikke vil tage chancen når der kun er 1 kar. 

hvor må det bare være dejligt slet ikke at være nervøs og føle sig så afklaret med det ! Så bliver det også bare et perfekt fødsel! 

Anmeld

22. april 2010

CamillaSoefelt

Her er det kæresten og kun kæresten der skal med..;0) Det er noget vi to skal oplave sammen, ham og jeg..;0)

Anmeld

22. april 2010

Tina2

Risen skriver:

Det er da ret vildt de kun har 1 stue med kar? .. Skal føde på hvidovre og her er der masser af kar, men det er vist også en af danmarks største fødeafdelninger så vidt jeg husker.. Men kan godt forstå du ikke vil tage chancen når der kun er 1 kar. 

hvor må det bare være dejligt slet ikke at være nervøs og føle sig så afklaret med det ! Så bliver det også bare et perfekt fødsel! 

Det håber jeg  Men ja, det er vildt meget for dårligt de kun har en stue- især fordi det jo bliver mere og mere brugt at føde i vand.... Med GOD grund for det er altså bare meget bedre end at ligge på ryggen og faktisk lukke fødselsdkanalen med 30% bare ved at ligge/sidde på den måde......

Anmeld

2. maj 2010

XXSS

Risen skriver:

Jeg fødte på Hvidovre, og var jeg kommet bare et par timer efter jeg ankom, så var jeg blevet henvist til et andet sygehus pga overbookning - så man skal altid have i mente, at det kan ske, at der kommer rigtig mange lige den dag man skal føde.. Ikke at jeg håber det for dig overhovedet  

Jeg fødte ikke i karbad, så ved desværre ikke lige hvordan det ser ud med pladsen der.

Knus Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.