Risen skriver:
Orh det lyder da bare så fint..
Har du født hjemme før ? Eller hvordan kom du på ideen , havde også overvejet det meget i starten, meeen sys at den første fødsel skal være på hospitalet for aner jo ikke rigtig hvordan en fødsel er..
Nej, har ikke født hjemme før.....
Min 1. fødsel var ret hård, da min datter var stjernekigger....
Min 2. fødsel var fantastisk, var også på sygehuset, men i vand og det gik bare kanon! En kæmpe dreng på knap 5 kg på 4 presseveer:-)
Så jeg har det sådan at jeg IKKE skal føde på en seng, jeg VIL føde i vand, og da de i Aalborg kun har en stue med fødekar, ja så tør jeg simpelthen ikke løbe risikoen at komme ind og den er optaget 
Og jeg er ikke nervøs eller noget denne gang, da det jo gik så godt sidst, så jeg har fravalgt JM i Aalb da de sender tilfældige JM ud til hjemmefødsler og man kan risikere en der hverken går ind for vand- eller hjemmefødsel, så er skiftet til andet sted, hvor der er to JM og det er de to jeg skal gå hos og en af de to der kommer hjem til mig, når jeg skal føde:-)
Så jeg glæder mig til at føde hjemme... Sidst tog vi hjem 4 timer efter fødslen og det var SÅ dejligt at komme hjem så tidligt, men kunne kun forestille mig det var ENDNU bedre at være hjemme:-)
Anmeld