1000 tak for alle jeres søde tilkendegivelser, jeg aner virkelig ikke hvad ben jeg skal stå på 
Jeg skal forsøge at få svaret alle de spørgsmål der bliver stillet, når jeg bliver ivrig glemmer jeg kommaer og punktummer det må i undskylde.
Jeg er meget beæret over at få af vide jeg er inspirationskilde for mange af jer, det er meget stærkt for mig
En nævner jeg ser mere glad ud
selvfølgelig gør jeg det, for jeg har det bare SÅ meget bedre, før var jeg altid lidt hurtig i replikken, havde svar på rede hånd, forsøgte at være den der kom med små sjove kommentarer i håb om at folk ville fjerne fokus fra min enorme krop som jeg selv var så ked af
.
Var altid lidt smågnaven, mente at når folk stod og hviskede måtte det bestemt være mig de hviskede om osv osv.
Det værste jeg har prøvet var at jeg ville "snige" mig forbi en lille dreng på 4-5 år i Toys R us, jeg væltede ham med min bagdel, det var meget flovt, faderen hjalp barnet op hvorefter han kiggede meget vredt på mig og udbrød, ja det var heller ikke skidesmart vel
nej nu gjorde jeg det jo ikke med vilje
jeg gik hjem og var meget ked af det og flov.
Den mentale del af et vægttab er ALFA OG OMEGA, jeg tabte mig inden den mentale del kom på plads, men det var et nødvendigt onde, da den mentale del kom med gik det 100 gange lettere.
Jeg gik en dag en tur og kiggede op i himlen som var lysblå og det var som om lynet ramte mig (jeg er ikke skør) men der skete noget, jeg sagde i mig selv der kom den, hvad det var der kom kan ikke forklares bedre end at det simpelthen var hjernen der kom med.
Et par dage efter var vi i BILKA da vi er halvejs forbi kasserne, siger min mand åhh se lige alt det lækre
jeg var simpelthen gået forbi bagerafdelingen uden at jeg havde savlet ruderne til som jeg ellers plejde, det var simpelthen den stærkeste følelse jeg har haft længe, det var kæmpestort.
Herhjemme fik jeg engang imellem trang til noget jeg lærte mig nogle øvelser som jeg gjorde hver gang hånden fandt håndtaget til slikskabet, jeg stoppede op spurgte mig selv,
hvad er det jeg skal herinde (eksempelvis have en romkugle)
dernæst: har jeg godt af den her romkugle(NEJ)
har jeg behov for den romkugle: NEJ
Vil den her romkugle gøre noget godt for mig :NEJ
Hvilket hul skulle denne romkugle fylde: sult savn kedsomhed ??
Hvis så tankerne sagde sult, så tænkte jeg videre,
hvad har min krop brug for når den er sulten: BRØD ÆBLE GULEROD, så slap jeg håndtaget og gik mod køleskabet i stedetfor.
Jeg har også lavet forskellige ordsprog i min proces.
Hellere langsomt men sikkert i mål end aldrig at nå målet
Det er godt at tænke sådan når det går lidt langsomt.
Jeg kan hvad vil
Det er kun viljen der kan begrænse mig, jeg er viljen
Et sidste men meget vigtigt guldkorn, man skal ikke kalde sin slankeproces for noget med tab, da det er et negativt ladet ord, heller min slanketråd eller min forandringsproces, min vægttabsproces er skidt da tab er forbundet med noget vi ikke er herre over.
Jeg er egentligt også lidt modstaner af SLANKEtråde, da det er en livsstilsædring de fleste af os vil have.
Dernæst er det rigtigt vigtigt at sige JEG og ikke MAN når man taler om sig selv og de ønsker og drømme eller for den sags skyld begrænsninger man synes at have, den lille ændring i ens ordstilling gør at lige præcis i tager ansvar for jeres liv det er der ikke andre der kan eller skal.
Smid alt det tøj ud der er for stort eller sælg det
for der er ingen grund til at gemme det, det hører med under punktet ryd op og ud i dit .liv.
Puha jeg kan slet ikke stoppe når først jeg er gået igang