Min historie advarsel meget langt og mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Malene76

Hold fast hvor er det bare flot! Total respekt.  Stærk at du tog ansvar for det.

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

wamse

Hvor er du bare sindsyg inspirerende Har jo selv en meget stor overvægt, som jeg har kæmpet med i stort set hele mit liv. Har dog aldrig vejet så meget som nu, men jeg har simpelthen så svært ved at finde motivationen eller at holde den. Men jeg tror at jeg skal have lidt stabilitet i mit liv, før jeg ville kunne få kontrol over dette her.

Men vil bare fortælle dig at du er så inspirerende for mig.

Anmeld

14. april 2010

LotteN

Sådan - stor respekt for dig, hvor er det dog bare flot - det er der ikke mange der kan prale af og have kæmpet sig så meget igennem... super flot!

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WAUW!!!!!! Hold da ferie hvor er du SEJ!!!! Er virkelig ovenud imponeret - det er da fantastisk flot!

Kh

Rosa

Anmeld

14. april 2010

Sulajma

SEJT!

KÆMPER STOR RESPEKT!

Anmeld

14. april 2010

Pia.

Du er seriøst en af de sejeste mennesker jeg har hørt om - det er virkelig viljestyrke der vil noget... For pokker det er flot....

Stort tillykke med det flotte vægttab igen... Du er simpelthen for sej...

Knus Pia.

Anmeld

14. april 2010

Skouboe

Hvor ER du bare sej 

Anmeld

14. april 2010

millesofie

Er du da helt gal hvor er det bare sejt gjort !!!!!

Jeg ville ønske at jeg kunne komme til den anerkendelse, som du så tydeligt er ved.. 

Men tilgengæld så tror jeg at Jeg ved nu lige præcis hvad jeg skal gøre for at tabe de kg jeg vil af med..

du er en stor inspiration og jeg ønsker dig et stort tillykke

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

Søde dig.. har skrevet det før og gør det igen..DU ER SÅ SEJ, det er sgu langt fra alle der har viljestyrke til det du har præsteret og det skal du dælme være stolt af...det er så flot og ja, det psykiske tror jeg virkelig er vigtigt at få med for at tabe sig og ikke mindst holde det..

Jeg er imponeret over hvor godt du ser ud efter de kilo....dine arme er jo slet ikke slaskede som man ser manges arme..

SÅ SEJT gået af dig...tillykke med dit nye liv og jeg ved du har styrke til at holde det, for det er for mig den største kamp.

STORT kram...

Anmeld

14. april 2010

Stumpen

Tak fordi du fortalte din historie, jeg venter spændt på fortsættelsen omkring motionen..

Jeg synes det er så stærkt gået!! Jeg har selv tabt 15 kg, men siden jul har motivationen været long gone, så jeg hat taget 2 kg på, tabt 2 kg, taget 2 kg på, tabt 2 kg osv osv. Men håber snart at det ændre sig, da jeg fortsat mangler at tabe 16 og 23 iflg. min BMI...

Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.