Jeg tog kontakt til en hypnoterapeaut som bedte mig om at rydde op i mit liv, denne oprydning skulle omhandle både mennesker og ting der ikke gjorde noget godt for mig, det var en hård men nødvendig proces, efterhånden som vi fik muget ud i både ting og bekendtskabskredsen fik jeg det meget bedre, pludselig en dag tog jeg mig selv i at gå forbi en bagerforretning uden at stoppe op og kigge på tingene og føle mig draget
jeg kan ikke helt forklare hvad der skete, men pludselig fra at det var noget jeg gjorde fordi jeg skulle, var det som om jeg fik den mentale del med det kom simpelthen dumpende fra himlen, herefter gik det bare derned af langsomt men sikkert.
Jeg var til et fordrag med Chris Mcdonald hvor vi efterfølgende havde en sludder, han spurgte mig hvordan jeg havde fået den mentale del med jeg fortalte ham som sandt var at det pludselig en dag bare kom, han lyste op og sagde at det var faktsik det svar han altid fik af folk der havde tabt sig meget, og som havde formået at holde det så i hans ører var jeg ikke skør 
Fra at jeg har hadet motionscentre ja så er jeg blevet totalt sportsidiot, men den historie en anden gang.
Jeg har altid synes mindre end vægten har sagt da jeg er en høj pige på 177 cm og så har mit fedt været ret godt fordelt over det hele, nu til slut kæmper jeg dog med ridebukselår
Først ser et billed af mig som ung og meget slank
Dernæst et fra hospitalet hvor man godt kan fornemme de store fedtmængder på kroppen 
hjemme samme 1 måned efter fødsel
1 billed min mand tog som jeg den dag ikke vidste, så var jeg nok blevet tosset
Fra min datters dåb da sagde vægten 116 kg
Stribet bluse fra okt 07
rødstribet bluse lillejuleaften 2007
Rundt om juletræet året efter julen 2008
Turkis skjortetunika april 09 stadig alt for stor
Turkis skjorte igen endelig under 100 kg
Koralfarvet 96 kg juni 2009
Røde bukser 89 okt 2009
Røde bukser 84 eller 86 november 2009
juleaften 2009