Min historie advarsel meget langt og mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.703 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. april 2010

slettet_7530

Jeg har altid som ung været meget slank det grænsede på et tidspunkt til tynd.

Jeg flyttede sammen med min første kæreste da jeg var 17 han var 28, her kom der lidt for meget slik og god mad indenbords men jeg forblev alligevel slank, vi gik fra hinanden efter 5 års samliv vi nåede ikke at få børn sammen gudskelov for det 1 år efter jeg var flyttet for mig selv kom min nuværende mand ind i mit liv det er nu 16 år siden til maj uha vi begyndte at spise godt og blev begge robuste at se på, jeg levede med det og kunne da godt se at det var ved at tage lidt overhånd jeg havde taget omkring 10-15 kg på da vi havde kendt hinanden et par år, i 2000 blev jeg gravid meget hurtigt efter p-pillestop og jeg anede faktisk ikke at jeg var gravid før min læge testede positiv jeg var da 3+6 mener jeg, jeg havde søgt læge for jeg på det tidspunkt vejede 81 og på trods af at jeg levede sundt og forsøgte at tabe mig synes jeg at min mave voksede så jeg var bange for en kræftknude i maven alle omkring på daværende tidspunkt døde af kræft men lægen kunne så konstatere at min knude i maven var en lille bebs, det kom der en Lucas ud af 7 måneder efter og en overvægt hos mig på 35 kg jeg tog på pg tog på og tog på, jeg kom ned efterfølgende og lå så konstant på de ca 90 kilo, jeg nåede dog ned på 88 inden jeg blev gravid igen i 2006 denne gang blev jeg fulgt af diætister i hele graviditeten, de kunne se at jeg spiste som jeg skulle men vægten steg eksplosivt da jeg havde taget 40 kilo på synes de at vi skulle stoppe med at veje mig, for at jeg ikke skulle blive for ked af det  jeg havde vilde mængder af vand i kroppen og kunne kun have jesussandaler på i hele graviditeten i februar 2007 fødte jeg Albertepigen som havede en kampvægt på 4670 g og 55 cm lang.

Dagen efter fødslen skulle jeg på vægten på hospitalet vægten sagde da 135 kg jeg vidste godt at jeg var stor, sandheden var begyndt at gå op for mig da jeg ikke kunne finde ventetøj jeg kunne passe

Længe efter fødslen trak jeg optimistisk tøj ud af skabet som jeg bestemt mente at jeg kunne passe, blot for at blive ked af det jeg inversterede i nyt tøj 2 par basisbukser og nogle store tunikaer, til min datters dåb havde jeg en tunika på fra HogM i str 56  jeg må ærligt indrømme at jeg ikke følte mig speciel fiks.

Jeg begyndte at skære væk på alt hvad der hed sukker og fedt i overdrevne mængder dette gjorde at jeg tabte mig 32 kilo så jeg kom ned på 103 her lå jeg længe og jeg måtte konstatere at min overvægt var blevet til en spiseforstyrrelse, for hvem fanden som er normal kan finde på at gå i brugsen 4 eller 5 gange på en dag og handle ind af slik og kager smide alt bevismateriale ud inden de andre kommer hjem, for at gøre det igen igen igen  på en god dag kunne jeg købe slik chips kager buddinger ja alt havd der kan spises for omkring 600-700 kroner nogle dage var det så grelt at jeg gik flere forskellige steder hen for at handle til mine orgier

Jeg opsøgte min læge og sagde til hende jeg tror jeg er overspiser hvortil hun svarede jamen en erkendelse af at man har et problem er jo starten  jeg ytrede ønske om at begynde at løbe, da hun med bedende øjne kiggede på mig og sagde det må du for guds skyld ikke, det kan dine knæ ikke klare ikke det mest fantastiske lægebesøg jeg tænkte ved mig selv at der nok ikke var specielt meget hjælp at hente hos hende så jeg meldte mig ind hos de danske vægtkonsulenter med en startvægt på 103 kg, vægten gik lidt op og ned. 

[Billeder slettet efter trådstarters ønske, Henrik]

FORTSÆTTES

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

slettet_7530

Jeg tog kontakt til en hypnoterapeaut som bedte mig om at rydde op i mit liv, denne oprydning skulle omhandle både mennesker og ting der ikke gjorde noget godt for mig, det var en hård men nødvendig proces, efterhånden som vi fik muget ud i både ting og bekendtskabskredsen fik jeg det meget bedre, pludselig en dag tog jeg mig selv i at gå forbi en bagerforretning uden at stoppe op og kigge på tingene og føle mig draget jeg kan ikke helt forklare hvad der skete, men pludselig fra at det var noget jeg gjorde fordi jeg skulle, var det som om jeg fik den mentale del med det kom simpelthen dumpende fra himlen, herefter gik det bare derned af langsomt men sikkert.

Jeg var til et fordrag med Chris Mcdonald hvor vi efterfølgende havde en sludder, han spurgte mig hvordan jeg havde fået den mentale del med jeg fortalte ham som sandt var at det pludselig en dag bare kom, han lyste op og sagde at det var faktsik det svar han altid fik af folk der havde tabt sig meget, og som havde formået at holde det så i hans ører var jeg ikke skør

Fra at jeg har hadet motionscentre ja så er jeg blevet totalt sportsidiot, men den historie en anden gang.

Jeg har altid synes mindre end vægten har sagt da jeg er en høj pige på 177 cm og så har mit fedt været ret godt fordelt over det hele, nu til slut kæmper jeg dog med ridebukselår

Først ser et billed af mig som ung og meget slank

Dernæst et fra hospitalet hvor man godt kan fornemme de store fedtmængder på kroppen

hjemme samme 1 måned efter fødsel

1 billed min mand tog som jeg den dag ikke vidste, så var jeg nok blevet tosset

Fra min datters dåb da sagde vægten 116 kg

Stribet bluse fra okt 07

rødstribet bluse lillejuleaften 2007

Rundt om juletræet året efter julen 2008

Turkis skjortetunika april 09 stadig alt for stor

Turkis skjorte igen endelig under 100 kg

Koralfarvet 96 kg juni 2009

Røde bukser 89 okt 2009

Røde bukser 84 eller 86 november 2009

juleaften 2009

Mobilbilled januar 2010

De sidste taget den 28 marts inden morgentræning derfor mit morgenhår

Anmeld

13. april 2010

N&J

Hvor er det en dejlig historie, må indrømme at jeg var ved at springe aftentræningen over, men hopper på den alligevel efter jeg har skrevet den her.. 

Tillykke med det flotte resultat.. 

Anmeld

13. april 2010

Vial

Hvor er det et flot vægttab. Og godt du tog fat i det psykiske.. ingen spiser sig jo så store pga sult!

Nu, hvor du har fat om roden, så skal det nok holde, det er jeg ikke i tvivl om

Anmeld

13. april 2010

Becks

Du er hermed mit forbillede, min rollemodel...

Hold kæft det er sejt gjort af dig

Jeg står selv i den situation, at jeg skal tabe 30-35+.. Dog først 10 kg, som er mit mål, så kan jeg nemlig starte projekt baby der..

Jeg trøstespiser også rigtig meget, og er MEGET sukkerafhængig.. Den skal jeg virkelig af med, inden jeg begynder og træne.. For ved, at hvis jeg ikke er ovre sukkerafhængigheden når jeg begynder og træne - så dumper jeg i..

Jeg vil abbonere på dette her indlæg, og tage det frem, når jeg synes alt andet er lige meget..

TAK!!! Og stort tillykke med dit flotte vægttab, hvor må det være en dejlig fornemmelse..

Anmeld

13. april 2010

Kløver

hvor er det super slot gået

selv er jeg også igang, har med easy life lavet en livsstilsændring, da jeg før har tabt 30 kg, men tog det hele på igen efter 2 operationer, og lang tid med sengeliggen, og meget lidt motion, og endda mere til, indtil nu er der røget 7 kg, så har stadig 30 igen, men når jeg ser du har klaret det, giver det klart motivation, for så bliver man jo bare bekræftet i, at det sagtens kan lykkedes, selvom det ikke er nemt.

super flot gået

Anmeld

14. april 2010

ooo

Hvor er det bare super flot klaret!

Og hvor er det vildt at se den forandring i din form, ud fra de billeder du har lagt ind. Du ser også mere lykkelig og glad ud på de sidste billeder.

Og vil til slut give dig ret i at du egentlig ikke synede så stor som vægten sagde på billederne, man kan godt se at du havde noget ekstra på sidebenene, men jeg ville ikke have gættet på at vægten var så høj.

Metha.

Anmeld

14. april 2010

Ansemusen

Wau! Det giver da håb til os andre yoyo tilfælde  Super godt gået, og hvor er du smuk!!

Anmeld

14. april 2010

Miamaja

wow, du er virkelig blevet flot. godt gaaet!! jeg synes ogsaa du staaler mere paa de nyere billeder og ser yngre ud. paa de gamle virker din holdning som om du er ked af dig selv, kan man neasten fornemme.

det er jo meget normalt at ens vaegt gaar helt amok efter man bliver gravid og det kan vaere svaerere at smide kilone. saa det er bestemt ikke noget at skamme sig over, synes jeg.

tillykke med det flotte resultat og et lykkeligere dig!

Anmeld

14. april 2010

TbCp

Stor respekt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.