sus34 skriver:
tja... tror det nok er en blanding af let depresion, dine og mine børn og måske lidt kolde fødder. 
Som det ser ud nu er det helt slut... og han siger det er mit valg med babyen men han nok vil foretrække en abort fordi børn skal have to forældre og han ikke ved hvor han er om 7 mdr så han ikke kan garentere at han er i barnets liv. Bare ikke så fedt at have 3 dage til at beslutte om man skal dræbe en baby som man har haft i maven i over 2 mdr.
Som jeg læser dit indlæg har du ikke noget valg. Du skal have det barn! Hvis man omtaler en abort som: at dræbe det barn man har haft i maven i 2 mdr. Så er det slet slet ikke en abort man skal have, men derimod et barn!
Selvfølgelig bliver det hårdt! men det blvier også dejligt, og det bliver jo nemmere og nemmere for hvert barn man får, gangske simpelt fordi man har så meget rutine!
'Man' plejer at sige at første barn er en kæmpe omvæltning, 2. barn er en kæmpe omvæltning fordi man fordobler antallet af børn, 3. barn er en flok, og nr 4 , 5, 6, osv de følger bare med. Nu er det blot et spørgsmål om hvor stor flokken er. -og du har jo allerede en flok.
Jeg kan godt forstå din tvivl og dine overvejelser, men dybt i dit hjerte tror jeg du kender svaret til abort/ikke abort...
Anmeld