Ser ud til jeg også bliver enlig mor.... igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.643 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. april 2010

sus34

Jeg har i forvejen 3 drengen med min eks, som bor ved mig halvdelen af tiden. Havde så fundet en dejlig mand og alt var fint... brylluppet belv bestemt.. skulle være om 11 dage... og vi blev gravide.

Idag meddelte han mig så at han ikke kunne alligevel.... bryllup aflyst og jeg er gravid i 12. uge. Jeg har altså en lille uge hvis jeg skal have en abort.... tror bare ikke jeg kan. Men alenemor til 3 delebørn + en baby på fuld tid og nu også lige en mundfuld.

Ved faktisk ikke lige hvad jeg skal gøre lige nu.

Gode råd modtages.  

Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Soap

Hold ta op , jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, men du trænger da vist til et kram 

Det er umenneskeligt at skulle tage sådan et valg 

Anmeld

13. april 2010

Mutti2

sus34 skriver:

Jeg har i forvejen 3 drengen med min eks, som bor ved mig halvdelen af tiden. Havde så fundet en dejlig mand og alt var fint... brylluppet belv bestemt.. skulle være om 11 dage... og vi blev gravide.

Idag meddelte han mig så at han ikke kunne alligevel.... bryllup aflyst og jeg er gravid i 12. uge. Jeg har altså en lille uge hvis jeg skal have en abort.... tror bare ikke jeg kan. Men alenemor til 3 delebørn + en baby på fuld tid og nu også lige en mundfuld.

Gode råd modtages.  

Susanne

Hold da op. Det er da bestemt ikke en rar situation du står i!! Er virkeligt ked af at du skal alt det igennem, og så med en lille bebs i maven!

Har han givet noget begrundelse??

Det er jo kun op til dig selv at finde ud af hvad du kan og vil gøre. Det lyder måske som en stor mundfuld. Men på den anden side set, så finder man jo altid ud af det alligevel.

Jeg håber virkeligt du finder den rigtige løsning for dig!

KÆMPE knus til dig

Anmeld

13. april 2010

RumlesMor

sus34 skriver:

Gode råd modtages.  

Susanne

Wauw...har det været tegn på denne "tilbagetrækning"??

Tænker at det er de klassike kolde fødder, der måske bare skal varmes op igen? Er forholdet også slut?

Anmeld

13. april 2010

sus34

tja... tror det nok er en blanding af let depresion, dine og mine børn og måske lidt kolde fødder.

Som det ser ud nu er det helt slut... og han siger det er mit valg med babyen men han nok vil foretrække en abort fordi børn skal have to forældre og han ikke ved hvor han er om 7 mdr så han ikke kan garentere at han er i barnets liv. Bare ikke så fedt at have 3 dage til at beslutte om man skal dræbe en baby som man har haft i maven i over 2 mdr.

Anmeld

13. april 2010

DKA

Puha en lorte situation.. Kan ikke rigtigt råde dig, det skal nok føles indeni hvad der er det rigtige - lettere sagt end gjort..

Sys lige du skal have et kæmpe knus..

Kram Line

Anmeld

13. april 2010

line melias mor

sus34 skriver:

Gode råd modtages.  

Susanne

en rigtig øv situation at stå i. jeg kender dig ikke og kan selvfølgelig ikke sige hvad du skal gøre men jeg tænker udmiddelbart at du skulle få barnet. hvis han ikke havde fået de kolde  fødder nu kunne det jo være at han havde fået dem længere henne i forløbet eller måske når barnet var kommet så stod du jo alligevel med dit lille barn og ville sikkert sagtens kunne klarer det. du har tre børn som du helt sikkert er en rigtig god mor for så hvorfor skulle du ikke også kunne være det selv om der ikke er en mand i dit liv.

er sikker på du træffer det rigtige valg for dig

Anmeld

13. april 2010

AWO

sus34 skriver:

Bare ikke så fedt at have 3 dage til at beslutte om man skal dræbe en baby som man har haft i maven i over 2 mdr.

Hej

Kom du ikke selv med svaret dér?

Uanset hvad du vælger, kan jeg slet ikke forestille mig, hvor hårdt det er, og jeg føler med dig. Det må da være møguoverskueligt lige nu med et ødelagt forhold, et aflyst bryllup - og så en graviditet, du egentlig havde gået og glædet dig over.

Jeg håber, det hele løser sig til det bedste.

Knus, Anke

Anmeld

13. april 2010

VIPpigen

Vil give Amalie 2010 ret, det er hvad du føler for. Men også en beslutning du kan leve med. Magter du ikke ansvaret (forståligt nok med 3 børn i forvejen) så ved du hvad der er det rigtige, men hvis du føler det er forkert, så lad vær. Det er ikke nemt at guide når man ikke selv har prøvet.

Syntes han er en røv med øre helt seriøst, og da slet ikke iorden til at være far.

Anmeld

14. april 2010

sus34

Tak

Jeg skal have MIN baby. Jeg besluttede da jeg droppede p-pillerne at jeg var klar til nr. 4 så selvfølgelig er jeg det. Med eller UDEN mand!

Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.