Ser ud til jeg også bliver enlig mor.... igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

tb

sus34 skriver:

Tak

Jeg skal have MIN baby. Jeg besluttede da jeg droppede p-pillerne at jeg var klar til nr. 4 så selvfølgelig er jeg det. Med eller UDEN mand!

Susanne

sådan!!!!  det er sku da os så nemt for en mand at sige at man 'bare' skal få en abort fordi det ville være det nemmeste for ham.. det kan man sku da ikke bare!!! super du har taget et valg.. det skal nu nok gå det hele

kram tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

VIPpigen

sus34 skriver:

Tak

Jeg skal have MIN baby. Jeg besluttede da jeg droppede p-pillerne at jeg var klar til nr. 4 så selvfølgelig er jeg det. Med eller UDEN mand!

Susanne

WUHU......... Det skal du sq nok klare, held og lykke med graviditeten, og når den lille ankommer

Anmeld

14. april 2010

millesofie

sus34 skriver:

Jeg har i forvejen 3 drengen med min eks, som bor ved mig halvdelen af tiden. Havde så fundet en dejlig mand og alt var fint... brylluppet belv bestemt.. skulle være om 11 dage... og vi blev gravide.

Idag meddelte han mig så at han ikke kunne alligevel.... bryllup aflyst og jeg er gravid i 12. uge. Jeg har altså en lille uge hvis jeg skal have en abort.... tror bare ikke jeg kan. Men alenemor til 3 delebørn + en baby på fuld tid og nu også lige en mundfuld.

Ved faktisk ikke lige hvad jeg skal gøre lige nu.

Gode råd modtages.  

Susanne

Jeg er ikke sikker på hvad jeg selv havde valgt men jeg synes du skal tænke på dine 3 børn først, kan de holde til at der kommer en baby i huset og at mor ikke lige har tid? og hvad kan du selv holde til? det er jo altid svært at vælge et barn fra men man kan jo også vende det om og se på det som at vælge de tre børn til..

jeg ved ikke om det gav mening.. det er en rigtig svær og dum situation du står i...

og dumme mand!!!!! 

i hver fald skal du have kram og varme tanker herfra

Anmeld

14. april 2010

line melias mor

sus34 skriver:

Tak

Susanne

sådan sejt held og lykke med det hele herfra

Anmeld

14. april 2010

millesofie

sus34 skriver:

Tak

Susanne

TILLYKKKE

Godt at du har taget et valg som du er tilfreds med

Jeg ønsker dig alt held og lykke i verden

nyd dine børn og den lille spire i mavsen

Anmeld

14. april 2010

RumlesMor

sus34 skriver:

Tak

Susanne

Det er derfor kvinder kaldes det STÆRKE køn...

Anmeld

14. april 2010

DKA

Tillykke - Jeg er helt sikker på du nok skal klare det uden ham

Anmeld

14. april 2010

Pige2009

Hvor er du sej! Godt for dig, at du er afklaret med det nu. Stor cadeau herfra.

K.h. Linda

Anmeld

16. april 2010

sus34

Så, nu har han hentet de sidste af sine ting..... aner ikke om jeg kommer til at se ham igen, men han kom da frem til han godt vil have en sms torsdag i næste uge når jeg er blevet skannet. Så må jeg vel bare vente og se om han kan finde ud af at være noget for sin baby eller ej.

Anmeld

16. april 2010

ML

Stærkt og imponerende valg du har truffet. Børn fortryder man jo aldrig at have fået! Håber han kommer til fornuft og at I finder ud af at dele om ansvaret og glæderne ved et lille nyt barn. Held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.