Sofiekdk skriver:
Det er lidt noget underligt noget at man kan holde så meget af andre mennesker som man slet ikke har mødt. Manden synes også det er lidt underligt når jeg sidder der med tårer i øjnene over nogle indlæg herinde, men det betyder sku bare så meget i den her kamp at man kan følges med nogle andre mennesker der forstår ens glæder og sorger 
hehe min kæreste har godt nok også rystet på hovedet nogle gange af mig når jeg er blevet bevæget af noget herinde fra.... og han har tit spurgt ind til hvad vi så finder på at skrive om herinde hele tiden... så nu er han faktisk begyndt at følge en lille smule med. 
hehe det var faktisk også ham der synes jeg skulle være plus medlem! Han spurgte mig igår da han kiggede med, hvordan folk herinde kunne få den der fine dims forneden så man kunne se hvor langt henne man var... sådan en skulle jeg da også have synes han. hihi hi SØDT! så vi sad faktisk i fællesskab og lavede den igår... jeg valgte baggrund og han valgte storken. var RIGTIG hyggeligt! 
Og ja det er helt skørt så meget det betyder at man har denne side hvor man kan komme ud med tanker som ingen i ens familie eller vennekreds helt kan sætte sig ind i.... og netop som du skriver SÅ FORSTÅR FOLK EN HERINDE!
Jeg synes virkeligt at vi skulle overveje at stable et møde på benene måske en gang til sommer? der er helt sikkert flere som gerne vil med tror jeg da!
Sidder hele tiden og tænker på at jeg virkelig virkelig håber det lykkes for jer NU, så du slipper for at skulle igennem en IVF... det var altså stærker sager synes jeg... er så lykkelig for at jeg ikke skal igennem det igen... og ønsker det absolut ikke for nogen...
Men med din mands nye super sæd, dine super æg og den super duper gode slimhinde KAN det da ikke slå fejl! 
Anmeld