Endelig gode nyheder :) IUI torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

benthe :-)

søde jeg alt for jer
benthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Sofiedk

Tjuhl skriver:

åh ja, jeg kan godt huske at ivf'en bare hang som den store sorte sky ude i horisonten hele tiden - det er meget stressende!

hvor mange IUI'er har I været igennem nu?

Det her er den 4. IUI ... Den trejde gang fik jeg alle hormoner, blev scannet og fik ovitrelle, men skulle bare lave hjemmearbejde, så den tæller ikke sådan helt med Men min læge vil gerne at vi fortsætte 2 gange endnu og så er det videre. Han tror virkelig på det lykke for os ved IUI.

Ja det er jo nok ikke så slemt med ivf når man kommer igang, det er bare mest den lange ventetid imellem behandlinger, tanken om et helt nyt sted, helt nye læger, nye hormoner, behandlinger og alt muligt som man bare slet ikke forstår sig på ... Puh

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

kitty skriver:

Hvor er det bare spændende!!

Jeg håber, håber, HÅBER at der er en -måske 2- på vej.. Til ALLE der venter!

Dejligt at det så så godt ud med det hele...

Jeg krydser AAAALT hvad jeg har lært!

Ja nu må vi lave en kæmpe behandlings-baby-boom. Selvom tidligere udsigter jo ikke rigtig taler for det, men der findes jo altid mirakler ik? Så mon ikke vi er nogle denne måned der skal lykkes?

Nu er det jo sommer og sol, så er det bare med at være positiv og sætte håbet helt op

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

benthe :-) skriver:

søde jeg alt for jer
benthe

Tusind tak ... Hvis man nu ligger alle de krydsede fingre sammen, så må det godt nok give en hel masse positiv energi og mon ikke storken så man finde vej

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

ønskebarn74 skriver:

BASTA, DET HAR VI NEMLIG...

OG SIKKE EN DEJLIG MAND DU HAR DIG... SKRUKKE MÆND.. ER LIGE HVAD LÆGEN ORDINERER... DER ER IKKE NOGET BEDRE END NÅR ENS MAND STØTTER OP OMKRING TINGENE!!!

Ja skrukke mænd er fantastisk. Det har været lidt af en kamp at få ham til at åbne nok og rent faktisk tale om hvordan han har det. Det har været lidt et nederlag for ham at hans sædkvalitet var så dårlig, så nu hvor den er i top er han bare helt med på forreste række.

Men den var sku hård for ham sidste måned med en uge over tid, han havde helt dårlige nerver og var bare SÅ sikker på den var der. Han var helt ked af det da jeg måtte fortælle at jeg havde fået min mens. Som han siger føler han at den var så tæt på som muligt, så den må da være der denne gang

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

VNB skriver:

skønt at du har det sådan med din læge! Det betyder altså bare meget!

Ja vi SKAL simpelthen engang mødes allesammen! Med enten maver eller bebser! Det må vi lige huske at holde fast i!  Man kommer jo virkelig tæt på folk herinde og det er helt skørt når man aldrig har mødt hinanden

Det er lidt noget underligt noget at man kan holde så meget af andre mennesker som man slet ikke har mødt. Manden synes også det er lidt underligt når jeg sidder der med tårer i øjnene over nogle indlæg herinde, men det betyder sku bare så meget i den her kamp at man kan følges med nogle andre mennesker der forstår ens glæder og sorger

Anmeld

13. april 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

Det er lidt noget underligt noget at man kan holde så meget af andre mennesker som man slet ikke har mødt. Manden synes også det er lidt underligt når jeg sidder der med tårer i øjnene over nogle indlæg herinde, men det betyder sku bare så meget i den her kamp at man kan følges med nogle andre mennesker der forstår ens glæder og sorger

hehe min kæreste har godt nok også rystet på hovedet nogle gange af mig når jeg er blevet bevæget af noget herinde fra.... og han har tit spurgt ind til hvad vi så finder på at skrive om herinde hele tiden... så nu er han faktisk begyndt at følge en lille smule med.

hehe det var faktisk også ham der synes jeg skulle være plus medlem! Han spurgte mig igår da han kiggede med, hvordan folk herinde kunne få den der fine dims forneden så man kunne se hvor langt henne man var... sådan en skulle jeg da også have synes han. hihi hi SØDT! så vi sad faktisk i fællesskab og lavede den igår... jeg valgte baggrund og han valgte storken.  var RIGTIG hyggeligt!

Og ja det er helt skørt så meget det betyder at man har denne side hvor man kan komme ud med tanker som ingen i ens familie eller vennekreds helt kan sætte sig ind i.... og netop som du skriver SÅ FORSTÅR FOLK EN HERINDE!

Jeg synes virkeligt at vi skulle overveje at stable et møde på benene måske en gang til sommer? der er helt sikkert flere som gerne vil med tror jeg da!

Sidder hele tiden og tænker på at jeg virkelig virkelig håber det lykkes for jer NU, så du slipper for at skulle igennem en IVF... det var altså stærker sager synes jeg... er så lykkelig for at jeg ikke skal igennem det igen... og ønsker det absolut ikke for nogen...

Men med din mands nye super sæd, dine super æg og den super duper gode slimhinde KAN det da ikke slå fejl!

Anmeld

13. april 2010

FruEllingsen

SIKKE DEJLIGE NYHEDER

Håber virkelig at denne gang er lykkens gang for jer

Krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

13. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Ja skrukke mænd er fantastisk. Det har været lidt af en kamp at få ham til at åbne nok og rent faktisk tale om hvordan han har det. Det har været lidt et nederlag for ham at hans sædkvalitet var så dårlig, så nu hvor den er i top er han bare helt med på forreste række.

Men den var sku hård for ham sidste måned med en uge over tid, han havde helt dårlige nerver og var bare SÅ sikker på den var der. Han var helt ked af det da jeg måtte fortælle at jeg havde fået min mens. Som han siger føler han at den var så tæt på som muligt, så den må da være der denne gang

EJ HVOR ER HAN BARE DEJLIG DIN KÆRE MAND... OG JEG TROR DER ER MANGE MÆND DER HAR DET SÅDAN... INDKL MIN...

Anmeld

14. april 2010

lotte32

Sofiekdk skriver:

Tusind tak Det hjælper altid med ekstra krydsede fingre.

Hvordan ser det ud med dine udsigter, du skal til scanning igen om 4 dage ik? Så må vi håbe at de 4 dage ekstra "på sprøjten" har gjort underværker ligesom hos mig

Jo jeg skal scannes igen fredag, med mindre jeg får positiv ægløsningstest håber virkelig det hjælper med de 4 ekstra dage, for syns det indtil nu har været en hård omgang den her gang...

knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.