Endelig gode nyheder :) IUI torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

oo

åårh hvor er det spændende! jeg håber sådan at den sidder i skabet denne gang

både Ovitrelle og Gonal-f skal opbevares i køleskabet, så kan de holde minimum til to runder behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

Tusind tak Ja det er utroligt at en læge kan blive så begejstret selv, men han kunne godt mærke på mig at jeg var lidt bekymret sidste gang da de bare overhoved ikke ville vokse.

Men for dælen hvor kan jeg godt mærke de sidder i venstre side nu og har godt nok en del murren.

Jeg bliver bare så glad hver gang jeg læser din tekst under dit billede. Seriøst - det danner bare så meget håb for os andre om at det nok skal lykkes en dag, hvis ikke på den ene måde, så på den anden, for mødre skal vi altså blive - hver og en

ja han har helt sikkert været Så glad for at han endelig kunne give dig gode nyheder!

Godt tegn med lidt murren og rumsteren i underlivet

Blir så benovet og glad hver gang du skriver det om at min graviditet giver håb! men kan sagtens nikke genkendende til det, for sådan tænkte jeg også dengang at tjuhl blev naturlig gravid lige pludselig! Og JA det vidner bare om at INGEN skal opgive håbet!

Og lige præsis HVER OG EN skal nok allesammen blive mødre en dag

jeg er helt krøllet sammen for tiden så meget krydser jeg for ALLE jer som er midt i behandlingerne lige nu!

STORT knus Vinni.

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

Mia Maia skriver:

Ja nu er det mander skal levere...mon ikke han klare den igen...

Det tror generelt mænd synes det er, men jeg er synes også tanken er ret overvældende, men selvfølgelig er de velkomne...

Jeg synes det går ret godt, det er svært ikke at lægge noget i det når der kommer niv og mens smerter...men jeg prøver at skyde det, men jeg er jo heller ik engang halvvejs

Ja det er altid lettest at holde hovedet koldt i dagene lige efter og så går der ikke længe før du når til de sidste nervepirrende dage, der er man sku lige til at skylle ud i toilettet. Det er seriøst noget af den mest nervepirrende process at gå igennem og man bliver ved med hele tiden at skyde de der følelser væk hvis man rent faktisk begynder at føle sig gravid.

Jeg håber så meget den er der for jer denne gang og vil nyde at i fik en positiv test, vi mangler virkelig noget god vind herinde i behandlingsgruppen

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

ønskebarn74 skriver:

OVITRELLE KAN SAGTENS HOLDE SIG, SÅ LÆNGE DU HAR DEN PÅ KØL ER DER EN UDLØBSDATO DU KAN REGNE MED...

GUD HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE!!!! VI KOMMER TIL AT FØLGES AD DENNE GANG... OG HVOR JEG DOG BARE HÅBER PÅ AT DEN ER DER FOR OS BEGGE DENNE GANG!!! JA FOR OS ALLE SAMMEN!!! EN STOR MØDREGRUPPE!!!! WEEEEEE!!!!

Ja vi kommer nemlig til at følges ad og vi har jo en lille aftale om at det skal resultere i to positive test - hvilket jeg virkelig håber på.

Min kære mand, som ellers ikke siger særlig meget omkring følelser, er begyndt at interessere sig helt vildt for hvad vores chancer er, hvad man kan gøre for er forbedre det og så sent som forleden dag sagde han at nu ville han altså virkelig bare gerne snart have at jeg blev gravid, han glædede sig så meget. Suk - så smelter ens skrukke kvindehjerte jo helt

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

Tjuhl skriver:

åårh hvor er det spændende! jeg håber sådan at den sidder i skabet denne gang

både Ovitrelle og Gonal-f skal opbevares i køleskabet, så kan de holde minimum til to runder behandling

Tak for krydserne, vi håber SÅ meget den er der denne gang. Ville være så dejligt ikke at skulle bekymre sig om at der nu ikke er længe tilbage før vi skal igang med ivf og vi har besluttet at holde pause mellem iui og ivf, så jeg håber så meget det lykkes inden

Anmeld

13. april 2010

oo

Sofiekdk skriver:

Tak for krydserne, vi håber SÅ meget den er der denne gang. Ville være så dejligt ikke at skulle bekymre sig om at der nu ikke er længe tilbage før vi skal igang med ivf og vi har besluttet at holde pause mellem iui og ivf, så jeg håber så meget det lykkes inden

åh ja, jeg kan godt huske at ivf'en bare hang som den store sorte sky ude i horisonten hele tiden - det er meget stressende!

hvor mange IUI'er har I været igennem nu?

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

VNB skriver:

ja han har helt sikkert været Så glad for at han endelig kunne give dig gode nyheder!

Godt tegn med lidt murren og rumsteren i underlivet

Blir så benovet og glad hver gang du skriver det om at min graviditet giver håb! men kan sagtens nikke genkendende til det, for sådan tænkte jeg også dengang at tjuhl blev naturlig gravid lige pludselig! Og JA det vidner bare om at INGEN skal opgive håbet!

Og lige præsis HVER OG EN skal nok allesammen blive mødre en dag

jeg er helt krøllet sammen for tiden så meget krydser jeg for ALLE jer som er midt i behandlingerne lige nu!

STORT knus Vinni.

Ja han har helt sikkert været rigtig glad for at kunne give os gode nyheder - for dælen hvor jeg elsker min fertilitetslæge, han er simpelthen bare fantastisk og elsker som hans gode humør kan smitte af på en, han har bare en helt fantastisk positiv aura omkring sig.

Hehe ... Hvorfor kan jeg bare forstille mig dig i en totalt kluddermor stilling med arme og ben viklet helt rundt på underlige måder

Nyder alt jeres støtte hver og en. Hvad skulle man dog gøre uden det her forum. Glæder mig SÅ meget til vi allesammen skal mødes en dag fra behandlingsgruppen med vores små poder

Anmeld

13. april 2010

otlitrom

Hvor er det bare spændende!!

Jeg håber, håber, HÅBER at der er en -måske 2- på vej.. Til ALLE der venter!

Dejligt at det så så godt ud med det hele...

Jeg krydser AAAALT hvad jeg har lært!

Anmeld

13. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Ja vi kommer nemlig til at følges ad og vi har jo en lille aftale om at det skal resultere i to positive test - hvilket jeg virkelig håber på.

Min kære mand, som ellers ikke siger særlig meget omkring følelser, er begyndt at interessere sig helt vildt for hvad vores chancer er, hvad man kan gøre for er forbedre det og så sent som forleden dag sagde han at nu ville han altså virkelig bare gerne snart have at jeg blev gravid, han glædede sig så meget. Suk - så smelter ens skrukke kvindehjerte jo helt

BASTA, DET HAR VI NEMLIG...

OG SIKKE EN DEJLIG MAND DU HAR DIG... SKRUKKE MÆND.. ER LIGE HVAD LÆGEN ORDINERER... DER ER IKKE NOGET BEDRE END NÅR ENS MAND STØTTER OP OMKRING TINGENE!!!

Anmeld

13. april 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

Ja han har helt sikkert været rigtig glad for at kunne give os gode nyheder - for dælen hvor jeg elsker min fertilitetslæge, han er simpelthen bare fantastisk og elsker som hans gode humør kan smitte af på en, han har bare en helt fantastisk positiv aura omkring sig.

Hehe ... Hvorfor kan jeg bare forstille mig dig i en totalt kluddermor stilling med arme og ben viklet helt rundt på underlige måder

Nyder alt jeres støtte hver og en. Hvad skulle man dog gøre uden det her forum. Glæder mig SÅ meget til vi allesammen skal mødes en dag fra behandlingsgruppen med vores små poder

skønt at du har det sådan med din læge! Det betyder altså bare meget!

Ja vi SKAL simpelthen engang mødes allesammen! Med enten maver eller bebser! Det må vi lige huske at holde fast i!  Man kommer jo virkelig tæt på folk herinde og det er helt skørt når man aldrig har mødt hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.