Endelig gode nyheder :) IUI torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.635 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Sofiedk

Så er jeg på vej hjem fra lægen og hvor var det dog dejligt at få nogle gode nyheder, har været helt nede efter min mens var 7 dage forsinket sidst, mine æg overhoved ikke ville vokse og en ordenlig omgang lungebetændelse oveni.

Men NU er vi på vej mod lysere tider. Jeg har fået to store fine æg denne gang og et lidt mindre, plus min slimhinde var bare super flot som lægen kaldte det. Han var bare helt begejstret min læge og halv råbte - Sådan! til mig. Så han var helt sikker på det var en super god grobund for tvillinger - Håber SÅ meget denne gang.

Så nu er det ovitrelle i aften kl 22 og så IUI på torsdag kl 11.30 - Jubiii

BTW. Nogle der har erfaringer med at ovitrellen sagtens kan holde sig på køl i op til 1 måned? Min læge siger det ikke er noget problem, men lidt i tvivl om jeg bare skal købe en ny så jeg er sikker på den virker?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

lotte32

IHHH hvor er det fedt  krydser for at det ender med to fine streger til dig

knus og god dag herfra Lotte 

Anmeld

13. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Så er jeg på vej hjem fra lægen og hvor var det dog dejligt at få nogle gode nyheder, har været helt nede efter min mens var 7 dage forsinket sidst, mine æg overhoved ikke ville vokse og en ordenlig omgang lungebetændelse oveni.

Men NU er vi på vej mod lysere tider. Jeg har fået to store fine æg denne gang og et lidt mindre, plus min slimhinde var bare super flot som lægen kaldte det. Han var bare helt begejstret min læge og halv råbte - Sådan! til mig. Så han var helt sikker på det var en super god grobund for tvillinger - Håber SÅ meget denne gang.

BTW. Nogle der har erfaringer med at ovitrellen sagtens kan holde sig på køl i op til 1 måned? Min læge siger det ikke er noget problem, men lidt i tvivl om jeg bare skal købe en ny så jeg er sikker på den virker?!

SÅDAN - siger jeg også...

Så virkede det, og min teori om at de blev lidt langsommere holdt stik...

Så må vi se om der er tvillinger på vej

Det kan den godt, der står en udløbsdato på æsken og hvis den har stået på køl er det den du skal kigge efter. Den jeg tog denne gang var også en måned gammel, fordi den var fra sidste forsøg hvor vi aldrig nåede så langt...

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

lotte31 skriver:

IHHH hvor er det fedt  krydser for at det ender med to fine streger til dig

knus og god dag herfra Lotte 

Tusind tak Det hjælper altid med ekstra krydsede fingre.

Hvordan ser det ud med dine udsigter, du skal til scanning igen om 4 dage ik? Så må vi håbe at de 4 dage ekstra "på sprøjten" har gjort underværker ligesom hos mig

Anmeld

13. april 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

IH hvor er det dejligt med gode nyheder fra dig!

Og helt kanon at lægen er så begejstret! Det kan da kun betyde gode ting

Jeg fik også afvide at ÆL-sprøjten sagtens kunne holde sig. så den ville jeg roligt bruge hvis jeg var dig. Så længe den har ligget i køleskab HELE TIDEN.

HÅBER SÅ MEGET FOR JER AT DETTE ER LYKKENS GANG!!!

Vil glæde mig til at læse en opdatering på torsdag!

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

Mia Maia skriver:

SÅDAN - siger jeg også...

Så virkede det, og min teori om at de blev lidt langsommere holdt stik...

Så må vi se om der er tvillinger på vej

Det kan den godt, der står en udløbsdato på æsken og hvis den har stået på køl er det den du skal kigge efter. Den jeg tog denne gang var også en måned gammel, fordi den var fra sidste forsøg hvor vi aldrig nåede så langt...

Ja det var en helt og aldeles god teori du fik frem og har også fremført den for kæresten og han synes det lød meget rigtigt

Hvor er det skønt endelig at kunne se fremad, så nu glæder jeg mig bare HELT VILDT til IUI er overstået så man kan slappe helt af, er altid så super nervøs for hvad sædprøven siger selvom den kun har været stigende hver eneste gang. Men tænk nu hvis den pludselig bare er vildt dårlig igen. Åh .. Alle de tanker og bekymringer.

Tvillinger ville være mere end velkomne herhjemme, selvom manden synes det virker lidt uoverskueligt, men det er kun fordi han så gerne ville have et enebarn også, men den går altså ikke. Jeg vil altså have 2 stk.

Hvordan går det med dig og din ventetid? Synes du klarer den så flot, men okay, man udvikler nok lidt af en tålmodighed i det her behandlingssystem.

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

VNB skriver:

Jeg fik også afvide at ÆL-sprøjten sagtens kunne holde sig. så den ville jeg roligt bruge hvis jeg var dig. Så længe den har ligget i køleskab HELE TIDEN.

Tusind tak Ja det er utroligt at en læge kan blive så begejstret selv, men han kunne godt mærke på mig at jeg var lidt bekymret sidste gang da de bare overhoved ikke ville vokse.

Men for dælen hvor kan jeg godt mærke de sidder i venstre side nu og har godt nok en del murren.

Jeg bliver bare så glad hver gang jeg læser din tekst under dit billede. Seriøst - det danner bare så meget håb for os andre om at det nok skal lykkes en dag, hvis ikke på den ene måde, så på den anden, for mødre skal vi altså blive - hver og en

Anmeld

13. april 2010

Sofiedk

VNB skriver:

Tusind tak Ja det er utroligt at en læge kan blive så begejstret selv, men han kunne godt mærke på mig at jeg var lidt bekymret sidste gang da de bare overhoved ikke ville vokse.

Men for dælen hvor kan jeg godt mærke de sidder i venstre side nu og har godt nok en del murren.

Jeg bliver bare så glad hver gang jeg læser din tekst under dit billede. Seriøst - det danner bare så meget håb for os andre om at det nok skal lykkes en dag, hvis ikke på den ene måde, så på den anden, for mødre skal vi altså blive - hver og en

Anmeld

13. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Ja det var en helt og aldeles god teori du fik frem og har også fremført den for kæresten og han synes det lød meget rigtigt

Hvor er det skønt endelig at kunne se fremad, så nu glæder jeg mig bare HELT VILDT til IUI er overstået så man kan slappe helt af, er altid så super nervøs for hvad sædprøven siger selvom den kun har været stigende hver eneste gang. Men tænk nu hvis den pludselig bare er vildt dårlig igen. Åh .. Alle de tanker og bekymringer.

Tvillinger ville være mere end velkomne herhjemme, selvom manden synes det virker lidt uoverskueligt, men det er kun fordi han så gerne ville have et enebarn også, men den går altså ikke. Jeg vil altså have 2 stk.

Hvordan går det med dig og din ventetid? Synes du klarer den så flot, men okay, man udvikler nok lidt af en tålmodighed i det her behandlingssystem.

Ja nu er det mander skal levere...mon ikke han klare den igen...

Det tror generelt mænd synes det er, men jeg er synes også tanken er ret overvældende, men selvfølgelig er de velkomne...

Jeg synes det går ret godt, det er svært ikke at lægge noget i det når der kommer niv og mens smerter...men jeg prøver at skyde det, men jeg er jo heller ik engang halvvejs

Anmeld

13. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

OVITRELLE KAN SAGTENS HOLDE SIG, SÅ LÆNGE DU HAR DEN PÅ KØL ER DER EN UDLØBSDATO DU KAN REGNE MED...

GUD HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE!!!! VI KOMMER TIL AT FØLGES AD DENNE GANG... OG HVOR JEG DOG BARE HÅBER PÅ AT DEN ER DER FOR OS BEGGE DENNE GANG!!! JA FOR OS ALLE SAMMEN!!! EN STOR MØDREGRUPPE!!!! WEEEEEE!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.