Mia Maia skriver:
SÅDAN - siger jeg også...
Så virkede det, og min teori om at de blev lidt langsommere holdt stik...
Så må vi se om der er tvillinger på vej
Det kan den godt, der står en udløbsdato på æsken og hvis den har stået på køl er det den du skal kigge efter. Den jeg tog denne gang var også en måned gammel, fordi den var fra sidste forsøg hvor vi aldrig nåede så langt...

Ja det var en helt og aldeles god teori du fik frem og har også fremført den for kæresten og han synes det lød meget rigtigt 
Hvor er det skønt endelig at kunne se fremad, så nu glæder jeg mig bare HELT VILDT til IUI er overstået så man kan slappe helt af, er altid så super nervøs for hvad sædprøven siger selvom den kun har været stigende hver eneste gang. Men tænk nu hvis den pludselig bare er vildt dårlig igen. Åh .. Alle de tanker og bekymringer.
Tvillinger ville være mere end velkomne herhjemme, selvom manden synes det virker lidt uoverskueligt, men det er kun fordi han så gerne ville have et enebarn også, men den går altså ikke. Jeg vil altså have 2 stk.
Hvordan går det med dig og din ventetid? Synes du klarer den så flot, men okay, man udvikler nok lidt af en tålmodighed i det her behandlingssystem.
Anmeld