Mormilla skriver:
Ja som overskriften siger så er min søn syg hele tiden. De sidste 3 uger har han haft lidt feber, tynd mave og div ting. Han er meget tit syg!
Har været ved lægen med ham i dag og han siger bare at det er én virus. Mere kan han ikke sige 
Han var indlagt på syghuset for 3 uger siden fordi han havde et astma anfald. Så nu har han os astma 
Er der nogen af jer der har prøvet at jers barn er syg hele tiden? Hvis ja hvad gjorde i ved det?
Kram
Det lyder lidt som herhjemme. Liva har været syg i gennemsnit hver 2. uge siden 14 dage før jul.
Ofte er det bare høj forbigående feber i ½ døgn, andre gange tager det 4-7 dage af gangen.
Liva har astmatisk bronkitis og er mere modtagelig, men jeg var selv astma-barn og har da ved gud aldrig været så ofte syg som Liva er.
Hun får ikke forebyggende medicin, måske skulle jeg foreslå lægen det

(tænk at det er nødvendigt når nu det er ham som er lægen og ikke mig).
Lægen siger dertil, at hun oven i hatten, er mere modtagelig efter sådan en tur, han mener det er virusinfektioner og har rådet os til at holde hende hjemme 1 uge efter feberstop, men lige meget hjælper det, 4-5 dage i vuggestue og hun ligger igen. Vi tør dårligt sende hende derned efterhånden

Det slider godt på fars tålmodighed og nerver med al den sygdom, da han er den der tager det tunge læs herhjemme, mens jeg er nødt til at passe mit nye job for ikke at miste det igen.
I morgen går turen til lægen, hvor jeg forlanger blodprøve og urintest - bare for at være på den sikre side

Kram til jer.