Min søn er syg hele tiden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

LivasMor

Mormilla skriver:

Ja som overskriften siger så er min søn syg hele tiden. De sidste 3 uger har han haft lidt feber, tynd mave og div ting. Han er meget tit syg!

Har været ved lægen med ham i dag og han siger bare at det er én virus. Mere kan han ikke sige

Han var indlagt på syghuset for 3 uger siden fordi han havde et astma anfald. Så nu har han os astma

Er der nogen af jer der har prøvet at jers barn er syg hele tiden? Hvis ja hvad gjorde i ved det?

Kram

Det lyder lidt som herhjemme. Liva har været syg i gennemsnit hver 2. uge siden 14 dage før jul.

Ofte er det bare høj forbigående feber i ½ døgn, andre gange tager det 4-7 dage af gangen.

Liva har astmatisk bronkitis og er mere modtagelig, men jeg var selv astma-barn og har da ved gud aldrig været så ofte syg som Liva er.
Hun får ikke forebyggende medicin, måske skulle jeg foreslå lægen det (tænk at det er nødvendigt når nu det er ham som er lægen og ikke mig).
Lægen siger dertil, at hun oven i hatten, er mere modtagelig efter sådan en tur, han mener det er virusinfektioner og har rådet os til at holde hende hjemme 1 uge efter feberstop, men lige meget hjælper det, 4-5 dage i vuggestue og hun ligger igen. Vi tør dårligt sende hende derned efterhånden

Det slider godt på fars tålmodighed og nerver med al den sygdom, da han er den der tager det tunge læs herhjemme, mens jeg er nødt til at passe mit nye job for ikke at miste det igen.

I morgen går turen til lægen, hvor jeg forlanger blodprøve og urintest - bare for at være på den sikre side

Kram til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mormilla

LotteN skriver:

ej, det er ikke rigtigt. det er ski da ikke din skyld...  hvor er det dog unfair. er godt nok ked af og høre det.. men er nu heller ikke sjovt og være  Patrick (er det ikke det han hedder ..?)!

Jov det er Patrick han hedder. Jeg tænker os mest på ham! Er lige glad med at jeg er blevet fyret!

Anmeld

12. april 2010

malou

Mormilla skriver:

Ja gid mine boede tæt på mig. Men hvis de gjorde så skulle de jo os på arbejde.

Jeg skal nu kører hele 50 km (endda til et andet land) smiler hihi men de er begge pensionister så de er hjemme det meste af tiden. Så de nyder bare hans selskab. De har endda 6 drenge børnebørn der er der ofte så de har nok at se til :)

Knus

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Mormilla skriver:

Det håber jeg os!!!

Giv lige en opdatering...

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

LivasMor skriver:

Det lyder lidt som herhjemme. Liva har været syg i gennemsnit hver 2. uge siden 14 dage før jul.

Ofte er det bare høj forbigående feber i ½ døgn, andre gange tager det 4-7 dage af gangen.

Liva har astmatisk bronkitis og er mere modtagelig, men jeg var selv astma-barn og har da ved gud aldrig været så ofte syg som Liva er.
Hun får ikke forebyggende medicin, måske skulle jeg foreslå lægen det (tænk at det er nødvendigt når nu det er ham som er lægen og ikke mig).
Lægen siger dertil, at hun oven i hatten, er mere modtagelig efter sådan en tur, han mener det er virusinfektioner og har rådet os til at holde hende hjemme 1 uge efter feberstop, men lige meget hjælper det, 4-5 dage i vuggestue og hun ligger igen. Vi tør dårligt sende hende derned efterhånden

Det slider godt på fars tålmodighed og nerver med al den sygdom, da han er den der tager det tunge læs herhjemme, mens jeg er nødt til at passe mit nye job for ikke at miste det igen.

I morgen går turen til lægen, hvor jeg forlanger blodprøve og urintest - bare for at være på den sikre side

Kram til jer.

Okay vildt! Man kan jo ikke holde sit barn hjemme en uge efter feberen er stoppet! Hvordan har i klaret det?

Jeg bad os om en blodprøve men han tø´r ikke ta den på Patrick fordi han er to år Men ringer til en børnelæge i morgen og ser om de kan hjælpe mig!

Anmeld

12. april 2010

Chalala85

Mormilla skriver:

Har gjort alle de ting untagen cola. Fordi det hjælper os på tynd mave. Men ellers har det ikke hjulpet Men han er snart 2år.

Hvor er det bare surt altså.. øv håber snart han kommer i bedring

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

malou skriver:

Jeg skal nu kører hele 50 km (endda til et andet land) smiler hihi men de er begge pensionister så de er hjemme det meste af tiden. Så de nyder bare hans selskab. De har endda 6 drenge børnebørn der er der ofte så de har nok at se til

Knus

Okay glæder mig til at jeg har mulighed for det

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

MoarJ skriver:

Giv lige en opdatering...

Det skal jeg nok gøre!

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

Chalala85 skriver:

Hvor er det bare surt altså.. øv håber snart han kommer i bedring

Tror det er ved at gå den rigtige vej for han havde kun 38,2 her til aften. I går og mange andre dage har han haft 40.

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Mormilla skriver:

Det skal jeg nok gøre!

Super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.