Min søn er syg hele tiden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.161 visninger
39 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Mormilla

Ja som overskriften siger så er min søn syg hele tiden. De sidste 3 uger har han haft lidt feber, tynd mave og div ting. Han er meget tit syg!

Har været ved lægen med ham i dag og han siger bare at det er én virus. Mere kan han ikke sige

Han var indlagt på syghuset for 3 uger siden fordi han havde et astma anfald. Så nu har han os astma

Er der nogen af jer der har prøvet at jers barn er syg hele tiden? Hvis ja hvad gjorde i ved det?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

LotteN

er godt nok ked f og høre din dreng er så hårdt ramt. det er sandelig synd for ham. Kender desværre ikke til det, men vi lbare lige give dig et lille kram med på vejen

Anmeld

12. april 2010

malou

Sådan synes jeg også det har været med Victor, lige siden han er startet i vuggestue faktisk.

Møg snottet, vildt dårlig mave og opkast en uges tid. Han når lige at blive feberfri et par dage, så vælter der lige to-tre tænder frem på een gang.- så lige pt. hos os er det skruen uden ende... suk. Synes det har været en hård omgang.. men nu ser det endelig ud til at der er et stk tid uden noget han fejler... men så har han også været syg ca. 5 uger siden februar. Aner simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden mine forældre der passer ham når han er syg... så havde jeg jo slet ikke kunnet passe mit arbejde..

Håber din lille mand bliver frisk snart igen...

Knus Malou

Anmeld

12. april 2010

Chalala85

Mormilla skriver:

Ja som overskriften siger så er min søn syg hele tiden. De sidste 3 uger har han haft lidt feber, tynd mave og div ting. Han er meget tit syg!

Har været ved lægen med ham i dag og han siger bare at det er én virus. Mere kan han ikke sige

Han var indlagt på syghuset for 3 uger siden fordi han havde et astma anfald. Så nu har han os astma

Er der nogen af jer der har prøvet at jers barn er syg hele tiden? Hvis ja hvad gjorde i ved det?

Kram

Min søn har lige haft præcis det samme. undgå mælke produkter det giver virus lov til at leve. Revet æble, ristet brød, havregrød lavet på vand og cola. RIGTIG cola... ikke light

Hov, nu ved jeg jo ikke lige hvor gammel din søn er så aner ikke om han må få ovenstående

Håber han snart er klar igen...

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Mormilla skriver:

Kram

Præcis det samme fik vi afvide 6 gange ved lægen...

Vores datter kastede op i 3 uger, og havde af og til tynd mave...

Anmeld

12. april 2010

Bondepigen

Kram

Jaa, altså Emma 1½ år har været syg meget meget tit her siden oktober til januar...

Det har så både været fordi hun startede i dagpleje i september, og fordi hun havde astmatisk bronkitis, som mange små børn får (og mange heldigvis vokser fra).

Når de har astma, har de nemmere ved at rage sygdomme til sig...

Det hjalp på Emma da hun begyndte med forebyggende astmamedicin to gange dagligt... Flexotide hedder det.

God bedring med ham!!!

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

LotteN skriver:

er godt nok ked f og høre din dreng er så hårdt ramt. det er sandelig synd for ham. Kender desværre ikke til det, men vi lbare lige give dig et lille kram med på vejen

Mange tak søde Det er lidt svært for jeg kan jo ikke gøre så meget

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

malou skriver:

Sådan synes jeg også det har været med Victor, lige siden han er startet i vuggestue faktisk.

Møg snottet, vildt dårlig mave og opkast en uges tid. Han når lige at blive feberfri et par dage, så vælter der lige to-tre tænder frem på een gang.- så lige pt. hos os er det skruen uden ende... suk. Synes det har været en hård omgang.. men nu ser det endelig ud til at der er et stk tid uden noget han fejler... men så har han også været syg ca. 5 uger siden februar. Aner simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden mine forældre der passer ham når han er syg... så havde jeg jo slet ikke kunnet passe mit arbejde..

Håber din lille mand bliver frisk snart igen...

Knus Malou

Det er lang tid du har været det igennem!

Patrick har været syg lige siden han startede i dagpleje Det er ca. et år siden han startede. Det er endt med at jeg er blevet fyret fordi han er så tit syg

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

Chalala85 skriver:

Min søn har lige haft præcis det samme. undgå mælke produkter det giver virus lov til at leve. Revet æble, ristet brød, havregrød lavet på vand og cola. RIGTIG cola... ikke light

Hov, nu ved jeg jo ikke lige hvor gammel din søn er så aner ikke om han må få ovenstående

Håber han snart er klar igen...

Har gjort alle de ting untagen cola. Fordi det hjælper os på tynd mave. Men ellers har det ikke hjulpet Men han er snart 2år.

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

MoarJ skriver:

Præcis det samme fik vi afvide 6 gange ved lægen...

Vores datter kastede op i 3 uger, og havde af og til tynd mave...

Er ved at være træt af at høre lægen sige det hele tiden! Har nu hørt på det i ca et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.