Min søn er syg hele tiden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Mormilla

bondepigen skriver:

Jaa, altså Emma 1½ år har været syg meget meget tit her siden oktober til januar...

Det har så både været fordi hun startede i dagpleje i september, og fordi hun havde astmatisk bronkitis, som mange små børn får (og mange heldigvis vokser fra).

Når de har astma, har de nemmere ved at rage sygdomme til sig...

Det hjalp på Emma da hun begyndte med forebyggende astmamedicin to gange dagligt... Flexotide hedder det.

God bedring med ham!!!

Okay det vil jeg lige prøve at høre lægen om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

malou

Mormilla skriver:

Det er lang tid du har været det igennem!

Patrick har været syg lige siden han startede i dagpleje Det er ca. et år siden han startede. Det er endt med at jeg er blevet fyret fordi han er så tit syg

Årh nej... ligefrem fyret? Det er jo ikke særlig fedt.

Hvad gør du så?

Ja jeg synes virkelig også det har været en sej omgang... håber ikke det er sådan at have barn i vuggestue... at de er syge hele tiden...-

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Mormilla skriver:

Er ved at være træt af at høre lægen sige det hele tiden! Har nu hørt på det i ca et år

Et eller andet er der da galt.. Synes du skal banke i bordet og simpelthen kræve at dit barn bliver tjekket fra top til tå...

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

malou skriver:

Årh nej... ligefrem fyret? Det er jo ikke særlig fedt.

Hvad gør du så?

Ja jeg synes virkelig også det har været en sej omgang... håber ikke det er sådan at have barn i vuggestue... at de er syge hele tiden...-

Ja jeg er fyret og har nu gået ledig i 3mån Men man kan jo så sige at jeg er lidt heldig nu når han er så syg hele tiden.

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

MoarJ skriver:

Et eller andet er der da galt.. Synes du skal banke i bordet og simpelthen kræve at dit barn bliver tjekket fra top til tå...

Vil prøve og ringe til en børnelæge i morgen og se om de kan hjælpe.

Anmeld

12. april 2010

malou

Mormilla skriver:

Ja jeg er fyret og har nu gået ledig i 3mån Men man kan jo så sige at jeg er lidt heldig nu når han er så syg hele tiden.

Bare du ser sådan på det.. det er jo dejligt nok så. Jeg priser mig ovenud lykkelig for mine forældre, at de står klar med åbne arme hver gang jeg har brug for dem :)

Knus til dig

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Mormilla skriver:

Vil prøve og ringe til en børnelæge i morgen og se om de kan hjælpe.

Ja prøv det...  Håber han bliver tjekket godt og grundigt...

Anmeld

12. april 2010

LotteN

Mormilla skriver:

Det er lang tid du har været det igennem!

Patrick har været syg lige siden han startede i dagpleje Det er ca. et år siden han startede. Det er endt med at jeg er blevet fyret fordi han er så tit syg

ej, det er ikke rigtigt. det er ski da ikke din skyld...  hvor er det dog unfair. er godt nok ked af og høre det.. men er nu heller ikke sjovt og være  Patrick (er det ikke det han hedder ..?)!

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

malou skriver:

Bare du ser sådan på det.. det er jo dejligt nok så. Jeg priser mig ovenud lykkelig for mine forældre, at de står klar med åbne arme hver gang jeg har brug for dem

Knus til dig

Ja gid mine boede tæt på mig. Men hvis de gjorde så skulle de jo os på arbejde.

Anmeld

12. april 2010

Mormilla

MoarJ skriver:

Ja prøv det...  Håber han bliver tjekket godt og grundigt...

Det håber jeg os!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.