Første gang gik der ikke ret længe, så var maven flad igen.... Havde taget 25 kg på, men synes egentlig maven var hurtig til at trække sig sammen....
2. gang tog jeg 31 kg på og gik i ventebukser 3-4 uger efter
Kæft jeg hadede det!!!!
Da min søn var 2 dage gl var jeg nødt til at sku ind i byen og købe en amme BH, med de giga babser jeg havde fået!!!! Stod i Change og spurgte efter amme Bh... Min mand stod udenfor med vores børn.... Ekspedienten fandt så nogle og spurgte hvor langt jeg havde igen.......! Jeg måtte jo så fortælle at han lå udenfor i barnevognen... Det var faktisk lidt synd for hende, hun blev rigtig flov:-(
Da jeg så kom ud nåede jeg lige at gå få meter før vi mødte nogle venners bekendte (døjer dem iøvrigt ikke) og hun er temmelig træls!!! Hun sagde som det første "vil du ikke sige mig, hvor mange børn har I med jer"??? Jeg kiggede surt på hende og spurgte hvad hun synes det så ud som om og pegede på min datter og derefter barnevognen..... Så sagde hun "Ja, og hvad så der"?? Og pegede på min mave..... SÅ havde jeg fået nok! Sagde højt og meget provokerende "ja, ham ibarnevognen er 2 dage, så kan du jo selv prøve at regne ud hvor gammel den i maven er, FARVEL"!!!!! Og så skred jeg HJEM!!!!!
Phew, det var en hård omgang at være der og bevægede mig ikke derind igen før maven var svundet ind!!!!!
Anmeld