Hvor lang tid gik der før maven forsvandt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.133 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Risen

Hej piger, 

kom til at tænke på hvor lang tid der gik før maven "svulmede" ind til det normale efter I havde født eller fået kejsersnit ? Hvornår kan man smide ventetøjet i kælderen? ... 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Min mave var mere eller mindre blevet normal igen efter nogle timer - dagen efter kunne man ikke se at jeg havde født. Da jeg efterfølgende ammede mere og mere, raslede kg af mig, og jeg endte med at gå 2 bukse str. ned.

Jeg tror det er meget individuelt hvor længe der går - tror også det afhænger lidt af hvordan ens mave så ud inden graviditet.

Anmeld

12. april 2010

Ayasmor

jeg har skam stadig et rigtig fint bildæk knap 16 mdr. efter fødslen.

Anmeld

12. april 2010

Mette-Marie

Min mave var fuldstændig flad efter 5 dage. Jeg tog 15,5 kg på og havde tabt 21 kg efter 6 dage.

Mette 32+1

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Ha ha - Tjah, Risen, du vælger selv ud fra Ayasmors og Mathildesmors indlæg hvordan det skal være

Anmeld

12. april 2010

Bayze skriver:

Ha ha - Tjah, Risen, du vælger selv ud fra Ayasmors og Mathildesmors indlæg hvordan det skal være

Jah det må man sige er i hver sin grøft

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Mathildesmor skriver:

Jah det må man sige er i hver sin grøft

Ja netop! Det er helt utroligt sådan en forskel der kan være og sådan synes jeg i øvrigt det er med utrolig mange graviditetsrelaterede ting og sager. Gør det svært at få et klart svar Det så bare så sjovt ud med jeres svar der stod lige under hinanden

Anmeld

12. april 2010

Bayze skriver:

Ja netop! Det er helt utroligt sådan en forskel der kan være og sådan synes jeg i øvrigt det er med utrolig mange graviditetsrelaterede ting og sager. Gør det svært at få et klart svar Det så bare så sjovt ud med jeres svar der stod lige under hinanden

Enig!

Der findes ikke en "rette snor" man kan følge - det er bare så individuelt! Men som du selv er inde på, så gælder det jo ikke kun maver, men også graviditetsgenér generelt. Det er uforklarligt, men spøjst at der er så stor forskel

Anmeld

12. april 2010

Risen

Ayasmor skriver:

jeg har skam stadig et rigtig fint bildæk knap 16 mdr. efter fødslen.

Et bildæk ligefrem ? .. hehe.. ej , jamen du ser da ikke gravid ud mere vel ? .. 

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Hmm... Knap 1 år tog det at maven var væk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.