Hvor lang tid gik der før maven forsvandt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Bayze

Mathildesmor skriver:

Enig!

Der findes ikke en "rette snor" man kan følge - det er bare så individuelt! Men som du selv er inde på, så gælder det jo ikke kun maver, men også graviditetsgenér generelt. Det er uforklarligt, men spøjst at der er så stor forskel

Håber nu jeg slægter dig på mht mave efter fødsel, men er bange for at det ikke bliver sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Sulajma

Der er jo også en del forskel på om man før man blev gravid, var slank og pæn.
Og så de der bliver gravid og de i forvejen vejer nogle kilo for meget.
OG dem som tager alt for meget (fedt) på under graviditeten.

Det er i hvert fald min teori!

Anmeld

12. april 2010

Ayasmor

Et bildæk ligefrem ? .. hehe.. ej , jamen du ser da ikke gravid ud mere vel ? .. 

når jeg lige har spist så puster sig maven op igen til en str. som da jeg ca. var i 14. uge. Skal dog også lige siges at jeg ikke liiige har gjort det vilde for at få den væk, andet end at brokke mig over den haha.. Nogle smider maven med det samme, og andre skal desværre arbejde lidt for det.

Anmeld

12. april 2010

Risen

Ayasmor skriver:

når jeg lige har spist du puster sig maven op igen til en str. som da jeg ca. var i 14. uge. Skal dog også lige siges at jeg ikke liiige har gjort det vilde for at få den væk, andet end at brokke mig over den haha.. Nogle smider maven med det samme, og andre skal desværre arbejde lidt for det.

nåå okay.. det var bedre.. hehe .. tænkte lige åh åh ! .. 

Anmeld

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Bayze skriver:

Håber nu jeg slægter dig på mht mave efter fødsel, men er bange for at det ikke bliver sådan

Altså når jeg ser på dine billeder i dit fotoalbum, ser du meget slank ud, og umiddelbart tænker jeg, at du ikke at du ikke ligner "typen" der kommer til at have et bildæk hængende rundt om livet efter din fødsel

Anmeld

12. april 2010

Anne85

Den forsvandt aldrig helt... altså den blev ikke HELT lige så flad som inden... men var nok nogenlunde tilbage i mit gamle tøj 3 måneder efter...
Men lige meget hvad jeg gjorde ville min krop ikke helt ned på 55 kg igen... 59 var vist det længste jeg kom ned... det er som om det hele er omrokeret lidt... jeg fik større hofter og mindre bryster
Og ja, nu er maven jo kugle rund igen

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Kommer nok an på hvor meget ekstra polstring du har valgt at pynte din krop med under graviditeten... jeg "valgte" at få lidt ekstra Eva so maven var jo først normal igen da fedtet var væk og det var det et år efter fødsel.

Men er du et lille nips der kun lige tager på hvad man "skal" så er du sikkert hurtig fin igen...min mor fortalte den anden dag at hun havde sine gamle før-gravid bukser på hjem efter hun havde født mig.

Knus..

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Mathildesmor skriver:

Altså når jeg ser på dine billeder i dit fotoalbum, ser du meget slank ud, og umiddelbart tænker jeg, at du ikke at du ikke ligner "typen" der kommer til at have et bildæk hængende rundt om livet efter din fødsel

Neeej, jeg har normalt heller ikke tendens til bildæk eller mave. Men jeg er jo ikke nogen vårhare og min hud er ikke helt så spændstig som den har været. Jeg tror nok maven skal svinde ind igen men jeg tror jeg får noget mavse-pludder

Anmeld

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Bayze skriver:

Neeej, jeg har normalt heller ikke tendens til bildæk eller mave. Men jeg er jo ikke nogen vårhare og min hud er ikke helt så spændstig som den har været. Jeg tror nok maven skal svinde ind igen men jeg tror jeg får noget mavse-pludder

Nåeh ja, men hva fan'en - så får man også et lille væsen man vil give alt i verden for, ik

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Mathildesmor skriver:

Nåeh ja, men hva fan'en - så får man også et lille væsen man vil give alt i verden for, ik

Jow jow:-) Lidt mavepludder lever vi med:-) Men det er ikke til at vide hvad det ender med, vi må vente og se:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.