Yes!!!! scanning/tid til insemination. ønsk os held...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Ja det satser vi på...

Jeg har det fint, er faktisk meget rolig og analysere kun en smule, men er også god til at skubbe det ud af hovedet hurtigt igen...

Har dog lige siddet med det nyindkøbte babytøj - og var lidt tæt på at tude, men det var glædes tårer over at et lille væsen forhåbentlig snart skal udfylde de små "klæder"...

HOLD OP HVOR ER DU BARE STÆRK!!!!

JEG ELSKER OGSÅ TANKEN OM AT FORKÆLE BABYEN DER FORHÅBENTLIG SNART ER PÅ VEJ... JEG ER GLAD FOR MIT RITUAL... DET HJÆLPER BARE OG JEG ER GLAD FOR AT DU MÆRKER SAMME GLÆDE...

KNUS LENE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Kløver

ønskebarn74 skriver:

JEG HAR 2 FINE STORE ÆG I HVER SIN STOK, OG 2 MINDRE PÅ VEJ I HVER SIN STOK, SOM NOK KOMMER 1-2 DAGE EFTER INSEMINATION... FIK LOV TIL AT FÅ FORSØGET DA VI IKKE HAR NOGET IMOD FLERFOLD... UNDERSTELLET ER PERFEKT KLAR TIL AT MODTAGE DE SMÅ PUS... SÅ I AFTEN SKAL JEG TAGE OVITRELLE, OG INSEMINERES ONSDAG FORMIDDAG...

VI GLÆDER OS OG ER MEGET OG ER SUPER, SUPER SPÆNDTE PÅ RESULTATET... ØNSK OS HELD, FOR GUD HVOR VI  HÅBER STORKEN FINDER OS DENNE GANG...

KNUS LENE

krydser alt der kan krydses, håber det lykkedes for jer, og dette er lykkens gang

Anmeld

12. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

HOLD OP HVOR ER DU BARE STÆRK!!!!

JEG ELSKER OGSÅ TANKEN OM AT FORKÆLE BABYEN DER FORHÅBENTLIG SNART ER PÅ VEJ... JEG ER GLAD FOR MIT RITUAL... DET HJÆLPER BARE OG JEG ER GLAD FOR AT DU MÆRKER SAMME GLÆDE...

KNUS LENE

Ja jeg synes virkelig det er et skønt ritual og det skal helt sikkert fortsættes hvis ikke vi skal insemineres igen - men det håber jeg ikke...

Jeg prøver i hvert fald at være stærk men det er de næste par dage der bliver rigtig hårde...

- for os begge

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

Maja84 skriver:

krydser alt der kan krydses, håber det lykkedes for jer, og dette er lykkens gang

1000 TAK SØDE!!!! HVOR ER DET FANTASTISK AT DER ER SÅ MANGE DER TÆNKER PÅ OS!!!

KNUS LENE

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Ja jeg synes virkelig det er et skønt ritual og det skal helt sikkert fortsættes hvis ikke vi skal insemineres igen - men det håber jeg ikke...

Jeg prøver i hvert fald at være stærk men det er de næste par dage der bliver rigtig hårde...

- for os begge

DU MÅ SIGE TIL HVIS DER ER NOGET JEG KAN GØRE... JEG HAR DET OGSÅ SLEMT OMKRING TIDSPUNKTET HVOR MAN HÅBER DET SIDDER SIG FAST!!!!

Anmeld

13. april 2010

lotte32

Sikke en dejlig nyhed  

alt hvad jeg kan for jer

knus Lotte

Anmeld

13. april 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

Undskyld det lige tog lidt... Jeg skulle lige have min sprøjte med Ovitrelle...

for 2 år siden mistede vi et barn i 16. uge.. Pyhhh det var hårdt...

Du kan hvirkelig minimere kvalmen ved at skynde dig at spise lidt lige når det starter...

Med hensyn til chancen for 4 stk... Så er den MEGET lille... Jeg er over 35... Så en del af mine æg er ikke så gode mere og bliver afstødt... Derfor skal der gerne være flere hos mig...

puha det må have været hårdt! Hvorfor mistede i det?

Mht kvalmen så har du helt ret! Jeg må også lige følge dit råd og få hentet nogle marie kiks idag  Men synes som sagt at den stadig er til at holde ud, så håber virkelig den blir ved det!

Nååå på den måde med dine æg... jeg er sikker på at der findes et eller to super æg imellem dem som lige præsis har lyst til at sætte sig fast NU!

DET SKAL LYKKES FOR JER DENNE GANG!!!!!

Krydser alt for jer!

Anmeld

13. april 2010

ønskebørn74

lotte31 skriver:

Sikke en dejlig nyhed  

alt hvad jeg kan for jer

knus Lotte

1000 TAK SØDE!!! HVORDAN HAR DU DET IDAG???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.