Yes!!!! scanning/tid til insemination. ønsk os held...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

krydser ALT hvad jeg kan søøde.
Virkelig

1000 mange tak!!! Og lige over, ved du ønsker det samme inderligt!!!

Knus og Kram Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

ønskebørn74

FrkLarsen skriver:

Hehe vi har kun shoppet en lille smule, vi mangler stadig en del ting, men små shoppet har vi da

Jeg har heldigvis ikke dankort, jeg er en den lykkelige ejer af et visa electron kort, ville slet ikke kunne håndtere et dankort når nu jeg er gravid 

Kender det for godt!!! Her har vi mandens som bruges fælles og jeg har Mastercard uden Kredit... Er mega shopohollick...

Anmeld

12. april 2010

CamillaSoefelt

Ønsker Jer rigtig meget held og lykke.. Og kryser fingre for Jer .

Anmeld

12. april 2010

FrkLarsen

ønskebarn74 skriver:

Kender det for godt!!! Her har vi mandens som bruges fælles og jeg har Mastercard uden Kredit... Er mega shopohollick...

Ja, men skal nok få anskaffet mig et, det er nu meget rart at have hvis man går død i slutningen af måneden for penge.  

Dog skal der kun trækkes over hvis lillepigen mangler bleer o.l  

Anmeld

12. april 2010

dorthemus

Hvor er det skønt at høre, Lene  Tillykke med de gode nyheder...jeg  for onsdag!

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

FrkLarsen skriver:

Ja, men skal nok få anskaffet mig et, det er nu meget rart at have hvis man går død i slutningen af måneden for penge.  

Dog skal der kun trækkes over hvis lillepigen mangler bleer o.l  

Det er jo lige det... For ikke så fedt hvis banken inddrager det igen... Sige shoppetøsen... HIHI...

Anmeld

12. april 2010

Agnete

Nej hvor lyder det godt. Krydser fingre for at der snart er en positiv test til jer

Kh Agnete

Anmeld

12. april 2010

FrkLarsen

ønskebarn74 skriver:

Det er jo lige det... For ikke så fedt hvis banken inddrager det igen... Sige shoppetøsen... HIHI...

Ej her må min kæreste lige holde mig lidt i ørene

Tøj shopping o.l skal ske når der er en del penge på kortet

Kortet skal måske også bruges hvis mine små kæledyr og mis skal have noget hygge, men som sagt, manden holder mig i ørene  

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

JEG HAR 2 FINE STORE ÆG I HVER SIN STOK, OG 2 MINDRE PÅ VEJ I HVER SIN STOK, SOM NOK KOMMER 1-2 DAGE EFTER INSEMINATION... FIK LOV TIL AT FÅ FORSØGET DA VI IKKE HAR NOGET IMOD FLERFOLD... UNDERSTELLET ER PERFEKT KLAR TIL AT MODTAGE DE SMÅ PUS... SÅ I AFTEN SKAL JEG TAGE OVITRELLE, OG INSEMINERES ONSDAG FORMIDDAG...

VI GLÆDER OS OG ER MEGET OG ER SUPER, SUPER SPÆNDTE PÅ RESULTATET... ØNSK OS HELD, FOR GUD HVOR VI  HÅBER STORKEN FINDER OS DENNE GANG...

KNUS LENE

Hvor er det dejligt at høre...

Held og lykke....

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

Ja det MÅ simpelthen lykkes den stork at finde vej denne gang!

Nej jeg er ikke slubbet uden om kvalmen... synes dog at det er til at leve med. Den er stærkest når jeg er sulten, så spiser jeg lidt og så går den væk i ca 30 min... men når den er der sidder den HØJT oppe i halsen, har dog heldigvis ikke kasted op endnu. så hvis det bare blir ved kvalme er jeg da heldig slubbet Til gengæld har jeg bare så ømme bryster at de gør ondt bare jeg vender mig i sengen eller tager min BH på... avavav

Men det HELE er altså mere end velkommen! Det minder mig jo hele tiden om det bette mirakel i mavsen

Tænkte egentlig på, hvordan med de 2 æg som ikke helt var med endnu? hvad sker der med dem når du nå tager ÆL-sprøjten?

Dejligt du i det mindste ikke kaster op... et lille tip... Gulerødder i tasken... Og marie kiks... Hvirkede hver gang ved mig dengang...

Brysterne ved jeg ikke om der er noget at gøre ved... Havde det selv, da jeg var gravid... Og har det nu pga. medicinen...

Med hensyn til de to andre æg, så er de så store at de kommer af sig selv inden for 1 døgn el. 2... Så den står på lagen gymnastik i et par dage efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.