Yes!!!! scanning/tid til insemination. ønsk os held...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

Søde jeg vidste da ikke at du havde været gravid før? Gør mig vikeligt ondt at høre....

Vil tage dit tip til mig! Tak for det Kan også huske at jeg havde ømme bryster under IVF sidste gang, men de er mere ømme nu... og er vokset lidt! eller hvordan man nu skal forklare det?

Vil ønske jer ALT det bedste under lagen gymnastikken hihi! Kan i ricikere at der kan blive 4 befrugtede æg så?

Undskyld det lige tog lidt... Jeg skulle lige have min sprøjte med Ovitrelle...

for 2 år siden mistede vi et barn i 16. uge.. Pyhhh det var hårdt...

Du kan hvirkelig minimere kvalmen ved at skynde dig at spise lidt lige når det starter...

Med hensyn til chancen for 4 stk... Så er den MEGET lille... Jeg er over 35... Så en del af mine æg er ikke så gode mere og bliver afstødt... Derfor skal der gerne være flere hos mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Sofiedk

Ja nu har jeg endelig fået set dit indlæg og hvor er det dejligt at høre at alting er gået godt til scanning og du kan se frem til en omgang iui snart

Det her HAR BARE at være en super baby uge. Vi skal være verdens bedste små æggerugere nogensinde

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Ja nu har jeg endelig fået set dit indlæg og hvor er det dejligt at høre at alting er gået godt til scanning og du kan se frem til en omgang iui snart

Det her HAR BARE at være en super baby uge. Vi skal være verdens bedste små æggerugere nogensinde

DET ER LIGE DET VI SKAL VÆRE... OG JEG HAR BESTILT BABY TOG TIL ALLE...

HVORDAN HAR DU DET IDAG SØDE???

KÆMPE KRAMMER

Anmeld

12. april 2010

MM1987

SKØNT indlæg...

Håber på den er der... - og at onsdag er den nye fertilitetsdag (blev jo selv insemineret i onsdags)...

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

Hvor er det dejligt med de gode nyheder! Jeg håber Hr. Stork finder vej til Jer denne gang!

ALT hvad jeg kan!!

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

SKØNT indlæg...

Håber på den er der... - og at onsdag er den nye fertilitetsdag (blev jo selv insemineret i onsdags)...

ONSDAG MÅ VÆRE BABYDAG!!! JEG HÅBER DER ER HELD HOS JER OGSÅ!!!

Anmeld

12. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det lyder jo virkelig godt og lovende. Vil krydse fingre for at det lykkes for jer denne gange

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Hvor er det dejligt med de gode nyheder! Jeg håber Hr. Stork finder vej til Jer denne gang!

ALT hvad jeg kan!!

1000 MANGE TAK SØDE...  NU ER DET LIGE OM HJØRNET FOR JER OGSÅ... ER DET BEGYNDT AT KRIBLE I MAVEN?? HVIS DU HAR SPØRGSMÅL MÅ DU SIGE TIL!!!

KNUS LENE

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

Alexis skriver:

Det lyder jo virkelig godt og lovende. Vil krydse fingre for at det lykkes for jer denne gange

1000 TAK SØDE!!! JEG GLÆDER MIG BARE VILDT TIL JEG STÅR MED STREGERNE!!!

KNUS LENE

Anmeld

12. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

ONSDAG MÅ VÆRE BABYDAG!!! JEG HÅBER DER ER HELD HOS JER OGSÅ!!!

Ja det satser vi på...

Jeg har det fint, er faktisk meget rolig og analysere kun en smule, men er også god til at skubbe det ud af hovedet hurtigt igen...

Har dog lige siddet med det nyindkøbte babytøj - og var lidt tæt på at tude, men det var glædes tårer over at et lille væsen forhåbentlig snart skal udfylde de små "klæder"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.