Nogen der har oplevet en sædefødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Ansemusen

Caroline86 skriver:

fuldstændig ligegyldig!

Så lige du spurgte til den med at arret kan springe op.

Det sker EKSTREMT sjældent, og stort set aldrig hvis der går mere end 1½ år fra dit kejsersnit til den alm. fødsel. Risikoen er mindre ved pks fordi der ikke er panik/stress/travlt når de laver ks og så kan de lettere "gøre det ordentligt".

Fik du kejsersnit to uger før termin? Og kan man SLET ikke mærke noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Ansemusen

Alexis skriver:

Kan jeg sørme godt forstå. Der er også så meget at lære hele tiden undervejs. Tror selv jeg bliver lidt af en informations slave når jeg engang får de to berømte streger

Knus.

SÅ vil jeg håbe for dig at de to streger meget snart viser sig! Det har enhver kvinde fortjent!!

Anmeld

14. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ansemusen skriver:

SÅ vil jeg håbe for dig at de to streger meget snart viser sig! Det har enhver kvinde fortjent!!

Jo tak, synes jeg har ventet længe nok. Synes ik jeg er grådig og egoistisk, vil for fanden bare have de streger snart. Også selvom det medfører en hel del tanker og stress etc. omkring graviditet og fødsel. Tager det hele med

Men nu skulle det jo ik handle om mig, men om dig. Jeg vil krydse fingre for at bøllefrøet vender sig om i tide, eller ved lidt hjælp.

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Fik du kejsersnit to uger før termin? Og kan man SLET ikke mærke noget?

8 dage inden...

du kan mærke at de rører (ikke ligeså meget som ved lokalbedøvelse).. Det er meget svært at beskrive, men der er intet ubehageligt ved det! Det er underligt at du tror du ved hvordan du ligger med benene, men når du så kigger under dynen ligger du helt anderledes Det kan sammenlignes med hvis benene sover HELT vildt tungt... Og selvfølgelig gør det da skide ondt når du få følelsen tilbage!!! Men jeg tror faktisk ikke det er værre end smertene i understellet efter en alm. fødsel

Anmeld

14. april 2010

Ansemusen

Alexis skriver:

Jo tak, synes jeg har ventet længe nok. Synes ik jeg er grådig og egoistisk, vil for fanden bare have de streger snart. Også selvom det medfører en hel del tanker og stress etc. omkring graviditet og fødsel. Tager det hele med

Men nu skulle det jo ik handle om mig, men om dig. Jeg vil krydse fingre for at bøllefrøet vender sig om i tide, eller ved lidt hjælp.

Der er også plads til jer andre selvom jeg har startet trådenJeg kan sagtens sætte mig ind i din frustration, den havde jeg selv, selvom vi ikke prøvede så længe igen som nogle af jer andre desværre gør. Men ved at det er hårdt når man brændende ønsker sig et barn!!

Anmeld

14. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ansemusen skriver:

Der er også plads til jer andre selvom jeg har startet trådenJeg kan sagtens sætte mig ind i din frustration, den havde jeg selv, selvom vi ikke prøvede så længe igen som nogle af jer andre desværre gør. Men ved at det er hårdt når man brændende ønsker sig et barn!!

Tak søde

Synes bare det bliver sværere og sværere som tiden går. Det er ufatteligt hvor meget man kan holde til når man brænder så meget for at få et barn...

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ved ikke noget om de sætter grænsen ved førstegangs fødende eller hvad.

Det jeg fik atvide, dengang jeg var gravid med Idun, hvor en af de andre havde en med numsen ned, er at man IKKE må føde hjemme, da der skal være mulighed for hurtig assistance, hvis den sætter sig fast og at mange sygehuse ikke er vilde med at gøre det, fordi man ikke er så vant til det mere. - Desværre. For der BURDE ikke være nogen problemer i at føde ved en sædefødsel og hende der var gravid dengang samtidig med jeg, fødte også hendes søn normalt og fuldstændig gnidningsfrit (hehe, hvis man kan sige det om en fødsel) på sygehuset - Hun havde godtnok født før men hendes store datter var 8-9 år, så det var en del år siden...

Jeg ville selv vælge at føde den selv, hvis der på nogen måde var muligheder for det Men naturligvis er et par GODE snakke med JM det bedste inden sådan et valg

Annedina kommer også nok til at føde hendes lille mand med numsen først. - her til maj Så det SKER altså også nu om dage og ikke kun ved ks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.