hvilken bleer har i haft best held med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

BabyStella!

millesofie skriver:

vi har herhjemme haft mest held med moltex bleerne eller huggies men hvad har i brugt og hvad har i bestemt ikke brugt???

Kan faktisk ikke huske, hvad de hedder ...? Nå, de hedder åbenbart Vibelle Ved bare, jeg køber dem i Aldi. Vi har prøvet Libero, som vi fik en prøve på, men syns´ simpelthen de er for stive. Og i livet manglede der lidt elastik/at de kunne give sig lidt mere...

Vibelle er dejlig bløde og så gør det jo ikke noget at de kun koster omkring 1 kr. stykket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

BabyStella!

Er også fan af Vibelle fra Aldi  Men de findes jo ikke i Newborn så dengang brugte jeg Huggies, da Gustav simpelthen tissede udenfor i de andre jeg prøvede (Libero etc). Han må have haft meget tynde lår

Da vi først fik tøsen, brugte vi Libero newborn. Men syns´ de var anderledes end de andre størrelser. Ikke nær så stive, som de forrige nr. 3 jeg købte. Så nu bruger vi udelukkende Vibelle

Anmeld

25. maj 2010

siw84

her hjemme er vi også klart fan af Vibelle fra aldi

Anmeld

25. maj 2010

Mette.

Libero er klart vinder herhjemme - og af og til bruger vi huggies..

Anmeld

25. maj 2010

Millesmammi

jeg brugte pambers til mille da indtil hun var en månede gammel, men nu sidder de ikke så godt på hende mere så nu bruger vi vibelle, og de er bare super!

Anmeld

25. maj 2010

L-Mortil3

Vibelle er de eneste der holder Liam tør, så det må jo siges at være godt for mors pengepung

Anmeld

25. maj 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Vibelle er de eneste der holder Liam tør, så det må jo siges at være godt for mors pengepung

og er forøvrigt MEGET UTILFREDS, med Faktas egne bleer, ved ikke hvad de hedder, de blev HÅRDE som sten, hver gang han lavede en tissetår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.