hvilken bleer har i haft best held med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

malou

Her bruger vi Libero, men de er også super dejlig billige i Sverige... 55 kr pr pk. Skønt.

Knus Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

LotteGabriella

Vi bruger primært Vibelle, men har enkelte gange købt Libero på mega tilbud

Anmeld

12. april 2010

LotteGabriella

JustAnotherName skriver:

Sådan har jeg det også 
Lidl's billige bleer er også helt udemærkede. Men ellers foretrækker jeg helt klart Aldi's bleer, fremfor alle andre billig-bleer.
Aldi's sidder godt, og er blød i det, hvor flere andre billig-bleer godt kan være i lidt mere stiv materiale, synes jeg, så de ikke virker helt så bløde og behagelige at have på.

Jeg er absolut også størst fortaler for Aldi's bleer. De er bare gode!

jeg er helt enig

Anmeld

12. april 2010

Silvermist1

Vibelle fra Aldi  

Vi bruger dog også Libero af og til

Anmeld

12. april 2010

MorTilGustav

Er også fan af Vibelle fra Aldi  Men de findes jo ikke i Newborn så dengang brugte jeg Huggies, da Gustav simpelthen tissede udenfor i de andre jeg prøvede (Libero etc). Han må have haft meget tynde lår

Anmeld

12. april 2010

line melias mor

JustAnotherName skriver:

Jeg syntes, at Rema's bleer føles en smule mere stive i det.... 
Oplever du, at de er ligeså bløde i det, som Aldi's bleer ??

efter dit indlæg var jeg  faktisk henne og sammeligne med aldis og remas ved siden af hinanden og må indrømme de da faktisk er lidt stive i det. har jeg aldrig tænkt over så må jo nok sige jeg smed de rema bleer ud med det samme. godt jeg da opdagede det,kan da absolut ikke være behageligt for hende så stooooooor tak

Anmeld

12. april 2010

Ayasmor

JustAnotherName skriver:

Jeg syntes, at Rema's bleer føles en smule mere stive i det.... 
Oplever du, at de er ligeså bløde i det, som Aldi's bleer ??

jeg har ikke lige en aldi i nærheden, men tilgengæld en rema lige rundt om hjørnet, så herhjemme er det dem vi kører med. Jeg synes også lige de er en smule stive i det, men jeg vrider dem bre lige en hurtig gang (lidt a la med en karklud) inden hun får dem på, og vupti, så er den i vinkel.

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

efter dit indlæg var jeg  faktisk henne og sammeligne med aldis og remas ved siden af hinanden og må indrømme de da faktisk er lidt stive i det. har jeg aldrig tænkt over så må jo nok sige jeg smed de rema bleer ud med det samme. godt jeg da opdagede det,kan da absolut ikke være behageligt for hende så stooooooor tak

Jamen det var da så lidt. Det kunne jo nemt være, at du ikke oplevede det sådan  Men som "Ayasmor" skriver, så vrider hun dem ....måske det kunne være en løsning? - Bare indtil pakken var brugt op ...så kan du holde dig til de bløde derefter   

Knus

Anmeld

13. april 2010

MaleneG

Landlord  Dejlige billige, og en af de eneste mærker der er astma og allergi mærket.

Vibelle slår hun helt ud af, selvom de dog sidder super godt.

Anmeld

13. april 2010

Orkide86

Har brugt den fra aldi meget, men lige nu bruger jeg dem fra Fakta de er udmærket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.