hvilken bleer har i haft best held med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har altid brugt Libero til Mathilde da hun var lille, men allerede dengang blev i oplyst om, at Aldi's bleer skulle være ligeså gode. Vi fik dem dog aldrig prøvet, men det vil vi helt sikkert gøre til lillesøster, når hun melder sin ankomst

Til gengæld har jeg enormt dårlige erfaringer med Pampers - min datter tissede igennem dem HVER gang hun havde dem på, så dem sprang vi lynhurtigt fra igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

JustAnotherName

- skriver:

Vi bruger Vibelle... Og er absolut fuldt ud tilfreds med dem...

Har prøvet et par forskellige, men er mest til dem...

Sådan har jeg det også 
Lidl's billige bleer er også helt udemærkede. Men ellers foretrækker jeg helt klart Aldi's bleer, fremfor alle andre billig-bleer.
Aldi's sidder godt, og er blød i det, hvor flere andre billig-bleer godt kan være i lidt mere stiv materiale, synes jeg, så de ikke virker helt så bløde og behagelige at have på.

Jeg er absolut også størst fortaler for Aldi's bleer. De er bare gode!

Anmeld

12. april 2010

B&J

pampers.. de passer bedst til vores bette mand de er ikke så klosset og tykke...  og de suger alt det de skal til ham

Anmeld

12. april 2010

Louise mortil4

Vi har haft bedst resultat med Libero, men Lidl´s bleer er en ok erstatning for dem hvis man gerne vil ha nogle lidt billigere  

Anmeld

12. april 2010

Lone Jakobsen

landlord fra rema1000..... 

bryder mig ikke om huggies.... er ved at prøve babycharm fra bilka som er en dicount ble. har tidligere været meget utilfreds med dem, men synes de skal ha endnu en chance

Anmeld

12. april 2010

Moar'en

Jeg har faktisk kun prøvet Libero og Pampers. Vi brugte pampers i starten, men synes det lugter af tis. Så vi gik over til Libero og de fungere altid.

Anmeld

12. april 2010

Pige2009

Libero er bare bedst til Laura Har prøvet så mange andre, men Libero sidder bedst er bedst til at holde tæt osv.

K.h. Linda

Anmeld

12. april 2010

patella

Muffi . skriver:

Landlord   Fra rema

Samme her 

Anmeld

12. april 2010

SHERO

Aldi's, brugte newborn fra libero, og elias havde rød numse hele tiden. efter han kunne passe aldi's og kom i dem har han ikke haft det en eneste gang, så dem holder vi os til... :-)

Anmeld

12. april 2010

LinLin

Med undtagelse af et enkelt "fejlkøb" af Bilkas babycare (eller hvad de hedder) har David brugt Pampers indtil for et år siden, hvor det altså var liberos der var på tilbud, da vi stod og manglede. Så har jeg bare købt dem siden (up&go's ) Tror ikke de er specielt meget dyrere end de "billige", når man kun køber dem, når Bilka har tilbud på dem (hver anden uge!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.