Besøg hos min kirurg....og skræmmende billeder...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

L-Mortil3

Sikke en forskel!

Hvor er det dog blevet sindsygt flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Chalala85

Eva skriver:

Åh, hvor er du bare sød.... og ja, det der med forståelse for andres valg og især omkring sådanne operationer, det hjælper tit hvis man lige ser hvor slemt det faktisk var...jeg havde aldrig troet at jeg skulle igennem sådan en omgang...faktisk mente jeg bare man måtte leve med sig som man nu var og det indre var det vigtigste...og ja, det indre er sørme det vigtigste, men det ydre er nu heller ikke helt uden værdi når man skal leve med sig selv...det hele skulle gerne passe sammen, ike..

Tak igen...det var sødt skrevet..

Knus..

Åh det var da så lidt

Det ydre er helt sikkert også vigtigt.. man skal kunne elske sig selv og føle sig tilpas ellers går det ikke.

Knus

Anmeld

13. april 2010

Mka

Hvor er det bare sindsygt en forandring.. Du er bare blevet en helt anden,  super smuk.

Anmeld

13. april 2010

Honningblomst

Mka skriver:

Hvor er det bare sindsygt en forandring.. Du er bare blevet en helt anden,  super smuk.

Tak.. jeg fatter det heller ikke rigtog selv endnu....altså, fæler mig lidt midt imellem, men det kommer vel..

knus..

Anmeld

13. april 2010

Mka

Eva skriver:

Tak.. jeg fatter det heller ikke rigtog selv endnu....altså, fæler mig lidt midt imellem, men det kommer vel..

knus..

Det kommer, men tager laaaaaang tid. Min veninde har tabt sig 30 kg og fået lavet småting.. Hendes billede af sig selv, er stadig over et år gammelt, selvom at tøjet købes meget mindre

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

Mka skriver:

Det kommer, men tager laaaaaang tid. Min veninde har tabt sig 30 kg og fået lavet småting.. Hendes billede af sig selv, er stadig over et år gammelt, selvom at tøjet købes meget mindre

Ja, du har nok ret... skal til at svømme igen, det giver mig sådan et godt forhold til min krop...så må hellere igang..

Flot af din veninde, er hun ikke vildt glad.

Anmeld

14. april 2010

Mka

Eva skriver:

Ja, du har nok ret... skal til at svømme igen, det giver mig sådan et godt forhold til min krop...så må hellere igang..

Flot af din veninde, er hun ikke vildt glad.

jo det er hun, men hun viser det ikke så meget. Men sådan er det nok når man har gået og "gemt" sig lidt.

Anmeld

14. april 2010

Honningblomst

Mka skriver:

jo det er hun, men hun viser det ikke så meget. Men sådan er det nok når man har gået og "gemt" sig lidt.

Ja, hun skal lige finde ud af at hun ikke er stor mere også med tøjstr. det tog også tid for mig og synes stadig det er mærkeligt at købe small....

Anmeld

13. maj 2010

may*flower

Jeg overvejer selv at få lavet noget, så vil rigtig gerne se dine billeder.

Anmeld

13. maj 2010

mamalicious

Honningblomst skriver:

Hej piger...jer som gider høre og se mere...

Jeg har været til kontrol hos min kirurg for at hun skulle se min mave nu der er gået 6 mdr. + og hun var meget begejstret og spurgte om hun måtte lægge billeder ind af mig på hendes hjemmeside...

Jeg er stadig meget glad for det, men der er lige lidt justeringer som jeg gerne ville have gjort og det skal så gøres og bliver det helt uden beregning. Lidt fedtsugning, skal fjernes noget mærkt hud fra mit ar på brystet og så lige lidt hud i hver side af mit ar på maven og så er det ellers slut...tror jeg..

Jeg fik også billeder med hjem af min før mave, hofter og lår og de er sgu noget skræmmende, havde altså glemt hvor slemt det var dengang.. men altså, så bliver resultatet nu jo bare så meget bedre.

Nå, men dem der vil se skræmme billeder og de sidste nye, er velkomne og alle andre...bare ignorer dette indlæg.

Knus Eva

Vil mægtig gerne se!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.