Er vi så tykke...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

slettet_7530

Eva skriver:

Det er sgu helt vildt....hvor langt ned vil du..

Ja indtil jeg bliver tilfreds med det jeg ser i spejlet, nu bruger jeg ikke vægten som indikator længere nu er det spejlet og når jeg er der hvor jeg ikke selv kan gøre mere, ja så har jeg lige mødt en fantastisk kvinde der kender en god privatklinik  så får de lov at ordne resten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

slettet_7530

Risen skriver:

Det er sku for sejt ! Det tager jeg hatten af for ! Sådan der 

1000 tak for dine søde ord

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

albertesmor skriver:

Ja indtil jeg bliver tilfreds med det jeg ser i spejlet, nu bruger jeg ikke vægten som indikator længere nu er det spejlet og når jeg er der hvor jeg ikke selv kan gøre mere, ja så har jeg lige mødt en fantastisk kvinde der kender en god privatklinik  så får de lov at ordne resten

åh...Hvor er du sød...glæder mig til at følge dig og ikke mindst se dine billeder...så sejt..

Anmeld

11. april 2010

slettet_7530

Eva skriver:

åh...Hvor er du sød...glæder mig til at følge dig og ikke mindst se dine billeder...så sejt..

i lige måde

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

albertesmor skriver:

i lige måde

Tak..

Anmeld

11. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg måtte ikke blive bloddonor fordi jeg var for tynd... Det er en graviditet og 16-17 kg siden nu...

Anmeld

11. april 2010

Tina2

Jeg har altid været normalvægtig med en BMI på ca 22. At jeg så har lignet en flodhest som gravid (+25 og +31 kg) er jo en anden sag, de er alle tabt igen

Er gravid igen nu jo og håber ikke jeg når op på de voldsomme tal igen... Passer i hvert fald godt på!

Anmeld

13. april 2010

Honningblomst

Tak for alle svar...og alle der har stemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.