JAAA!! Hokus Pokus stol fundet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Lou87

møller-82 skriver:

Hej Lou87.

Jeg bor i Odense og ska i babysam imorgen, vil da lige forhøre mig ad om stolen for dig.

Der står jo i annoncerne hvad kravlegården hedder så du kan da google på navnet.

Knus Møller82

Møller82

Det må du meget gerne..

Og så også gerne li hvad prisen er ??

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Lou87

michella80 skriver:

Altså det er den der stol hvor barnet kan sidde to steder. Den kan vendes og så er der rat på den ene side hvor barnet kan sidde og lege? Jeg er bare ikke sikker på mærket er Brio, men hvis det er den stol har jeg både set den i Babysam og i Ønskebørn i Odensem for jeg blev helt nostalgisk da jeg har haft sådan en som barn

Oki, jeg håber måske lidt det er den så...

Lader til bruger Møller82 sku derud i dag og ville kigge...

Ellers kan jeg se at bruger Bettefis har lagt et link ind af stolen, så kan du se den og se om det er den samme ??

Anmeld

12. april 2010

Lou87

mortil4 skriver:

det er en super stol, vi har 3 af dem, bruger dog kun den ene da tvislingerne er kommet på alm stol.

Ja den er fantastisk  sikke en masse dejlige unger du har.. der må være gang i den, når alle er under 5 år .. lækkert

Anmeld

12. april 2010

Lou87

BetteFis skriver:

Højstol se her

Jeps det er li præcis den..

Den annonce er desværre bare "gammel" .. så de sælger den ikk mere, har snakket med dem. De siger de får mange opkald pga de ikk kan blive slettet fra den søgeliste på google.

Anmeld

13. april 2010

hc=k

Lou87 skriver:

Hej alle i derude..

Jeg ville lige til dels dele min glæde over at det er lykkedes mig og finde en Hokus Pokus stol

Til alle andre der evt stadig søger den, så fandt jeg den på en svensk hjemmeside: littlekidscorner.se

Fragten til Danmark koster dog ca 260 svenske kr, men det er helt sikkert det værd for mig, da det bare sku være DEN stol

Jeg leder stadig efter en rund kravlegård dog, så endelig sig til hvis i kender en der vil af med en eller hvor man kan købe

Hilsner fra mig

Jeg har ikke læst hvad folk har svaret, men den stol du gerne vil have har min dagplejemor til salg for 175 kr.

Anmeld

13. april 2010

Barbamama

Lou87 skriver:

Oki, jeg håber måske lidt det er den så...

Lader til bruger Møller82 sku derud i dag og ville kigge...

Ellers kan jeg se at bruger Bettefis har lagt et link ind af stolen, så kan du se den og se om det er den samme ??

Ja det er den jeg har set. De havde den i en lyserød udgave i Ønskebørn. Jeg var SÅ tæt på at købe den til min datter selvom vi har købt en Trip Trap til hende... Synes de er vildt søde og så er det jo fedt når man selv har haft en. Men som sagt har de dem i Odense.

Anmeld

13. april 2010

Louise mortil4

Lou87 skriver:

Ja den er fantastisk  sikke en masse dejlige unger du har.. der må være gang i den, når alle er under 5 år .. lækkert

ja der er gang i den her hjemme vores ælste er lige blevet 4 her i februar og vores yngste bliver 1 år på torsdag, så det er ikke megen ro, men det er dejligt

Anmeld

13. april 2010

Lou87

hc=k skriver:

Jeg har ikke læst hvad folk har svaret, men den stol du gerne vil have har min dagplejemor til salg for 175 kr.

Hej, jeg har fundet den fra ny...

Ellers mange tak.. Men hvis du kender en med en rund kravlegård, så sig endelig til

Anmeld

13. april 2010

Lou87

michella80 skriver:

Ja det er den jeg har set. De havde den i en lyserød udgave i Ønskebørn. Jeg var SÅ tæt på at købe den til min datter selvom vi har købt en Trip Trap til hende... Synes de er vildt søde og så er det jo fedt når man selv har haft en. Men som sagt har de dem i Odense.

Oki, super at vide.. Så skal det bare lige være i sammenhæng med vi skal derover.. For ellers er det næsten stadig billigere med fragt fra sverige, end og betale både benzin og bro billet.

Trip trap er også meget flotte, elsker bare den der 3 i en funktion i hokus pokus stolen

Anmeld

13. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

De kan stadig købes i ØnskeBørn i Viborg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.