JAAA!! Hokus Pokus stol fundet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Lou87 skriver:

Stol eller kravlegård ?? for uanset hvad så det da godt nok billigt

Alt hvad jeg har fundet brugt har været solgt når jeg ringede, øv

Stolen...og vi er vældig glade for den,og ja,det var helt vildt billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Barbamama

Den stol sælger de da i både Babysam og i Ønskebørn i Odense.

Anmeld

11. april 2010

Lou87

wildcats skriver:

jamen det er jo super så sparer i fragten og får en spritny stol nok lidt billigere end den ville kunne sælges til i DK (hvis den altså så lige blev solgt herhjemme&nbsp når man tager den svenske krone i betragtning..

Ja det jo heller ikk altid en brugt li er så holdbar.. Så er super glad for at ha fundet den ny

Den koster 995 svenske kr, så det jo ikk slemt..

Min søs gav 799 da den var til salg i dk, såå..

Anmeld

11. april 2010

Lou87

møller-82 skriver:

Hej.

Der er en genbrugs i Odense der har en Hokus Pokus stol i Hvid stående. Den stod der i hvertfald i fredags. Så hvis i mangler en så sig til så ska jeg tjekke om den er der. Eller i ka få adressen til dem.

Elsker den stol fik en til min søn i dåbsgave for snart 9 år siden og nu er den i brug til barn nr 3.

Hilsen Møller82

Hej Møller82

Hvor er det sødt af dig at hjælpe, tusind tak Men desværre har jeg allerede i forvejen haft ringet på netop de to annoncer og de er solgt.. Øv... Og det var nogle de havde fået af andre, så de vidste ikk engang hvor de var købt.

Ang stolen, så regner jeg stærkt med min bror får den med hjem fra sverige her i næste uge.. sprit ny - men ellers skal jeg nok sige til hvis det er .. tusind tak igen Og ja stolen er bare fantastisk, derfor ku jeg heller ikk forstår den ikke var til at opstøve nogen steder

Anmeld

11. april 2010

Lou87

Pernilleh skriver:

Stolen...og vi er vældig glade for den,og ja,det var helt vildt billigt

Ja det var godt nok billgt hvor lækkert...

Og ja den er bare fantastisk, så måtte også bare eje den .. hehe.

Jeg skal kun give 764 kr for den når jeg omregner kursen fra de svenske... det så lækkert. Min søs gav 799 da hun købte din fra ny i dk da den var her

Anmeld

11. april 2010

Lou87

michella80 skriver:

Den stol sælger de da i både Babysam og i Ønskebørn i Odense.

Hvad !!  Det er da bare løgn.. har ikk ku finde nogle danske forhandlere overhovedet, og jeg har snakket med Brio som jo er leverandør..

Har du været der for nylig da ? for jeg har li været i baby sam i næstved i sidste uge og de førte den altså slet ikk mere

Men ville da helt sikkert hellere køre en tur til odense end sverige, så hvis du er sikker ?

Anmeld

11. april 2010

møller-82

Hej Lou87.

Jeg bor i Odense og ska i babysam imorgen, vil da lige forhøre mig ad om stolen for dig.

Der står jo i annoncerne hvad kravlegården hedder så du kan da google på navnet.

Knus Møller82

Anmeld

12. april 2010

Barbamama

Lou87 skriver:

Hvad !!  Det er da bare løgn.. har ikk ku finde nogle danske forhandlere overhovedet, og jeg har snakket med Brio som jo er leverandør..

Har du været der for nylig da ? for jeg har li været i baby sam i næstved i sidste uge og de førte den altså slet ikk mere

Men ville da helt sikkert hellere køre en tur til odense end sverige, så hvis du er sikker ?

Altså det er den der stol hvor barnet kan sidde to steder. Den kan vendes og så er der rat på den ene side hvor barnet kan sidde og lege? Jeg er bare ikke sikker på mærket er Brio, men hvis det er den stol har jeg både set den i Babysam og i Ønskebørn i Odensem for jeg blev helt nostalgisk da jeg har haft sådan en som barn

Anmeld

12. april 2010

Louise mortil4

det er en super stol, vi har 3 af dem, bruger dog kun den ene da tvislingerne er kommet på alm stol.

Anmeld

12. april 2010

Plysbjørnen

Lou87 skriver:

Hej alle i derude..

Jeg ville lige til dels dele min glæde over at det er lykkedes mig og finde en Hokus Pokus stol

Til alle andre der evt stadig søger den, så fandt jeg den på en svensk hjemmeside: littlekidscorner.se

Fragten til Danmark koster dog ca 260 svenske kr, men det er helt sikkert det værd for mig, da det bare sku være DEN stol

Jeg leder stadig efter en rund kravlegård dog, så endelig sig til hvis i kender en der vil af med en eller hvor man kan købe

Hilsner fra mig

Højstol se her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.