JAAA!! Hokus Pokus stol fundet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.104 visninger
38 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Lou87

Hej alle i derude..

Jeg ville lige til dels dele min glæde over at det er lykkedes mig og finde en Hokus Pokus stol

Til alle andre der evt stadig søger den, så fandt jeg den på en svensk hjemmeside: littlekidscorner.se

Fragten til Danmark koster dog ca 260 svenske kr, men det er helt sikkert det værd for mig, da det bare sku være DEN stol

Jeg leder stadig efter en rund kravlegård dog, så endelig sig til hvis i kender en der vil af med en eller hvor man kan købe

Hilsner fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

TbCp

Sådan en stol har vi også
Mine forældre fandt den på deres losseplads... der er der sådan en container hvor folk kan sætte de ting ind som de vil af med, men som stadig er brugbare, så andre kan tage dem.... genialt!

Anmeld

11. april 2010

wildcats

Lou87 skriver:

Hej alle i derude..

Jeg ville lige til dels dele min glæde over at det er lykkedes mig og finde en Hokus Pokus stol

Til alle andre der evt stadig søger den, så fandt jeg den på en svensk hjemmeside: littlekidscorner.se

Fragten til Danmark koster dog ca 260 svenske kr, men det er helt sikkert det værd for mig, da det bare sku være DEN stol

Jeg leder stadig efter en rund kravlegård dog, så endelig sig til hvis i kender en der vil af med en eller hvor man kan købe

Hilsner fra mig

har du tjekket g&g synes jeg kan finde de første to der på første side..  men ellers skønt at den kan fås på den anden side af sundet..

Anmeld

11. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Vi har også en,fundet på g&g til 200

Vores dp har 2.

Anmeld

11. april 2010

Lou87

TbCp skriver:

Sådan en stol har vi også
Mine forældre fandt den på deres losseplads... der er der sådan en container hvor folk kan sætte de ting ind som de vil af med, men som stadig er brugbare, så andre kan tage dem.... genialt!

Ja min søs har også en... og hun købte den for ca tre år siden i baby sam, så jeg ku SLET ikk forstå den bare var helt væk... Søgte også brugt og det eneste jeg ku finde var en i jylland der havde to brugte i gul og brun.. det ku jeg altså bare ikk liiii se mig ha i min stue Men hvor fedt du fandt den på en losseplads.. og ja den er genial den stol, så måtte bare eje den Nu skal barnet jo så bare først li ud til august.. hehe

Anmeld

11. april 2010

Lou87

wildcats skriver:

har du tjekket g&g synes jeg kan finde de første to der på første side..  men ellers skønt at den kan fås på den anden side af sundet..

Ja jeg har googlet ALLE steder.. g&g , dba.dk , trendsales osv.. fandt den også i baby vest i jylland via google , men var desværre en gammel annonce. Og de brugte jeg har fundet har desværre været nogle forfærdelige farver ! så er glad for at ha fundet den og min bror kører heldigvis som chauffør og forbi den butik i sverige hver dag - så ku ikk blive bedre

Alle de runde kravlegårde jeg har fundet på g&g osv har været solgt når man ringede :/ øv

Anmeld

11. april 2010

Lou87

Pernilleh skriver:

Vi har også en,fundet på g&g til 200

Vores dp har 2.

Stol eller kravlegård ?? for uanset hvad så det da godt nok billigt

Alt hvad jeg har fundet brugt har været solgt når jeg ringede, øv

Anmeld

11. april 2010

wildcats

Lou87 skriver:

Ja jeg har googlet ALLE steder.. g&g , dba.dk , trendsales osv.. fandt den også i baby vest i jylland via google , men var desværre en gammel annonce. Og de brugte jeg har fundet har desværre været nogle forfærdelige farver ! så er glad for at ha fundet den og min bror kører heldigvis som chauffør og forbi den butik i sverige hver dag - så ku ikk blive bedre

Alle de runde kravlegårde jeg har fundet på g&g osv har været solgt når man ringede :/ øv

jamen det er jo super så sparer i fragten og får en spritny stol nok lidt billigere end den ville kunne sælges til i DK (hvis den altså så lige blev solgt herhjemme&nbsp når man tager den svenske krone i betragtning..

Anmeld

11. april 2010

møller-82

Hej.

Der er en genbrugs i Odense der har en Hokus Pokus stol i Hvid stående. Den stod der i hvertfald i fredags. Så hvis i mangler en så sig til så ska jeg tjekke om den er der. Eller i ka få adressen til dem.

Elsker den stol fik en til min søn i dåbsgave for snart 9 år siden og nu er den i brug til barn nr 3.

Hilsen Møller82

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.