Hverdag!! Gå væk, skrid, bliv væk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2008

Tynen

HOST*HOST!

Jeg vil lige nu nævne at Bacons hund er skide bange for støvsugere - Sikkert fordi den ikke er vant til den slags!

Desuden lå den og sov i mit nyvaskede tøj - Det var sikkert en helt anden luksus end hjemme ved dem ;)

Men fedt for Lars at han får pølsen i svøb! 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Rasmine

Tynen skriver:

HOST*HOST!

Jeg vil lige nu nævne at Bacons hund er skide bange for støvsugere - Sikkert fordi den ikke er vant til den slags!

Desuden lå den og sov i mit nyvaskede tøj - Det var sikkert en helt anden luksus end hjemme ved dem ;)

Men fedt for Lars at han får pølsen i svøb! 8D

Hvis det var dit NYvaskede vasketøj, havde du eddermame haft travlt. For jeg har da aldrig set SÅ meget rent vasketøj samlet på ét sted før.
Det er da klart han sov i det, for hvor sku han ellers være???
(L)
But I love U anyway!!!

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

pølsen i svøb!!!! haha
det har en helt ny betydnig lol lol lol rofl8D8D:)):))

Anmeld

3. juni 2008

Rasmine

Kalaha, det hedder sgu da: [f]at få fedtet grotten.[/f] 'Eller; [f]smurt koteletten![/f]

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Kalaha, det hedder sgu da: [f]at få fedtet grotten.[/f] 'Eller; [f]smurt koteletten![/f][/citat] aj det er sgu kun dig der kalder det noget så sygt. min ligner ikke en kotelet!! fedted bacon omkring en runken pølse. det ved man hvad er!!!!!!!

Anmeld

3. juni 2008

bette

Tynen skriver:

Næ nej - Ikke mig.

Vi ser jo alt hvad kunderne kommer op med - Derfor kan jeg repetere samtlige titler som Bacon smuglede mig sig hjem under jakken.
Glemte forresten at nævne klassikeren: King Cock! 8(

Ekspederede forresten også din mand igår, Heidi.
Det var dog i en heeelt anden genre :)

hha ja han nævnte godt nok at han skulle hilse fra dig.. heeh

Anmeld

4. juni 2008

Tynen

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Kalaha, det hedder sgu da: [f]at få fedtet grotten.[/f] 'Eller; [f]smurt koteletten![/f][/citat] Sgu da ikke for dit vedkommende - Svøb plejer jo at være af Bacon :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.