Hverdag!! Gå væk, skrid, bliv væk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. juni 2008

Tynen

Så slutter min barsel sørme i 1 time og 50 minutter!

Om jeg fatter det! Jeg har slet ikke lyst til at starte igen - Føler virkelig ikke at der allerede er gået et helt år!

Har sgu helt ondt i minmave.dk over det - Men er spændt på at se hvordan det hele kommer til at køre når den helt rigtige hverdag melder sig.

Synes det er lidt sørgmodigt at tiden er fløjet sådan afsted!

Lige om lidt skal ungen sikkert også starte i børnehave og manden pensioneres - Hvor er min tidsfornemmelse blevet af?!

Tænk, min første dag hvor jeg SLET ikke har mulighed for at komme på nettet før kl. 17!!
Pheew - Det kan man da kalde en omvæltning!

Nå, lidt ævl før jeg skrider til køjs - Nu skal man jo pludselig tidligt op! :)

Hyg jer, gørls!(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Sille

grimt grimt.. puh.. ad.. gider ik.. væk.. dumme hverdag.... bladr..

du må få en unge til tynen...:D

Anmeld

1. juni 2008

Tynen

JA!
Jeg har sagt det til ham! Dumme mand!
Han synes elv han har det sååå hårdt - Hvilket jeg ikke forstår ;)

Håber (HÅBER HÅBER!!!) på at kunne få ham overtalt til en sommerbebs næste år - Det eneste han har at sige til det er : Det må vi lige se på!
Det betyder da bestemt ikke nej.. Vel?! ;)

Men føj - Bare ordet HVERDAG lyder dælme ikke særligt tiltrækkende.
Øv, hader madpakker og tidsplaner!

Anmeld

2. juni 2008

Sille

hehe.. nej det betyder bestemt ikke nej.... du må du lige smide lidt ekstra charme og godter ind... så gir han sig sgu da...;)
Her er dte lige omvendt.. min kæreste vil så gerne have en lille ny igen nu og jeg vil gerne vente.. skal jo i gang med at læse til august..

og hvordan har din dag så været tynen...????

Anmeld

2. juni 2008

Rasmine

Jeg var lige inde i BB Biksen og se om hun var igang, og jeg kan fortælle: AT DET VAR HUN IKKE!!!

Hun stod der bare.. og stod.

:P

Anmeld

2. juni 2008

Sille

Mebach skriver:

Jeg var lige inde i BB Biksen og se om hun var igang, og jeg kan fortælle: AT DET VAR HUN IKKE!!!

Hun stod der bare.. og stod.

:P

Haha... typisk hende...

Anmeld

2. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Jeg var lige inde i BB Biksen og se om hun var igang, og jeg kan fortælle: AT DET VAR HUN IKKE!!! Hun stod der bare.. og stod. :P[/citat] Haha... typisk hende... [/citat] Ja, tror faktisk ikke engang hun vidste hvor hun var. :'( Ej, spøg til side...

Anmeld

2. juni 2008

Sille

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Jeg var lige inde i BB Biksen og se om hun var igang, og jeg kan fortælle: AT DET VAR HUN IKKE!!! Hun stod der bare.. og stod. :P[/citat] Haha... typisk hende... [/citat] Ja, tror faktisk ikke engang hun vidste hvor hun var. :'( Ej, spøg til side... [/citat] BLONDINER!!!!! ;)

Anmeld

2. juni 2008

Tynen

SKØGER!!!! (C)

Jeg har sgu da gået og udset mig hvilke film jeg skal låne i løbet af ugen - Det er sgu hårdt nok i sig selv!
Pas nu på, Bacon!
Der skulle jo nødigt komme en bøde på dit kort - MUHAHAHA!

Anmeld

3. juni 2008

Sille

Tynen skriver:

SKØGER!!!! (C)

Jeg har sgu da gået og udset mig hvilke film jeg skal låne i løbet af ugen - Det er sgu hårdt nok i sig selv!
Pas nu på, Bacon!
Der skulle jo nødigt komme en bøde på dit kort - MUHAHAHA!

HAHAHA... godt man ik bor i Viborg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.