Hva siger i tøser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2008

ka li ja

nå ok, jamen i er vel voksne mennesker! det kan vel ikke være hendes problem(medmindre hun ingen børn kan få)
ellers er det jo noget i må ligge og rode med, eller ikke lol lol lol
vil i ha flere hvis det er tilfældet du skulle være gravid? har i mange børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Plysbjørnen

Anonym skriver:

fordi jeg ikke har lyst til at folk ved det er mig. Kunne godt tænke mig at nogle folk kunne blive lidt forarvet over det hvis det viser sig at vi er gravide igen allerede når vi har det antal børn vi har så tæt på hinanden. Søgte lidt råd hos en veninde men hendes reaktion var at blive forarvet over at vi ikke har passet bedre på, men sys jo vi har gjord hva vi kunne for at forhindre gravilitet, men nu må vi jo se.

Synes nu ikke at der er noget at være forarget over, for det er jo ikke din skyld at regnfrakken sprang... Det er jo ikke ligefrem noget man forventer sker...

Mange børn er vel ingen skade, selv om det utvivlsomt bliver hårdt, hvis i vælger jer at beholde det...

Anmeld

3. juni 2008

Anonym trådstarter

hvis jeg er gravid vil jeg gerne beholde det, jeg ved ikke helt med manden, men vi har hele tiden varet enige om at vi gerne ville ha flere børn bare ikke lige nu. Vi har 3 unger i forvejen, måske ikke mange børn, men det er nok til at når vi fortæller at vi gerne vil ha flere så ser folk overraskede ud og undrer sig. Veninden har selv en søn på 3 år og en søn der er 2 mdr ynger end vores yngste.

Jo hvis der kommer en lille en mere nu bliver det ekstremt hårdt, men jeg er da også sikker på at vi nok skal klare det,

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

selvfølgelig skal i da nok klare det. hallo, hvorfor skulli dog ikke det. det er der da så mange andre der også gør.

Anmeld

3. juni 2008

Anonym trådstarter

vil bare sige undskld for mit indlæg og har bedt om at få det slettet så i slipper for at se på det, ville bestemt ikke støde nogen med det, men det har det åbentbart gjort alligevel, trænkte bare til at dele mine tanker med nogen der ikke kunne dømme mig som min "veninde" gjorde. Men undskyld igen.

Anmeld

3. juni 2008

Mikkelmusen

hvis det er mit indlæg du tænker på så er det altså ikke møntet på dig. Så slap bare af.

Anmeld

3. juni 2008

Anonym trådstarter

måske ikke også alligevel er det da jeg jo har lavet et ano indlæg, så er det vel lige så meget myntet på mig som på andre der laver ano indlæg
.

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

hør nu her, hvis det er du er gravid...så få dig en snak med manden...jeg er da sikker på i nok skal klare det.

i er jo kommet igennem ind til nu...ik?

at folk dømmer, er deres hovedpine...stol på dig selv og på de valg du laver, for det er jo det rigtige for jer.

har testen vist mere?

Anmeld

3. juni 2008

Anonym trådstarter

nej testen har ikke vist mere, men tk for din tanke.

Anmeld

3. juni 2008

Marco2

Rolig nu.

Nu skal vi sgu ikke til at have en dårlig stemning herinde.

Vi har alle lov til at dele lige hvad vi måtte have lyst til med hinanden.

DU skal da ikke undskylde!!

Hvis folk bliver stødt af et eller andet kan de da bare springe indlægget over og lade være med at kommentere det. Har lige hurtigt læst tråden igennem og det virker sørme da ikke som om folk bliver stødte af dit indlæg!!

Det er jo ikke jeres skyld. Synes da det er fedt hvis I får et barn mere omend det er før tid. Jeg tager sgu hatten af for folk der har mange børn, for sikke et arbejde, men hvor må der også komme mange glæder.

Vi har kun én og det er nok foreløbigt.

AG - traaaaat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.